Hotel Arcen

Kleine hotelsWeer vandaag16°13°
Hotel Arcen
6,6

204 reviews over Hotel Arcen in het Nederlands

Ligging hotel prima, kamers aan update nodig

dhr. en mevr.v.Lierop
25-6-2018

Gelogeerd van 21-6 t/m 24-6-2018. Wij hadden geboekt een Deluxe kamer voor 2 pers., kregen een kleine kamer nr.8, waar het naar rook + een aggregaat buiten op dak stond te loeien, gemeld kregen daarna kamer 4. Dit was een grotere kamer, grotere badkamer met ligbad, prima ligging. Die avond gegeten in het restaurant, bediening redelijk, eten goed. Ik heb een voedselallergie en dat was een probleem, is opgelost door de chef keuken. Pittig gesprek gehad met meneer hierover. 2e Avond daar weer gegeten, prima dit keer. 3e Avond kreeg ik te horen van personeel "chef heeft geen tijd voor probleemgevallen want het is druk vanavond", ik was totaal overdonderd, dus heb je een allergie dan ben je een probleemgeval. Volgens chef/eigenaar is het moeilijk goed personeel te krijgen. Nee, je moet ze goed instrueren/opleiden. Ontbijtbuffet slecht aangevuld, personeel hield koffiepauze tijdens ontbijt van gasten.

Afschuwelijk verblijf!

F.
10-6-2018

Wij hadden een Deluxe tweepersoonskamer geboekt, maar ik begrijp nog steeds niet waar het Deluxe nou eigenlijk voor stond. Het was een standaard hotelkamer, maar dan wat ruimer misschien en erg donker en zeer gehorig.

Eén van de hoteleigenaren maakte ons verblijf [wat een gezellig familie-uitje had moeten zijn] tot een vreselijke ervaring. Hij was een hork eerste klas hoe hij zijn klanten behandelde!

Deze man kon blijkbaar niet tegen kritiek [wat mij een lastige karaktereigenschap lijkt voor iemand met een dienend beroep]. Hij had een zeer kort lontje! Erg onprofessioneel hoe hij zijn klanten behandelde en ik voelde me erg onveilig toen hij uit het niets tijdens het ontbijt een tafel wegtrok, waar een gezin aan zat te eten. Zij hadden iets gezegd over de rekening de avond ervoor en dat moest de ochtend erna blijkbaar op deze manier worden rechtgezet door de hoteleigenaar.

Vreselijke ervaring en voor ons nooit meer hotel Arcen

Nooit meer - zeer slechte ervaring

HvH
2-6-2018

Totale klantervaring ver beneden pijl. Schandalig en zeer klant onvriendelijk behandeld door eigenaar. Mijn slechtste gastervaring ooit! Restaurant prijzig voor matige keuken. De bediening zeer rommelig. Onaangekondigd EUR 2,50 voor een karaf water op de rekening. Zet het op de kaart of geef het door bij bestellen, dan kun je een keus maken. De uitbater klaagt over personeelsgebrek in de regio als excuus voor matige bediening. De 5 euro voor kraanwater gaat met pijn en moeite van rekening. De hoteleigenaar kan niet tegen kritiek. Dit is voor eigenaar aanleiding om zijn gasten volgende ochtend tijdens ontbijt te schofferen en zeer grof te behandelen. Tijdens het ontbijt wordt de eettafel bij ons weggetrokken terwijl we nog aan het eten zijn. Dit onder het mom dat het ontbijt klaar is, wij in de weg zitten voor de doorgang naar zijn terras. Hij bepaald beleid en regels hier... Zeer onaangenaam en onprofessioneel. Kamers zijn zeer gehorig

Voordeeluitjes.nl

Teleurstellend en zeker niet luxe

Lisa Green
22-4-2018

Teleurstellende ervaring. Deluxe kamer geboekt maar deze kamer was nauwelijks luxe te noemen. Bij binnenkomst leek de kamer wel een sauna. Er stond een kleine ventilator maar deze kamer heeft echt een airco nodig als het is april al zo warm is. Vervelender nog was dat de kamer rook alsof er ergens een bak Chinees eten verstopt zat. Toen we het melden bij de receptie werd gezegd dat ze dit vaker horen....

Sanitair was ruim maar ook basic. Het deluxe was misschien dat er een waterkoker op de kamer staat.

Ontbijt was wel goed en medewerkers waren vriendelijk. Bedden sliepen goed.

Aanrader

J.
17-12-2017

Super verblijf hier gehad. Het personeel was ontzettend gastvrij. De kamers waren groot mooi en schoon. T avond eten was goed. Ik heb verschillende voedsel allergieën waar enorm goed rekening mee gehouden werd. De chef kwam aan tafel om alles door te spreken en voor alles werd een vervanging gezocht. Personeel kwam spontaan een praatje maken en zorgde ervoor dat alles perfect verzorgd was. Kortom zeker een aanrader om een keer heen te gaan. Wij waren met het gezin hier een nacht.

Tot de volgende keer

Biermakers
28-10-2017

Twee nachten verbleven in dit mooie oude hotel wat een sfeer geweldig ,goed ontbijt en een super diner gehad personeel erg vriendelijk daarbij is het nieuwe grand cafe natuurlijk een aanwinst al met al erg tevreden

Goed: Ligging centraal aan gezellig plein. Kasteeltuinen op loopafstand. Op woensdag entertainment op plein tot 23.30

Slecht: Op woensdagen niet te bereiken met de auto i.v.m. met markt. Pas de volgende ochtend kun je weer met de auto bij het hotel komen. Sjouwen dus met je bagage.

's Nacht IN hotel afterparty voor de jeugd tot 4 uur 's ochtends. Keiharde muziek en lawaai van jongeren. Vrijwel onmogelijk om aan achterkant te slapen. Ramen moeten dicht maar hotel heeft geen airco waardoor de kamer erg warm wordt.

Slecht

Jolein
26-7-2017

Toen we er aan kwamen was er niemand bij de receptie. Toen kwam er iemand die er geen verstand van had. Ze waren onder bezet. Nou toen we in waren gecheckt gingen we naar onze kamer en die was nog geen eens schoon gemaakt. Zo vies. Lagen nog allemaal vieze watjes van de vorige gasten en wattestaafjes en haren etc. Niet fijn. Wij terug gegaan en gezegd dat we dat niet accepteren. Ze hebben het toen laten schoonmaken. Wij ging weg dus konden laten pas zien of ze het inderdaad hadden gedaan en dat was zo maar toch geen fijn verblijf. We kregen wel een gratis kopje thee als goedmakertje. Dat personeel was ook niet oz goed. Knoeide etc. Dus wij verblijven daar niet meer.

Sfeervol en mooi gelegen!

Amber
28-5-2017

Ligt echt heel gezellig aan het dorpsplein. Kun je heel gezellig zitten. De kamer (wij hadden de kamer voor 4 personen) was ruim en schoon. Goede bedden en lekkere douche. Ook fijn dat er een parkeergelegenheid is 😊. Het is misschien wel wat gehorig.

Niet voor een tweede keer

Dunning
21-5-2017

Waren 2 dagen hier via bon. Deluxe kamer maar er was niets lux aan. Vreselijk stoffig. We hadden gereserveerd met diner jaarkaart voor het avondeten maar men zei dat de eigenaar daar niet aan deed terwijl hij gewoon op de website staat. Slecht. Ga nooit meer heen

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arcen in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arcen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.