Vakantiehuis De Vertoeverij

93 reviews over Vakantiehuis De Vertoeverij

• 2019
    10Sjoerd Visscher23-10-2019

Heerlijk uitgerust!

We kwamen naar dit huisje om te wandelen en we hadden geen beter vertrekpunt kunnen wensen!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Janna en Ludy06-10-2019

Top !

We kwamen hier voor de rust...nou, dat hebben we gekregen. De Vertoeverij: fantastische ligging met mooi uitzicht, eigen oprit voor de auto, knus ingericht en privacy gewaarborgd. Mooie omgeving..een eldorado voor fietsers en wandelaars. Om te winkelen is Venlo een aanrader. Verder zijn er op korte afstand leuke kleine (duitse) plaatsen om te shoppen. Indrukwekkend is het oorlogsmuseum in Overloon. Kortom...het is ons heel erg goed bevallen in de Vertoeverij en willen Henk en Belinda heel hartelijk bedanken voor deze fijne week.

Gereisd met partner in september 2019

• 9M. Peijnenburg26-09-2019

Warm aan te bevelen!

In deze drukke maatschappij wil je wel eens even ontsnappen aan alle hectiek. Even onthaasten, even niets moeten alleen rust en genieten van een heerlijke stek op een prachtige plek. Dat kan hier midden in de natuur! Vanaf de hartelijke warme ontvangst tot het einde van de week heeft de fam. Fleuren er voor gezorgd dat het ons aan niets maar dan ook aan niets ontbrak!

Gereisd met partner in september 2019

• 10j leijdens30-08-2019

fantastisch!!

Als je de toegangspoort passeert waan je jezelf in een paradijsje. prachtig uitzicht , prachtig huisje. Wat op de site te zien was , was ook wat je kreeg. in een woord geweldig. dit is echt voor iedereen aan te raden. De omgeving is ook prachtig om te wandelen /fietsen , echt een aanrader. Sjaak en Janny Leijdens

• 10Annie Stols19-08-2019

Prachtig huisje,prima plek. Mooie ligging

• 10M. de Vries15-08-2019

Boven verwachting

Wat moet ik nog toevoegen aan alle eerdere reviews? Het klopt allemaal: de hartelijke ontvangst, het fantastische huis dat is voorzien van meer dan alles wat nodig is . Om een paar dingen te noemen: waxinelichtjes, badjassen, plaids voor als het kouder wordt, maar ook een ventilator! (wij arriveerden toen het overdag 39 graden was). Het huis is oogstrelend en met veel gevoel voor harmonie ingericht. Kortom: je stapt binnen en je bent thuis. Het terras is ruim, je kunt kiezen voor zon of schaduw en de plantvakken zijn afwisselend. In elk seizoen zal er iets bloeien. Het uitzicht is fenomenaal en wat een rust. In de omgeving is genoeg te doen en de afstanden vallen erg mee. Zo waren we o.a. in Grave, Lottum, Overloon, St. Agatha, H. Landstichting, Nijmegen (de Bastei), Kevelaer, Xanten. Verder de wandelingen 'om de hoek' (zie infomap in het huis)en een 'eigen' fietstocht via knooppunten. We hebben genoten!

• 10Marina Siebers30-07-2019

Supergastvrij en heerlijk rustig!

Als je een heerlijke rustige vakantie wil moet je in de Vertoeverij zijn. Uiterst hartelijke ontvangst en goede uitleg van wat er allemaal te doen is in de buurt. Vooral mooie fiets -en wandeltochten. 'S avonds nog lekker lang buiten gezeten en soms ook gelegen op de heerlijke ligbedden buiten. De bedden binnen en het bad zijn heerlijk! Wij hebben hier genoten. Dank Henk en Belinda voor jullie goede zorgen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Bert Burger21-07-2019

Wederom een GEWELDIGE ERVARING, WAT EEN RUST!!

Net als vorig jaar werden we weer hartelijk ontvangen met koffie en heerlijke taart bij aankomst. Daarna gingen naar "ons" huisje, dat weer schoon en fris ons uitnodigde. Van hieruit weer alle dagen prachtige fietstochten gemaakt door de Maasduinen. Enkele mooie tochten van vorig jaar, maar ook nieuwe tochten. Daarbij ook langs de schaapskooi en een leuk gesprek gevoerd met de vrouwelijke schaapsherder. En bij thuiskomst lekker gezeten op het eigen, vrije terras. Ook in het huis was alles weer keurig en ontbrak het aan niets. Kortom: het was weer geweldig!!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Kees20-05-2019

Een aanrader in Noord-Limburg.

Mijn echtgenote en ik werden door Belinda en Henk hartelijk ontvangen. De bungalow is gezellig en compleet ingericht. En schoon! De badkamer is een plaatje, met wc, wastafel, een ligbad en een ruime douchegelegenheid. De bedden waren uitstekend. En dan de buitenruimte: een flinke tuin, met volop privacy en zicht op de Maasduinen. Het vakantieverblijf ligt aan de rand van de Maasduinen, een mooi natuurgebied in het noorden van Limburg, waar het goed fietsen en wandelen is. Wat verder weg zijn leuke uitstapjes te malen: Xanten, een oude stad in D op een afstand van ca. 40 km. Venlo heeft een leuke binnenstad en een mooi museum. Ook interessant is Meru in Vlodrop, het spiritueel centrum van Maharishi Mahesh Yogi, rondleiding op zondag om 15.00 uur, enz. enz. In de bungalow is veel info over de talloze mogelijkheden in de buurt te vinden. Het zal de lezer nu wel duidelijk zijn: wij hebben ons kostelijk vermaakt.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10C&J04-05-2019

Geweldig!

Heerlijk schoon vakantiehuis, rustig gelegen, prachtige omgeving.

Gereisd met partner in april 2019

Vakantiehuis De Vertoeverij info