Géén boekingskosten

Camping Klein Canada

NederlandLimburgAfferden

We hebben de beste aanbieders voor Camping Klein Canada voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 349 reviews

Contact

351 Reviews over Klein Canada

• 8S06-02-2022

Leuke camping

Gezellige camping met een leuke speeltuin en zwembad. Personeel super vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug.

• 6Sarina31-01-2022

Kindvriendelijke camping

Wij kwamen daar met onze dochter van 1 jaar en mijn man wilde graag vissen. We hadden van te voren gebeld om een goed plekje aan het vis water. Toen we kwamen stond we op een plek waar alles was dicht gegroeid en niet fijn kon vissen. We zijn naar voren gegaan om te overleggen wij hadden 10 dagen geboekt en konden paar plekjes opschuiven maar kon maar 7 dagen daar staan en zouden we de tent helemaal weer moeten verplaatsten. Met tegenzin hebben we dit toen wel gedaan. De vijver zat erg vol met blubber. Aan de randen erg veel onkruid. Voor kinderen wel veel te doen en leuke speeltuin. Zwembad stelde niet veel voor maar met onze dochter van 1 prima te doen. Wij hadden geen zin om onze hele tent voor 2 dagen weer te verzetten na overleg op een noodplek onze tent weer opgezet en konden gratis nog een aantal dagen langer blijven staan. Kwa onderhoudt kan er nog wel wat aan besteedt worden. Maar eigenaar heeft de camping pas 2 jaar in bezit.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Miriam Auwens29-10-2021

Super leuk

We hebben voor het eerst een heel seizoen meegemaakt op camping klein canada. Een mooie ruime plek met prive sanitair. Wat hebben we genoten. Telkens als we de camping op reden hadden we gelijk dat vakantiegevoel. De camping is perfect voor jonge kinderen. Veilig en veel te doen. We hebben echt heerlijk kunnen bijtanken en uitrusten. Hele vriendelijke en gezellige mensen op de camping. Je voelt je gelijk welkom. Het personeel is top.

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Arnoud en Bart08-10-2021

Weer een fijne vakantie hier gehad!

Erg goede faciliteiten wat betreft sanitair en douche-gelegenheid, schoon en netjes. Voetbal- en basketbalveld in goede staat. Personeel is hier erg vriendelijk. Aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Henk de Weerd27-09-2021

Volgend jaar komen we weer.

Het weer was prachtig. Rustige camping, vriendelijk personeel. Kortom we hebben weer genoten van ons verblijf hier met de caravan. De camping wordt elk jaar beter. Ze zijn goed bezig.

• 6Myra22-09-2021

Goede ligging voor natuurparken

Wij( mijn zus en ik) stonden op camping plek G met privé sanitair. Deze was schoon, met diverse plankjes en haakjes. Heerlijke warme douche met thermostaat. Tijdens onze vakantie was het rustig op ons gedeelte, dus toen wij weg gingen ( je kan de hele dag bij boeken tot 19 uur, ideaal voor ons zodat wij de tent droog konden inpakken), hierdoor hadden wij genoeg ruimte om alles te laten drogen in de zon. Camping faciliteiten ( eetgelegenheden, kinderboerderij, zwembad) speeltuin voor de kinderen is groot en ruim opgezet, en omheind) hebben we niet gebruikt. Camping is goed bereikbaar en ideale ligging voor diverse wandelroutes in natuurpark Maasduinen.

1 groot nadeel van deze camping, hij ligt aan een drukke N weg waar veel verkeer langs komt, leve de oordopjes nachts.

• 1Eetgelegenheden
  • 7Petra en ramonda19-09-2021

Super gezellig

Ontvangst bij de receptie was zo leuk, echt vriendelijke mensen, daarna echt heerlijke vakantie gehad. Mooie omgeving, lekker zwemmen in het binnenbad, buiten was toch wat koud. We zouden alleen al terug komen voor die ruige man met hoed wow, maar hij bemerkte ons niet eens. Horeca gewoon slecht. Dat is toch belangrijk lijkt ons. We komen zeker terg

• 1Eetgelegenheden
  • 8Albert04-09-2021

Prima camping. Een aanrader ook voor gezinnen met

Leuke camping. Ruime plaatsen met prive sanitair. Sanitair van goede kwaliteit. Vriendelijk personeel.

• 8Claudia31-08-2021

Een fijne vakantie

Een fijn verblijf gehad op Camping Klein Canada. Nette camping, grote campingplaatsen, tevreden over privé sanitair, aardig personeel en een goede uitval hoek voor leuke dagjes weg.

• 8Marcel Peetoom30-08-2021

Er valt een heleboel te beleven, goed te doen.

Leuke camping voor kinderen, genoeg te doen voor jong en oud! Er is alleen geen camping winkel, maar de site geeft dat wel aan. We hebben het bij de receptie gevraagd maar daar werd ons verteld dat zij die niet meer hebben. Wifi is best prijzig en erg langzaam. Verder werd er veel voor de kinderen in de vakantie georganiseerd, voor de ouderen was er een Swingo bingo en 2 keer per week een bingo. Mooie omgeving, in de buurt kan je goed je boodschappen halen. Jammer dat de camping langs een drukke N weg ligt, dit hoor je wel op je plek. Prive sanitair was echt super. Wegen zijn goed te doen op de camping, genoeg natuur om te recreëren in de omgeving. Voor ons echt herhaalbaar, wie weet...

Camping Klein Canada info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar