Hotel Arcen

7.3Goed

212 reviews over Hotel Arcen

• 8Mieke25-08-2020

voor herhaling vatbaar

Via een actie een hotelovernachting geboekt. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. We mochten meteen op onze kamer, terwijl we 45 minuten eerder waren. Smiddags gebruik gemaakt van sauna en thermaalbaden. Jammer dat er geen bordjes staan bij de sauna's ( temperatuur, geur). Mooie hotelkamer en lekkere bedden. Sochtends heerlijk ontbijtje!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 7Han28-07-2020

Gastvrij, vriendelijk maar toch....

Zeer vriendelijk personeel, niets is teveel! We hadden voor 2 nachten een familiekamer geboekt. Kamer met bovenverdieping met 2 bedden en badkamer. Beneden twee persoons bed. Vervelend om elke keer de trap op te moeten terwijl ook het hele hotel uit trappen bestaat. Warme kamer door warmwater buizen die overal lopen, wel twee ventilatoren aanwezig. Kamer is wel aan renovatie toe, vooral de vloerbedekking dat vol vlekken zit. Niet geheel stofvrij en erg, erg gehorig! Ontbijt als ontbijtbuffet wat eigenlijk niet moet kunnen in coronatijd want iedereen hangt boven buffet en raakt alles aan. Wel desinfectie aanwezig al maakt niet iedereen hier gebruik van. Wel een prima restaurant met goede gerechten. Kortom; voor kort verblijf prima te doen, een opknapbeurt is geen overbodige luxe maar wel een hotel met erg vriendelijk personeel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 5Jansen27-07-2020

Arcen is mooi, maar dit hotel is echt onvoldoende!

De ligging is perfect, het terras is mooi, maar verder is het oud en oubollig. We hadden de zgn. torenkamer, ongelooflijke herrie op straat, versleten vloerbedekking, een douchebak met een douchegordijn, overal verlengsnoeren met stekkerdozen, dit kan echt niet meer in 2020. We waren er gelukkig maar één nacht, tijdens het ontbijt geen personeel te zien, lichten bij de ouderwetse toiletten nog uit, geen excuses.

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    8Carine08-07-2019

Goed hotel.

Goed hotel, prijs/ kwaliteit in verhouding , lekker ontbijt

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9V Duiin28-04-2019

Ontspannen,behulpzaam, klantvriendelijk, vakantie

Fantastisch hotel met genoeg mogelijkheden. Personeel zeer gedreven en behulpzaam en vriendelijk. Nee heb twee heerlijk nachten gehad en twee avonden geheerlijk op ons gemak gegeten. Ook dat is een echte aanrader. Was zelf nog tijd om spelletjes te doen. Nee wij voelden on echte gasten en komen zeker nog een terug.? Kamers prima en de kids (5 en 10)hebben zich prima vermaakt. En voor het eerst sinds bijna 5 jaar heeft onze jongste doorgeslapen. Dus een goede karma ik dit hotel. Aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 8Romy10-02-2019

Prima verblijf op mooie locatie

Mooie locatie, dichtbij de bierbrouwerij. Ontbijt was prima.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    6dhr. en mevr.v.Lierop25-06-2018

Ligging hotel prima, kamers aan update nodig

Gelogeerd van 21-6 t/m 24-6-2018. Wij hadden geboekt een Deluxe kamer voor 2 pers., kregen een kleine kamer nr.8, waar het naar rook + een aggregaat buiten op dak stond te loeien, gemeld kregen daarna kamer 4. Dit was een grotere kamer, grotere badkamer met ligbad, prima ligging. Die avond gegeten in het restaurant, bediening redelijk, eten goed. Ik heb een voedselallergie en dat was een probleem, is opgelost door de chef keuken. Pittig gesprek gehad met meneer hierover. 2e Avond daar weer gegeten, prima dit keer. 3e Avond kreeg ik te horen van personeel "chef heeft geen tijd voor probleemgevallen want het is druk vanavond", ik was totaal overdonderd, dus heb je een allergie dan ben je een probleemgeval. Volgens chef/eigenaar is het moeilijk goed personeel te krijgen. Nee, je moet ze goed instrueren/opleiden. Ontbijtbuffet slecht aangevuld, personeel hield koffiepauze tijdens ontbijt van gasten.

Gereisd met partner in juni 2018

• 3F.10-06-2018

Afschuwelijk verblijf!

Wij hadden een Deluxe tweepersoonskamer geboekt, maar ik begrijp nog steeds niet waar het Deluxe nou eigenlijk voor stond. Het was een standaard hotelkamer, maar dan wat ruimer misschien en erg donker en zeer gehorig.

Eén van de hoteleigenaren maakte ons verblijf [wat een gezellig familie-uitje had moeten zijn] tot een vreselijke ervaring. Hij was een hork eerste klas hoe hij zijn klanten behandelde!

Deze man kon blijkbaar niet tegen kritiek [wat mij een lastige karaktereigenschap lijkt voor iemand met een dienend beroep]. Hij had een zeer kort lontje! Erg onprofessioneel hoe hij zijn klanten behandelde en ik voelde me erg onveilig toen hij uit het niets tijdens het ontbijt een tafel wegtrok, waar een gezin aan zat te eten. Zij hadden iets gezegd over de rekening de avond ervoor en dat moest de ochtend erna blijkbaar op deze manier worden rechtgezet door de hoteleigenaar.

Vreselijke ervaring en voor ons nooit meer hotel Arcen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 1HvH02-06-2018

Nooit meer - zeer slechte ervaring

Totale klantervaring ver beneden pijl. Schandalig en zeer klant onvriendelijk behandeld door eigenaar. Mijn slechtste gastervaring ooit! Restaurant prijzig voor matige keuken. De bediening zeer rommelig. Onaangekondigd EUR 2,50 voor een karaf water op de rekening. Zet het op de kaart of geef het door bij bestellen, dan kun je een keus maken. De uitbater klaagt over personeelsgebrek in de regio als excuus voor matige bediening. De 5 euro voor kraanwater gaat met pijn en moeite van rekening. De hoteleigenaar kan niet tegen kritiek. Dit is voor eigenaar aanleiding om zijn gasten volgende ochtend tijdens ontbijt te schofferen en zeer grof te behandelen. Tijdens het ontbijt wordt de eettafel bij ons weggetrokken terwijl we nog aan het eten zijn. Dit onder het mom dat het ontbijt klaar is, wij in de weg zitten voor de doorgang naar zijn terras. Hij bepaald beleid en regels hier... Zeer onaangenaam en onprofessioneel. Kamers zijn zeer gehorig

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 7Lisa Green22-04-2018

Teleurstellend en zeker niet luxe

Teleurstellende ervaring. Deluxe kamer geboekt maar deze kamer was nauwelijks luxe te noemen. Bij binnenkomst leek de kamer wel een sauna. Er stond een kleine ventilator maar deze kamer heeft echt een airco nodig als het is april al zo warm is. Vervelender nog was dat de kamer rook alsof er ergens een bak Chinees eten verstopt zat. Toen we het melden bij de receptie werd gezegd dat ze dit vaker horen.... Sanitair was ruim maar ook basic. Het deluxe was misschien dat er een waterkoker op de kamer staat. Ontbijt was wel goed en medewerkers waren vriendelijk. Bedden sliepen goed.

Gereisd met vrienden in april 2018

Hotel Arcen info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen