Hotel Arcen

Hotel Arcen
6,6

25 tips over Hotel Arcen

p_troost1, 27-10-2014
venlo leuke stad om te bezoeken, roermond met zijn outlet centrum zeer de moeite waard , neem wel een goed gevulde portomonee mee
knarfje, 21-8-2014
Neem de gasten en suggesties (kritiek?) serieus.
Rob, 20-2-2014

Wil je wat langer op je kamer verblijven en van het uitzicht genieten, vraag dan niet kamer 25. Deze kijkt uit op een blnde muur.

De kogelbiefstuk is aan te raden. Zo ontzettend mals.

Thermaalbad Arcen, De Kasteeltuinen op enkele minuten afstand. Bij cafetaria (als je buiten komt, rechts af, 100 meter verderop aan de linkerkant) hebben ze ook goede, grote maaltijden (bami, nasi, schnitzel, halve haan). Erg goed en niet duur.

We hebben een aantal aanbieders voor Arcen voor je op een rij gezet:

Erik Oosterhof, 26-10-2013
Je kunt parkeren op het pleintje bij de kerk of aan de zuidkant van de binnenstad richting de kasteeltuinen (ook dichtbij)
rl streefkerk, 6-10-2013
Het bad Arcen erg leuk en de Bierbrouwerij Hertog Jan een prima omgeving en Venlo is een leuke stad. Genoeg fiets of wandel mogelijkheden.
JB_DH, 23-7-2013
Vraag naar de fietsroutes en fietsen.

Carin, 27-5-2013
De kasteeltuinen van Arcen, waar je al lopend naar toe kunt.
H.P.A. (Henk) van de Loo, 26-5-2013
Genieten in een gastronomische omgeving van rust en natuur. Streekgerechten van uitstekende kwaliteit
clementine, 8-5-2013
Prima hotel voor wandelingen en fietsen.
Anne, 24-4-2013
Thermaalbad Arcen. Echt genieten van het heerlijk warme water. De massagestralen in de diverse baden.

We hebben een aantal aanbieders voor Arcen voor je op een rij gezet: