Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel

8.2Fantastisch

• 7.7Activiteiten
  • 7.8Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Limburgse Peel voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Center Parcs Limburgse Peel is net wat anders dan de andere parken van de keten. Dit is een klein, overzichtelijk park met vernieuwde bungalows. Natuurlijk vind je op de Limburgse Peel een zwembad met golfslagbad en een gezellige plaza. Je hond is hier overal welkom. Ook kun je een potje bowlen of minigolfen. Op de grens van Brabant en Limburg.

2890 reviews over Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel

1949

• 6Caroline09-01-2020

Niet naar verwachting

Omdat in de omschrijving stond dat de Limburgse Peel recent een opknap beurt had gehad, de huisjes waren vernieuwd e.d. hadden we een huisje geboekt op dit park voor 4 volwassenen en 1 kind van 3 jaar. Het was een comfort huisje nummer 617. Op zich was het een leuk huis, echter veel te klein. Toen we alles uitgepakt hadden, zagen we pas dat het niet goed schoon gemaakt was. De kussens van het bankstel waren vies, de keuken kastjes werden bijeengehouden met plakband, terwijl het recent was opgeknapt. (!). De ramen waren niet schoongemaakt. Je kunt je natuurlijk 'aanstellen' en reclameren, maar ik vind dat dit niet hoort. Als ik ergens een huisje huur, dan ga ik ervan uit dat ze alles van tevoren nakijken en schoonmaken! Het is niet leuk dat je tijdens je vakantie mensen over de vloer krijgt die nog alles moeten herstellen c.q. schoonmaken. Alles moet gewoon in orde zijn, voordat je in het huisje je intrek neemt!

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Beste Caroline,

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling.

Het is jammer om te horen dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad bij ons op het park. We doen ons uiterste best om het onze gasten naar hun zin te maken. Fijn dat u dit meteen gemeld heeft en dat we dit voor u hebben kunnen oplossen. Neemt niet weg dat u bij aankomst een schone cottage dient aan te treffen. Onze excuses hiervoor.

Wij hopen dat u in de toekomst Center Parcs nog eens zal overwegen als vakantiebestemming.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 9T. Aesseloos09-01-2020

Aangenaam park met zeer goede dienstverlening.

Zeer aangenaam park. Dit was de eerste keer dat wij naar Center Parcs zijn geweest en we hebben hier een heel positieve eerste ervaring aan overgehouden. De bungalow was mooi gerenoveerd en bood voldoende ruimte voor een gezin van 5. Er is voldoende faciliteiten en animatie voorzien: subtropisch zwembad, kinderboerderij, uitgebreid fietspark, speeltuintjes, supermarkt, eetgelegenheden, bowlingbaan. Voor een lang weekend ertussenuit zeker genoeg te doen. Wij hebben 1 x moeten bellen naar de helpdesk omdat de verwarming plots niet meer werkte en binnen de 10 minuten stond er iemand van de technische dienst en werd het probleem onmiddellijk verholpen. Super service! Kortom, dit park is een aanrader voor wie er een lang weekend tussenuit wil met kinderen tussen 5 en 11 jaar.

• 10J.Kraan08-01-2020

Zeker een aanrader!

Het is een prachtig park, ons huisje voor 4 personen was mooi ingericht en stond op een fijne plek. Het personeel was heel vriendelijk, zowel in de winkels als de restaurants. Het was een heerlijke plek om de kerstdagen door te brengen.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Beste J. Kraan,

Bedankt voor uw beoordeling over ons park.

Fijn om te lezen dat u de Kerstdagen heerlijk heeft doorgebracht op ons park.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen op Limburgse Peel.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Familie van der Meijde08-01-2020

Geweldig! Echt een aanrader

In de kerstvakantie een week naar de Limburgse Peel geweest, heel erg leuk park! Huisje was schoon(vip huisje), elke ochtend verse broodjes, ideaal! Zwembad niet super groot maar wel erg leuk, vooral voor kleine kinderen. Genoeg activiteiten ook voor kleine kinderen, minidisco, kinderbingo, knutselactiviteiten. Alles goed geregeld! Met de kerstdagen kwam familie langs en die mochten ook gewoon op het terrein parkeren. Attractiepark Toverland ook vlakbij, ook heel leuk park. Heerlijke week gehad en zeker komen wij nog een keer terug! Echt een aanrader

• 8Wilco07-01-2020

Lekker weekendje weg geweest.

Het is een mooi opgezet park waar je lekker kunt vertoeven, wij zijn er een weekend geweest in een vip huisje dat op zich best schoon was op een paar kleine dingen na maar dat vind ik niet gek als je weet hoe lang de schoonmakers hebben op het weer op orde te krijgen. We hebben bij de receptie gemeld dat de verwarming niet goed werkte en dat hebben ze dezelfde dag nog verholpen. Het zwembad is voor jonge kinderen leuk maar ik kan mij voorstellen dat als je met oudere kinderen gaat dat die wat sneller uit gekeken zijn. Het kan aan mij liggen maar ik vond het gewoon koud als je het zwemwater uit kwam en dat ik graag een handdoek om mij en de kinderen heen deed. Het is een klein stukje rijden naar Toverland wat echt een aanrader is, buiten is het meeste wel gesloten in de winter periode maar binnen is er genoeg te doen voor de kinderen.

Al met al was het een lekker weekendje weg met mijn vrouw en de kinderen.

Beste Wilco,

Bedankt voor uw uitgebreide review.

Fijn om te lezen dat u gemeld heeft dat de verwarming niet goed werkte en dat dit is opgelost. Het is voor ons belangrijk dat dit altijd gemeld wordt.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen op één van onze Center Parcs parken met uw vrouw en kinderen.

• 9Hans07-01-2020

Geweldig

Geweldig park veel te doen Makkelijk met auto bij je huis

Gereisd met partner in december 2019

• 9gery07-01-2020

een echte aanrader voor ontspanning

een echte aanrader. in dit park ben je welkom met je hond en dit is ook superleuk. het is er rustig en aangenaam.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Beste Gery,

Bedankt voor uw review.

Fijn om te lezen dat u het waardeert dat huisdieren ook welkom zijn in onze Market Dome.

We hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten samen met uw hons op Limburgse Peel.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9john07-01-2020

geweldig park met geweldig personeel voor de gast

leuk park met fantastisch personeel .

Gereisd met partner in december 2019

• 9Wil07-01-2020

Geweldig

Was heel fijn heerlijk rustig schoon huisje fijn zwembad als er iets was kwam er gelijk een medewerker om het op te lossen een aanrader als je met de kleinkinderen gaat

• 8john07-01-2020

een aanrader.

het was een fijn huisje. schoon en ruim. al met al een fijn verblijf.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Team Limburgse Peel, Guest Relations, 07-01-2020

Beste John,

Dank je wel voor de beoordeling. Fijn om te lezen dat de cottage zo goed bevallen is. Tot ziens

Met vriendelijke groet

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

128 tips over Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel

• Alice, 26-06-2014

Maria peel, heerlijke routes om te wandelen. 1,5-2 uur. Ligt aan snelheid. Mooie omgeving.

Ga naar het dorpje america, ga naar de bakker daar. Heerlijke lunch en super lekkere vlaaien. Eigenaren zijn super mensen. Z'n service en eten als je daar krijgt krijg je op het park echt niet !!!!!

• Marita, 18-04-2014

Wandelen in groot peel een 20 min rijden

• Fam. Ros, 03-05-2014

Wat wel super was. Is dat je voor de duur van je verblijf een passepartout kan aanschaffen voor Toverland. Dit is slechts 10 minuten met de auto van het park verwijderd. Wij betaalden €104. Waardoor wij met 4 personen 5 dagen toegang hadden tot dit leuke pretpark. Normale toegangs prijs is €24,50 per persoon. Dus dit is echt een goed arrangement die center parcs aanbiedt. Het parkeergeld moet nog wel apart betaald worden en dat bedraagt €7,- per keer.

37 vragen over Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel

• Romee De Bruijn, 12-07-2019

Ontbijt service

Hoe is de ontbijt service aan het huisje iedere ochtend. En wat krijg je allemaal erbij?

• Debbie, 13-01-2019

Multi-sportveld

Kan iemand mij vertellen of er een multi-sportveld (pannaveldje) aanwezig is? Alvast bedankt voor uw reactie.

Jes, 04-06-2019

Bent u er inmiddels achter of er een voetbalveld is? Zou dit voor zoonlief ook graag willen weten...

• C, 22-06-2018

Kinderstoel

Wat voor soort kinderstoel is er in het huisje en in de restaurants? Als het een stokke triptrap is kan het newborn zitje meememen. Vandaar mijn vraag

Laura Vogelesang, 07-08-2018

In de cottages is dat een "Futura" en in de restaurants Ikea.

Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel info

• Aantal sterrenstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Aantal cafés2