Géén boekingskosten

Arcen

NederlandLimburgArcen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Arcen voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 212 reviews
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 212 reviews

212 Reviews over Arcen

• 9angelique08-05-2022

leuk hotel

Wij waren hier met vrienden. 1 dag vantevoren moesten we van de 3 kamer helaas 1 kamer annuleren.Dit werd super goed opgelost door het hotel. In overleg het avondeten van het arrangement de andere avond mogen nuttigen. Werden heel gastvrij ontvangen . Kamers waren schoon met heerlijke bedden . Wij hadden badkamer met douche en was ook mooi schoon. Kamers zijn wel heel gehorig , wij sliepen aan de straatkant boven het cafe van de buren , dit was helaas wel heel rumoerig met het raam schuin boven het terras. Ontbijtbuffet ook ruim voldoende.We gaan zeker nog eens terug.

• 9Han30-01-2022

Een aanrader

Gezellig hotel in centrum. Prima eten en drinken. Dicht bij thermaalbad, hertog Jan brouwerij, kasteeltuinen en Venlo

• 8Jeannette22-10-2021

Aanrader om hier heen te gaan.

Wij zijn hier 5 dagen geweest en hebben geweldige dagen gehad. Enorm vriendelijk, hardwerkend, personeel, ook voor de kinderen. We hadden een mooie familiekamer. Ontbijt en diner was top, goede keuken dus ;-) .

• 8A en E06-10-2020

Fijn personeel.

Gezellig hotel. Kamers wat ouder. Restaurant erg goed.

• 8Mieke25-08-2020

voor herhaling vatbaar

Via een actie een hotelovernachting geboekt. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. We mochten meteen op onze kamer, terwijl we 45 minuten eerder waren. Smiddags gebruik gemaakt van sauna en thermaalbaden. Jammer dat er geen bordjes staan bij de sauna's ( temperatuur, geur). Mooie hotelkamer en lekkere bedden. Sochtends heerlijk ontbijtje!!

• 7Han28-07-2020

Gastvrij, vriendelijk maar toch....

Zeer vriendelijk personeel, niets is teveel! We hadden voor 2 nachten een familiekamer geboekt. Kamer met bovenverdieping met 2 bedden en badkamer. Beneden twee persoons bed. Vervelend om elke keer de trap op te moeten terwijl ook het hele hotel uit trappen bestaat. Warme kamer door warmwater buizen die overal lopen, wel twee ventilatoren aanwezig. Kamer is wel aan renovatie toe, vooral de vloerbedekking dat vol vlekken zit. Niet geheel stofvrij en erg, erg gehorig! Ontbijt als ontbijtbuffet wat eigenlijk niet moet kunnen in coronatijd want iedereen hangt boven buffet en raakt alles aan. Wel desinfectie aanwezig al maakt niet iedereen hier gebruik van. Wel een prima restaurant met goede gerechten. Kortom; voor kort verblijf prima te doen, een opknapbeurt is geen overbodige luxe maar wel een hotel met erg vriendelijk personeel!

• 5Jansen27-07-2020

Arcen is mooi, maar dit hotel is echt onvoldoende!

De ligging is perfect, het terras is mooi, maar verder is het oud en oubollig. We hadden de zgn. torenkamer, ongelooflijke herrie op straat, versleten vloerbedekking, een douchebak met een douchegordijn, overal verlengsnoeren met stekkerdozen, dit kan echt niet meer in 2020. We waren er gelukkig maar één nacht, tijdens het ontbijt geen personeel te zien, lichten bij de ouderwetse toiletten nog uit, geen excuses.

• 8Carine08-07-2019

Goed hotel.

Goed hotel, prijs/ kwaliteit in verhouding , lekker ontbijt

• 9V Duiin28-04-2019

Ontspannen,behulpzaam, klantvriendelijk, vakantie

Fantastisch hotel met genoeg mogelijkheden. Personeel zeer gedreven en behulpzaam en vriendelijk. Nee heb twee heerlijk nachten gehad en twee avonden geheerlijk op ons gemak gegeten. Ook dat is een echte aanrader. Was zelf nog tijd om spelletjes te doen. Nee wij voelden on echte gasten en komen zeker nog een terug.? Kamers prima en de kids (5 en 10)hebben zich prima vermaakt. En voor het eerst sinds bijna 5 jaar heeft onze jongste doorgeslapen. Dus een goede karma ik dit hotel. Aanrader!!!

• 8Romy10-02-2019

Prima verblijf op mooie locatie

Mooie locatie, dichtbij de bierbrouwerij. Ontbijt was prima.

Hotel Arcen info

Het complex