Vakantiehuis De Heidepoort

30 reviews over Vakantiehuis De Heidepoort in het Nederlands

een echte aanrader!

Kees&Andréa
8-6-2018

samen een midweek er tussen uit in een fantastisch mooi, koel en schoon huis met goede bedden. Daar kom je echt van bij! Zeker meegeholpen door de gastvrije en hartelijke ontvangst van Jos en Marian. Vanuit de tuin zo het Maasduin gebied in wandelen, heerlijk genietend van de rust en al het moois in de natuur.

Fijne week

Kim en Julius
28-1-2018

Heerlijke week gehad in Afferden. Prachtig huisje en keurig verzorgd. Bij aankomst stond de cake al klaar. Ondanks het minder mooie weer hebben we genoten en gelukkig nog een paar wandelingen kunnen maken.

Als je van luxe houdt icm de prachtige natuur is dit echt een aanrader!

Heerlijk relaxed

Fred & Joke
9-10-2017

Een fantastische vakantiewoning (huisje kan je dit niet noemen) van werkelijk alle gemakken voorzien. Meer dan complete keuken, prima bedden, geweldige douche.

Zeer gastvrije eigenaren die het alles gelegen is een leuk verblijf te garanderen.

Wandelen kan al vanuit de achtertuin en voor verdere verkenning van de omgeving is alles relatief dichtbij.

fantastisch. mooi,rust en en mooie omgeving

Nico en Jeanette Boender
26-8-2017

Beste Jos en Marjan,

Wat een mooie twee weken waren het bij jullie. (30 juni t/m 14 juli 2017). Het was geweldig!!!

Voor rustzoekers en natuurliefhebbers een geweldige locatie.

Vanuit de woning konden we zo de hei op lopen en fietsen in het bos.

Ook bij zonsondergang is het prachtig om over de hei te lopen, een grote

kans dat je ook wild te zien krijgt. De vakantiewoning is van alle gemakken

voorzien. Een goede prijs-kwaliteitverhouding. En niet te vergeten de gastvrijheid

van Jos en Marjan. Samen met Marjan en dochter met een paard en een marathonwagen het bos in.

Het was geweldig. Jos en Marjan hartelijk bedankt voor deze geweldige mooie vakantie.

Een hartelijke groet van Nico en Jeanette Boender.

van een zeer fijne week genoten

Els en remco
12-8-2017

Hartelijk ontvangen door de dochter van Jos en marian.

Andere jaren altijd op vakantiepark een huisje gehuurd, wat somsoud en versleten was.

Maar de heidepoort is in een woord geweldig. Alles super schoon en mooi.

Schitterende omgeving. Veel gefietst en gewandeld.

Super dat ik gebruik mocht maken van het zwembad i.v.m lymf oedeem aan mijn been.

Mijn zoon was heel blij met goed internet ontvangst en t.v.

Geweldig

Bert en Agnes
29-7-2017

Zijn hartelijk ontvangen door Jos en Marjan. Een fantastisch huis met alles erop en eraan.

De inrichting was mooi en schoon. Alles was aanwezig. We hebben veel gefietst en gewandeld.

De omgeving was geweldig. Wat een rust.

We hebben erg genoten van het huis en het mooie weer.

Jos & Lia
28-7-2017

Voor de tweede keer geweest na een korte vakantie in november 2016, nu voor een zomervakantie in juni. Het huisje is nog steeds geweldig. Meer dan voldoende ruimte aan de rand van het natuurgebied. Heerlijk gewandeld gefietst en geskeelerd. Echt een aanrader voor rustzoekers. Met het mooie weer mochten we gebruik maken van het fijne zwembad. Heerlijk verkoelend met het mooie zomerweer. Kortom: een aanrader.

Helemaal geweldig!

Kees en Marianne
30-6-2017

Zoek je rust, ruimte, de natuur in de achtertuin én tevens een luxe verblijf, dan is dit hét adres! Het huis voldoet aan alle eisen en comfort. Het zal je aan niks ontbreken. Daarbij een zeer gastvrije gastheer en gastvrouw, dat maakt je verblijf compleet. Wij zijn niets tegengekomen wat ons ontbrak.

Annelies Medema
7-5-2017

We hebben een fantastische week gehad in de vakantiewoning van de familie Janssen.

Het is een geweldig huis, ruime kamer en ruime slaapkamers, met prima bedden, prima douche en een mooie keuken, waar je lekker kunt koken.

Jammer dat het weer wat tegen viel anders hadden we zeker buiten kunnen genieten van de prachtige lounge. Ook geweldig is dat je vanuit het huis hele mooie wandelingen kunt maken. Het nationale park de Maasduinen is zeker de moeite waard om eens te bezoeken!

bedankt voor de gastvrijheid.

Oude reviews (archief)

Geweldig

Jos & Lia
13-11-2016

Het huisje ligt fantastisch aan de rand van het natuurgebied de Maasduinen. Zo vanuit het huisje te voet of met de fiets de natuur in. Het huisje is keurig en ruim. De eigenaren zijn vriendelijke en behulpzaam, Echt een aanrader voor rustzoekers. De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen in het gastvrije Limburg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Heidepoort in Afferden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Heidepoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Heidepoort scoort een 9.65 uit 10 op basis van 31 reviews.