9,4

Weer vandaag4°-3°

52 reviews over Bed and Breakfast Arcen in het Nederlands

Boek dit geweldige appartement in Arcen!

Ilse, 29-11-2017

Wij waren allen (4 pers.) erg tevreden over de manier waarop we ontvangen werden (met koffie en gebak). De gastheer en gastvrouw zijn hele vriendelijke mensen! Het appartement zag er schoon en netjes uit, mooie slaapkamers en bij elke slaapkamer een badkamer/wc, nette keuken (incl. keukenspullen). Wij hebben een gezellige tijd gehad in Bed & Breakfast Arcen:) Wij gaan zeker terug naar deze B&B als we weer in de omgeving zijn! Een echte aanrader!

Heerlijke complete luxe villa nr 287

Marijke Okhuijsen, 3-11-2017

De heerlijke ruime vertrekken...3 toiletten én 2 badkamers..al het nodige om aangenaam te verblijven was er...

dit was voor ons de derde keer dat we deze accommodatie gehuurd hebben...

min punt is het zwembad...is niét geschikt voor de oudere onder ons...héél jammer...té weinig zekerheid...gladde vloer..langs de wanden en in het zwembad niet voldoende houvast ...het aanbrengen hiervan zou géén overbodige luxe zijn...

fantastische dagen bij Cobie en Vladimir gehad!

Annemarie, Saarke, Tjada, 1-11-2017

Ons verblijf was erg goed, de verzorging was top!

De aanschuifmaaltijd was een verrassing en erg lekker.

De Macedonische maaltijd was weer heerlijk.

Bij Cobie en Vladimir voel je je gelijk thuis en ze zorgen ook nog

voor tickets voor de Kasteeltuinen, het Thermaalbad en geven

goede tips in de omgeving.

Bovendien is het erg gezellig om in hun appartement te verblijven.

Ze hebben er plezier in om je te verwennen, dus komen we graag terug!

Om terug te komen!

Jozef Vanhouche, 5-8-2017

Super vriendelijk, koninklijk ontbijt, goedkoop en zeer lekker

avondmaal. Prijs- kwaliteit; beter vind je niet in Nederland.

Heerlijk gastvrij

agnes, 30-4-2017

Wat een super ontvangst met koffie en overheerlijk gebak. Super nette kamers met heerlijke bedden en kussens. Douche was gewoon goed!

En dan het ontbijt, dat was in 1 woord geweldig! Het ontbrak ons aan niets.

Wij komen zeker weten weer terug want er is nog veel moois te beleven in en rondom Arcen.

Nogmaals bedankt Cobie en Vladimir.

Groetjes Erik, Yvonne, René en Agnes

Relaxed en erg goed verzorgd

Margo en Peter, 29-4-2017

B&B in een geheel eigen afdeling met eigen voordeur, in moderne woonbuurt aan de rand van Arcen. Desondanks is de bereikbaarheid van de horeca prima, ook te voet. Maas en Maasduinen zijn vlakbij, veel mooie wandelmogelijkheden.

B&B is heel schoon, en met zorg ingericht. Heel rustig in de nacht, superlekkere bedden. Goeie douche. Vriendelijke en 'makkelijke' gastvrije mensen, richtten zich echt naar onze wensen. Fantastisch uitgebreid ontbijt met heerlijke verse spullen, daar kan geen hotel tegenop. Je kunt een kopje thee maken en je eigen etenswaren of drinken in de ijskast bewaren, je mag van de ontbijttafel ook best een broodje in een zakje doen voor later op de dag. We konden heerlijk onze eigen gang gaan.

Voor het zwembad was het te koud en we hadden geen kinderen mee.

Prima!

Coby, 5-11-2016

Ik liep in mijn eentje het Pieterpad met kleine omweg langs Arcen. De B&B voldeed aan al mijn verwachtingen. Lekker bed en hele aardige gastvrouw. Het ontbijt is geweldig. Daar kun je weer (bijna) een hele dag op lopen.

Zeker voor herhaling vatbaar

Luc Van Steenberghe, 3-9-2016

Onze kamer had een "privé" ingang, je kon dus van de voorbehouden parkeerplaats rechtstreeks naar uw kamer gaan.

Prima ontbijt bij super sympathieke mensen. Ze stelde zelf voor om een lunchpakket te maken voor tijdens onze wandelingen. Toen het weer iets minder was stelde ze voor om een uitstap naar het bedevaartsoord Kevelaer te doen en dat was ook best een meevaller.

Op een morgen was Cobie aan het meezingen met een liedje. We hebben toen even gestopt met ontbijten en als we terug thuis waren heb ik het liedje opgezocht. Het wordt regelmatig in de auto geluisterd en dan denken we steeds terug aan ons aangenaam verblijf in deze B&B

Cobie en Vladimir zijn super gastvrij en zorgzaam.

Arie en Joke den Drijver, 31-8-2016

Prima uitvalbasis om in een prachtige omgeving te fietsen of te wandelen.

Het ontbijt is uitgebreid en gezond. Je kunt hier ook dineren; een Macedonische maaltijd is niet te versmaden!

Voor ons een plek om 1 à 2 keer per jaar heen te gaan.

zeer vriendelijk gastvrij

J.van Lith, 30-8-2016

Gunstige ligging in een rustige buurt vlakbij thermaalbad en de Maas

We hebben een aantal aanbieders voor Arcen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Arcen in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Arcen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Arcen scoort een 9.4 uit 10 op basis van 57 reviews.