37 vragen over Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel

• Romee De Bruijn, 12-07-2019

Ontbijt service

Hoe is de ontbijt service aan het huisje iedere ochtend. En wat krijg je allemaal erbij?

• Debbie, 13-01-2019

Multi-sportveld

Kan iemand mij vertellen of er een multi-sportveld (pannaveldje) aanwezig is? Alvast bedankt voor uw reactie.

Jes, 04-06-2019

Bent u er inmiddels achter of er een voetbalveld is? Zou dit voor zoonlief ook graag willen weten...

• C, 22-06-2018

Kinderstoel

Wat voor soort kinderstoel is er in het huisje en in de restaurants? Als het een stokke triptrap is kan het newborn zitje meememen. Vandaar mijn vraag

Laura Vogelesang, 07-08-2018

In de cottages is dat een "Futura" en in de restaurants Ikea.

• ibbie, 20-06-2018

verbouwing en werkzaamheden op het par

wanneer zijn de verbouwingswerkzaamheden op het park klaar? en is het buitenzwembad met ligweide weer in gebruikt?

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Limburgse Peel voor je op een rij gezet:

Center Parcs
    Center Parcs
    Voordeeluitjes.nl
    Voordeeluitjes.nl

• Marleen Kuijl, 20-02-2018

Restaurants

Is het mogelijk om lactosevrij te eten in de restaurants op het park?

• Cindy, 03-11-2017

Binnenspeeltuin

Is er een binnenspeeltuin op dit park? En dan bedoel ik niet 1 glijbaantje bij het Central Plaza of zo, maar een echte binnenspeeltuin, genre Baluba (of iets kleiner)??

• Melissa Van Reeth, 22-07-2017

BBQ-pakket

We vroegen ons af wat er precies allemaal in het BBQ-pakket zit. Hierover vinden we niets terug. Alvast bedank voor de reactie!

• Helga, 14-07-2017

Promotie bungalows LH 702 4 persoons

Weet iemand welke nummers deze bungalows hebben. Kan de promotie bungalows (te boeken bij bungalows.nl) op de plattegrond niet vinden.

• Jos, 07-01-2017

vuurwerk overlast!

is er rond oud en nieuw vuurwerkoverlast of carbid schieten in of rondom het park?

• B, 02-07-2016

toverland

Kan je op cp Limburgse peel park ook met korting kaartjes toverland kopen, (dus niet bij boeking) en war kost t dan