Vakantiehuis De Heidepoort

Vakantiehuis
Vakantiehuis De Heidepoort
9,6

37 reviews over Vakantiehuis De Heidepoort in het Nederlands

Heerlijk verblijf en prachtige omgeving.

Clara ter Heine
21-9-2018

Mooie ruime accommodatie . Van alle gemakken voorzien. Goede bedden, fijne douche en goed uitgeruste keuken. Een verblijf om helemaal tot rust te komen. Zeer vriendelijke eigenaren. Veel kan in overleg.Prachtige omgeving voor heerlijke wandelingen of fietstochten. Vanuit het huis loop je zo het bos in.

Een aanrader.

Ingrid en Marrie
9-9-2018

Jos en Marian zijn heel vriendelijk, behulpzaam en belangstellend en zorgen ervoor dat je je snel thuis voelt.

Een fijne vakantiewoning met comfort, ruime badkamer met een heerlijke douche, twee slaapkamer en veel buitenruimte in een mooie stille omgeving.

De sfeervolle veranda met fijne banken en een stoel met heerlijke kussens en ook nog een tafel met zes stoelen op een apart terras.

De vierde keer en nog steeds niet uitgekeken

Frits en Karien
28-8-2018

Het eerste wat je ervaart als je aankomt is rust, stilte, bomen, groen en veel privacy. Huis met 2 grote slaapkamers (goede 2 pbedden). Ligt aan eigen manege (soms hoor je paarden). Eigenaren professioneel, zeer vriendelijk en behulpzaam met oog voor ieders privacy. Verwarmd zwembad in de tuin van de eigenaren. Het is er schoon, gelijkvloers, brede deuren, grote inloopdouche, comfortabel zitje onder overkapping en tafel met stoelen in de tuin, uitgebreide keuken om zelf te koken. Parkeren bij het huis. Ligt direct aan een van de toegangspoorten van de Maasduinen (wandelen). In de wijde omgeving kun je prachtig fietsen aan de Maas (fietspaden, natuur, pontjes regelmatig terrasjes) en in de Maasduinen (groot natuurgebied). In Afferden nauwelijks winkels (wel vlaaien en cafetaria), Het nabijgelegen Groot Bergen is wel van alles voorzien. Voor kleinere kinderen zijn er nabij korte wandelroutes, schommels en 'rommelplekken' om te spelen.

Top verblijf

Resy en Antoon van Riel
4-8-2018

Fantastisch! Wat een heerlijk huis! Super schoon, alles wat een mens nodig heeft is aanwezig. Heerlijke ruime woning, complete keuken, royale slaapkamers, fijne badkamer met stortdouche en handdouche. En dan heb ik het nog niet over de ligging. Ook die is top! Je loopt zo binnen 'n minuut het natuurgebied de Maasduinen in. Rust, privacy, gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Wij hebben genoten en zijn zeker van plan het nog een dik over te doen!

Rustgevend

Henny Kramer
1-8-2018

De Heidepoort is een schitterende , goed uitgeruste vakantiewoning , liggend op een mooi terrein. Midden in de natuur, grenzend aan een natuurgebied, ademt de Heidepoort rust uit. Jos en Marianne zijn de vriendelijke, gastvrije eigenaren van dit pareltje. Vanaf de Heidepoort kun je fijne fietstochten maken. Ook wandelaars vinden hier een mooi gebied. De inrichting van het huis is erg mooi en luxueus. In de week dat ik er verbleef was er een hittegolf, binnen bleef de woning toch relatief prettig en koel. Ik zal hem zeker bij vrienden en bekenden onder de aandacht brengen

Heerlijk genieten

Foppo en Truus
23-6-2018

Het is een geweldig mooie bungalow met alles erop en eraan en twee fijne plekken waar je zitten kan. Na een leuke ontvangst en een uitleg over de woning hebben we een prima week gehad.

Zowel fiets als wandeltochten zijn vanaf de woning te beginnen in o.a. de Maasduinen.

Limburgse gastvrijheid

Gert
15-6-2018

Het huisje was een stuk ruimer dan verwacht, ontvangst door Jos en Marjan is zeer hartelijk en attent. Op pakweg 50 meter achter het huisje kun je te voet al het gebied Maasduinen in, maar ook per fiets of per auto hoef je niet ver om allerlei moois te zien.

Als bijzonderheid mochten we een avondrit/trainingsrit als passagier mee met de paarden: de familie Janssen doet aan paardenmennen. Dit was een bijzondere manier om gebied Maasduinen te bewonderen.

Behalve het gebied Maasduinen, is ook de Maas zelf en de uiterwaarden de moeite om te bekijken, en ook Duitsland is zelfs per fiets makkelijk bereikbaar.

Grootste nadeel van de locatie is dat je voor de boodschappen naar een andere plaats moet.

Uiteindelijk is een verblijf van een week genoeg om een eerste indruk te krijgen, maar dan ben je hier nog lang niet uitgekeken.

een echte aanrader!

Kees&Andréa
8-6-2018

samen een midweek er tussen uit in een fantastisch mooi, koel en schoon huis met goede bedden. Daar kom je echt van bij! Zeker meegeholpen door de gastvrije en hartelijke ontvangst van Jos en Marian. Vanuit de tuin zo het Maasduin gebied in wandelen, heerlijk genietend van de rust en al het moois in de natuur.

Fijne week

Kim en Julius
28-1-2018

Heerlijke week gehad in Afferden. Prachtig huisje en keurig verzorgd. Bij aankomst stond de cake al klaar. Ondanks het minder mooie weer hebben we genoten en gelukkig nog een paar wandelingen kunnen maken.

Als je van luxe houdt icm de prachtige natuur is dit echt een aanrader!

Heerlijk relaxed

Fred & Joke
9-10-2017

Een fantastische vakantiewoning (huisje kan je dit niet noemen) van werkelijk alle gemakken voorzien. Meer dan complete keuken, prima bedden, geweldige douche.

Zeer gastvrije eigenaren die het alles gelegen is een leuk verblijf te garanderen.

Wandelen kan al vanuit de achtertuin en voor verdere verkenning van de omgeving is alles relatief dichtbij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Heidepoort in Afferden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Heidepoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.