Kleine hotelsWeer vandaag28°12°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge De Papenberg voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Auberge De Papenberg in het Nederlands

Dit hotel is een absolute aanrader.

Ronald de Haas
5-8-2019

Een fantastisch hotel. Ruime kamers (wij hadden een kamer met balkon). Schoon, en van alle gemakken voorzien. Mooi uitzicht op de tuin. Het eten dat bij het arrangement hoorde was super. Ook het ontbijt was prima, evenals de bediening.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Een geweldige locatie👍

Han de Kooker
9-7-2019

Bereidt u voor op een heerlijk diner met fantastisch personeel en een heerlijke kamer. Wij waren hier met groep van 12 man/vrouw, en we werden in de watten gelegd door de bediening. Wat een uitstekende service!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Fantastisch!

Fam. van Erkel
20-4-2019

Zeer schoon, goede bedden. Diner fantastisch evenals ontbijt.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt een verwenweekeind

Tineke
25-3-2018

Het hotel ligt prachtig, is beeldschoon ingericht, kamer superschoon met een mooi balkon. Eindelijk weer eens een verwenontbijt aan tafel ipv een buffet maar wel met heel veel verschillende dingen en heerlijke broodjes. En de tweede dag weer een ander ontbijt als de eerste dag. Het Maasduinen-diner was super en werd aangepast naar wens. We komen zeker terug om opnieuw te genieten maar ook om in de prachtige omgeving te fietsen. En tot slot, de gastvrijheid was zoals je het wilt!

Gereisd Met partner in maart 2018

Van Meijeren
27-2-2018

Zowel kamer en ontbijt waren prima.Zeer uitgebreid ontbijt.Fietsenstalling.ligging vlak bij Maasduingebied.

Gezellig verblijf in een schitterende omgeving!

Anna Valk
      10-9-2017

Mooie zilverschone kamer met de mogelijkheid tot het zetten van koffie of thee. Aparte schuur voor het stallen / opladen van (elektrische) fietsen.

De leiding en het personeel zijn zeer vriendelijk. Het ontbijt en het diner waren voortreffelijk!

Het hotel ligt aan de rand van het natuurgebied De Maasduinen en in de nabije omgeving van de Maas. Er zijn mooie fietsroutes zowel in het Nationaal Park als aan de andere kant van de Maas (bereikbaar met diverse pontjes). De fietsknooppunten zijn ideaal.

Tips voor bezichtiging: sluizencomplex Sambeek en als het wat minder weer is kan ik het Museum De Locht in Melderslo aanbevelen, dit museum geeft een beeld van het plattelandsleven, de glastuinbouw, de asperge- en champignonteelt in de periode tussen 1850 - 1950.

Dus zoekt u voor een schappelijke prijs een mooie omgeving om te fietsen en een fijne kamer om te overnachten dan moet u hier zijn!

Ik kan u het Maasduinenarrangement van harte aanbevelen.

Gereisd Met partner in september 2017

Prima

Mieke van Gils
      26-8-2017

Prima hotel, met een zeer goed ontbijt (wel jammer dat het geen buffet was) Mooie ruime kamer met badkamer. Bad was aan de hoge kant om in te stappen, en jammer genoeg geen aparte douche. Uitstekende fietsenstalling.

Voor herhaling vatbaar.

Arjen
      11-8-2017

Vriendelijke en klantgerichte bediening. Schone en complete kamer met badkamer voorzien van al het nodige.Zeer verzorgd ontbijt in een mooie omgeving met persoonlijke aandacht.

Geweldig hotel

Jolanda
      5-8-2017

Gastvrijheid, lekker eten, altijd goede kwaliteit.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Hmm...

Sylvia
      4-7-2017

Ruime kamers. Bedden veroorzaken rugpijn. Bovendien wijken ze gedurende de nacht behoorlijk uit elkaar. Badkamer schoon, minpuntje dat je in het bad moet klimmen om te douchen, niet meer van deze tijd! Ontbijt en diner prima verzorgd. Wel jammer dat er twee vazen met sterk geurende lelies in het restaurant stonden Voor mij al geen pretje ( allergische astma), lijkt me zowiezo niet zo geschikt voor een restaurant. Men was wel bereid om deze te verwijderen, maar toen was het leed al geschied. Verder bleek dat wij van zondag op maandag als enige gasten overbleven. Niet alleen het restaurant is dan dicht. Er is niemand in het hotel aanwezig, ja de waakhond! Niet heel gezellig dus. Ik weet niet of ik nog een keer terug zal komen. Locatie is prachtig.

Voordeeluitjes.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
      • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge De Papenberg in Afferden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge De Papenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.