Vakantiehuis De Vertoeverij

93 reviews over Vakantiehuis De Vertoeverij

• 2019
    10Lettine25-04-2019

Met recht een Vakantie huisje

Als je tot rust wil komen dan heeft dit vakantiehuisje alle ingrediënten in zich; de omgeving is prachtig, huisje is super schoon, omgeven door alleen maar vogelgezang (je hoort letterlijk alleen maar de geluiden van de natuur, geen enkele weg of iets), eigen tuin met zicht op de maasduinen, veel fietsroutes en niet te vergeten een prima bed. Ook heb je een eigen oprijlaan naar je huisje waardoor je niet langs de verhuurders hoeft.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Oscar en Manon19-04-2019

Een juweel van een plekje!

Als je op zoek bent naar puur genieten van de rust, vrijheid en natuur, is deze vakantiewoning de speld in de hooiberg. Alle goede recensies zijn niets te veel gezegd. Alles lijkt nieuw en je hebt het gevoel dat je alleen bent samen met de natuur. Echt een juweel van een vakantiewoning waar je met plezier aan terug denkt als je er geweest bent.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Kim Hendrix04-02-2019

Wij noemen het 'ons' vakantiehuis.

Dit was voor ons niet de eerste keer dat we in de Vertoeverij verbleven en dat zegt eigenlijk al genoeg. Eerst gezellig bijkletsen met de hartelijke eigenaren onder het genot van Limburgs gebak. Het vakantiehuisje heeft een eigen ingang en parkeerplaats. Het voelt echt vrij, iets waar wij veel waarde aan hechten. Het huisje is super schoon, van alle gemakken voorzien en erg gezellig ingericht. De ligging is gewoonweg schitterend, midden in de natuur en je voelt de rust op je neerdalen. Bij aankomst brandde het haardvuur, stond er een leuk presentje klaar en was er zelfs gedacht aan de kerstversiering. Wij waren er een week maar kwamen zoals gewoonlijk weer tijd tekort. Houd je ervan om meteen in de natuur te kunnen zijn, lekker eten (Goch heeft uitstekende restaurants voor elk budget), winkelen (Venlo) maar vooral genieten van de rust en vrijheid dan is het een must om hier naartoe te gaan.

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    10Anneke Zeggelaar15-12-2018

Een echte aanrader!!

Een aanrader!! Gezellige ontvangst. Leuk huisje, van alle gemakken voorzien en in een mooie omgeving. Je zit lekker vrij. Lekker dat je geen linnengoed mee hoeft te nemen. Wij waren er in de winter en hebben genoten van het houtkacheltje.

Gereisd met partner in december 2018

• 10Jan en Edith van der Meer08-12-2018

Het was fantastisch en we willen graag terugkomen!

Het begint met een hartelijke ontvangst met koffie en een stuk heerlijke (speculaas)vlaai. Aan de vakantiewoning is alle zorg besteed die je je kunt wensen om een fantastische vakantie te hebben. De woning is heel gezellig ingericht met oog voor detail. In de keuken vind je wat je nodig hebt. In de omgeving is veel te doen. Je kunt kiezen voor wandelen of fietsen in de natuur. Zelfs tijdens onze fietstocht direct langs de Maas verbaasden wij ons over de prachtige vergezichten en de schoonheid van de natuur. Meestal is het fietsen langs een rivier saai. Hier niet. De plaatsjes in de omgeving zijn erg leuk en het bezoeken waard. Kortom, een ieder zal zich hier kunnen vermaken. Wij willen graag terugkomen!!

Gereisd met partner in november 2018

• 10J & J17-11-2018

Voor herhaling vatbaar,geweldig .

Werden vriendelijk ontvangen en rond geleid door het huisje. Alles is aanwezig , mis grijpen doe je niet. Een schoon en heerlijk huisje , rustig gelegen ,veel privacy. Prachtige omgeving om te fietsen. Vanuit de tuin zo de bossen in wandelen, heerlijk. Bedankt voor de gastvrijheid die wij hebben mogen ervaren bij jullie. Hopelijk kunnen we het (samen ) nog een herhalen om te genieten op jullie liefelijke plek. bedankt dat we dit hebben mogen beleven en wensen jullie nog heel veel succes met dit vakantieparadijsje . Lieve groeten van ons uit IJlst

• 9Familie Trouwborst27-10-2018

Dit huisje is een echte aanrader

We zijn al in veel vakantiehuisjes geweest, maar nog nooit zo schoon en gezellig . Zeer vriendelijke ontvangst met koffie en vlaai. De houtkachel verspreidde al een aangename warmte. Prachtige ligging en veel privacy.

• 10Corry van Reeuwijk10-10-2018

Het was heerlijk vertoeven in de vertoeverij!

We kregen een heel warm welkom bij aankomst! In meerdere opzichten, de kachel brandde o.a. al! Het huis is erg comfortabel, gezellig en zeer schoon! Een fijne badkamer en heerlijke bedden. Kortom fantastisch!

• 10Riet en Bert Burger10-09-2018

Wat hebben we hier genoten!!

Alles was prima in orde. Ontvangst was hartelijk met koffie en vlaai. Het huisje was prima ingericht, zeer ruim voor 2 personen. Zeer schoon met alles wat we nodig hadden. Fijn was ook dat we geen bad- en keukendoeken hoefden mee te nemen. Wat een luxe. Het huisje lag zeer vrij, groot terras met prachtig uitzicht. Vanaf het erf konden we zo direct in de Maasduinen prachtige fietstochten maken. Vorig jaar waren we beneden in de Maasduinen, ook mooi, maar hier in het bovenste stuk van de Maasduinen was het nog aantrekkelijker. Gewoon prachtig! We hopen volgend jaar weer hier te komen.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Jan en Riet Franke06-09-2018

Zeer goed verzorgd

Zeer goed startpunt voor wandel en fietsroutes

Gereisd met partner in augustus 2018

Vakantiehuis De Vertoeverij info