Camping Roland

• 7.1Staat v/h sanitair
  • 8.4Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Kindvriendelijk kamperen in Afferden op Camping Roland. Want kids worden vermaakt door de animatie of vermaken zichzelf bij de springkussens of in de indoor speeltuin. Bij lekker weer spelen zij buiten terwijl jij een drankje drinkt met uitzicht op het panoramaterras. Het personeel is hier vriendelijk. Op 25 kilometer van het Limburgse Venray.

Tonen op kaart

239 Reviews over Roland

• 6Mw. Drost20-10-2021

verblijf van 14 aug. tot 23 sept.

Onze eerste week was de laatste week van het hoogseizoen en was de camping nog heel vol. Wat opviel was dat de hygiene wel te wensen overliet. Bv. niet iets om even de toiletbril te reinigen. Aan de achterkant van het toiletgebouw stond een flesje waar werd gemaand om de handen goed te reinigen. Alleen is dat flesje in de periode dat wij er waren leeg gebleven. Ook werden de toiletten pas laat op de ochtend schoongemaakt. Ik vind hygiene op een camping heel belangrijk. Verder hadden we een prettig verblijf, een mooie ruime kampeerplek en vriendelijke mensen bij de receptie.

• 5Staat v/h sanitair
  • 10Manten20-09-2021

fijne vakantie gehad

Het huisje lag tegenover de visvijver ,heerlijke plek. Zeer goed eten in het resto ,met zeer vriendelijk en vakkundig personeel. Als er maar iets was kon je er oprekenen dat er met 5 minuten iemand kwam om het te verhelpen, ook hier vakkundig personeel. Het geheel van de camping word zeer goed onderhouden. Voor kinderen is het een echte topper . Het wifi vond ik het enige minpuntje

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Winkelaar06-09-2021

Fijne camping waar wij zeker graag terugkomen.

Een super gezellige camping met bebulpzaam en vriendelijke medewerkers. Mooie plaatsen op een parkachtige camping en mooie natuur in de omgeving.f

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Wies Pingen06-09-2021

Schoon

mooie ligging, rustige camping

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Familie Span01-09-2021

Zeer mooie en verzorgde camping

Twee dagen op deze mooie en zeer verzorgde camping gestaan. We stonden zelf met onze caravan op een ruime plek. Voor anderen was een 'pod' geregeld. Deze waren net nieuw. Het zijn luxe trekkerhutjes met veel extra's: wc, aanrechtje, koelkast, magnetron, koffiezetapparaat en een ruime kamer. Al met al zeer geslaagd.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Baggermans26-08-2021

het was voor ons weer een fantastische vakantie, a

het is een mooie verzorgde camping met gastvrije mensen. veel voor de jeugd en volwassen, alleen nu met de maatregelen natuurlijk minder

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Melenie24-08-2021

Leuk maar simpel…

Camping: netjes onderhouden. Met leuk, maar klein zwembad. Animatie: weinig ondernemend voor kinderen ouder dan 10/11 jaar. Bijv voetbal in de avond, waarbij animatie op de grond zit en toekijkt en de kinderen het maar moeten uitzoeken. De scheids was een vader die ook op de camping verbleef. Vakwerktent: zag er leuk, netjes en schoon uit! Voor 6 personen wel aan de kleine kant.Internet: betaalde wifi is over het algemeen heel goed. Winkeltje: klein maar de basis benodigdheden zijn aanwezig. Restaurant: super!! Heerlijk eten en leuk bediening! Tips voor camping: probeer wat meer te organiseren. Speurtochten, dansjes bij het zwembad, live muziek op het terras, bingo enz enz .

• 7Familie Zinken24-08-2021

Leuke camping, maar voor ons helaas nooit meer

Wij kwamen aan met een grotere caravan. De paden op de camping zijn daar helaas niet geschikt voor. Deze zijn erg smal met hellingen, waardoor we het moeilijk hadden om op onze plek te komen. Éénmaal om hulp gevraagd te hebben kwam iemand om ons te helpen. Voor de rest hebben de kinderen genoten van het zwembad. De horeca was ook prima, heel erg vriendelijk. De sanitaire voorzieningen mogen iets schoner. Douchen is ook met muntjes.

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Nathasja Van Der Werf24-08-2021

Heerlijke week gehad op een mooie, fijne camping

Samen met mijn partner, zijn dochters en mijn zoon een heerlijke week gehad. Mooie aankomst. Mooi aangelegde camping. Leuk, niet al te groot zwembad waar de kids zich heerlijk hebben vermaakt. Leuke speelplekken. Goed restaurant. En iedereen was even vriendelijk! Chalet was oké, helaas geen 2 persoons bed. Maar al met al hebben wij een heerlijke week gehad en komen zeker nog een keer terug

• 8Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar