6 tips over Vakantiehuis De Vertoeverij

• B. Fleuren, 28-05-2014 Rapporteren

Graag nodigen we U uit op een betoverende plek in het noorden van het bourgondische Limburg. Daar ligt in het Nationaal Park "Maasduinen" net buiten het Maasdorpje Afferden, te midden van 4000 ha. bos en heide, onze sfeervolle 2-persoons vakantiewoning "de Vertoeverij". Een heerlijke plek om Uw vakantie door te brengen of om een paar dagen te onthaasten in een oase van rust in onze zeer comfortabele vrijstaande vakantiewoning: www.devertoeverij.nl Wij heten u graag van harte welkom.

• simone veltman, 11-03-2015 Rapporteren

Bezoek de thermale baden van Arcen, een dik kwartiertje rijden met de auto...heerlijk ronddobberen in water van 38 graden!

• mzwart, 19-08-2014 Rapporteren

Golfen op landgoed Bleijenbeek is geweldig voor iedere golfliefhebber.

• Aty Janzen, 12-05-2015 Rapporteren

Wij hebben samen veel gefietst in prachtig Noord-Limburg. Mijn man heeft ook gewandeld (ik ben daar niet toe in staat).

• Ralph en Marjolijn Pleijsier, 31-05-2015 Rapporteren

Ga wandelen in het ernaast gelegen stilte gebied.....

• Hilde, 18-04-2015 Rapporteren

Natuurdomein Maasduinen, rond het Reindersmeer kan je mooi wandelen en je tocht verkorten door met het vlot het meer over te steken. In vakantieperiodes kan het hier wel druk zijn. Verder, met de wandelknooppunten kan je mooi langs de Maas wandelen in en rond Arcen.