Géén boekingskosten
NederlandLimburgAfferdenHotels AfferdenHotel Auberge De Papenberg

Hotel Auberge De Papenberg

NederlandLimburgAfferden

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Auberge De Papenberg voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 40 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 40 reviews

41 Reviews over Auberge De Papenberg

• 8Bert Hokken24-08-2021

Keurig hotel, goed personeel, goed gegeten

Plezierig hotel. Zeer schone kamers. Goed gegeten. Verrassende omgeving.

• 9Bert Hokken24-08-2021

Gemoedelijk hotel met grote schone kamers.

Zeer grote kamers. Grondige dagelijkse schoonmaak. Goed personeel. Eten wel traditioneel, maar heel lekker. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

• 10Yvonne B.16-07-2021

Fantastisch! Tophotel!

Auberge de Papenberg is een superfijn hotel. We hadden een superschone kamer op de 1e verdieping: erg goede, fijne bedden, grote kamer met balkon, waarvoor een hordeur zat (super!), airco-unit en radiowekker. Helemaal goed Het ontbijt was ook uitgebreid en zeer vers. Het diner is er bovengemiddeld goed: wat een verse, zalige produkten. Zelfs de broodjes bij het diner heb ik nog nooit lekkerder gehad. Hotel heeft een mooie voortuin met voliére en vijver met heel veel schattige schildpadden. Personeel is super gastvrij. Echt een topverblijf voor een schappelijke prijs. In natuurgebied de Maasduinen, waar het prachtig wandelen en fietsen is. Momenteel (juli) wel oppassen voor de eikenprocessierupsen, daar hebben wij erg veel jeuk van gehad.

• 10Henny03-04-2021

Take away geweldig!

Wij hebben erg genoten van de Take Away gerechten van Auberge de Papenberg. Ook in deze tijd en onder deze omstandigheden weet het team een smaakvol menu te presenteren. Heel eenvoudig nog even opwarmen en voila: de vertrouwde kwaliteit van Auberge de Papenberg thuis op tafel. Fijne Paasdagen!

• 9Ronald de Haas05-08-2019

Dit hotel is een absolute aanrader.

Een fantastisch hotel. Ruime kamers (wij hadden een kamer met balkon). Schoon, en van alle gemakken voorzien. Mooi uitzicht op de tuin. Het eten dat bij het arrangement hoorde was super. Ook het ontbijt was prima, evenals de bediening.

• 9Han de Kooker09-07-2019

Een geweldige locatie👍

Bereidt u voor op een heerlijk diner met fantastisch personeel en een heerlijke kamer. Wij waren hier met groep van 12 man/vrouw, en we werden in de watten gelegd door de bediening. Wat een uitstekende service!

• 9Fam. van Erkel20-04-2019

Fantastisch!

Zeer schoon, goede bedden. Diner fantastisch evenals ontbijt.

• 10Tineke25-03-2018

Echt een verwenweekeind

Het hotel ligt prachtig, is beeldschoon ingericht, kamer superschoon met een mooi balkon. Eindelijk weer eens een verwenontbijt aan tafel ipv een buffet maar wel met heel veel verschillende dingen en heerlijke broodjes. En de tweede dag weer een ander ontbijt als de eerste dag. Het Maasduinen-diner was super en werd aangepast naar wens. We komen zeker terug om opnieuw te genieten maar ook om in de prachtige omgeving te fietsen. En tot slot, de gastvrijheid was zoals je het wilt!

• 9Van Meijeren27-02-2018

Zowel kamer en ontbijt waren prima.Zeer uitgebreid ontbijt.Fietsenstalling.ligging vlak bij Maasduingebied.

• 10Anna Valk10-09-2017

Gezellig verblijf in een schitterende omgeving!

Mooie zilverschone kamer met de mogelijkheid tot het zetten van koffie of thee. Aparte schuur voor het stallen / opladen van (elektrische) fietsen.

De leiding en het personeel zijn zeer vriendelijk. Het ontbijt en het diner waren voortreffelijk!

Het hotel ligt aan de rand van het natuurgebied De Maasduinen en in de nabije omgeving van de Maas. Er zijn mooie fietsroutes zowel in het Nationaal Park als aan de andere kant van de Maas (bereikbaar met diverse pontjes). De fietsknooppunten zijn ideaal.

Tips voor bezichtiging: sluizencomplex Sambeek en als het wat minder weer is kan ik het Museum De Locht in Melderslo aanbevelen, dit museum geeft een beeld van het plattelandsleven, de glastuinbouw, de asperge- en champignonteelt in de periode tussen 1850 - 1950.

Dus zoekt u voor een schappelijke prijs een mooie omgeving om te fietsen en een fijne kamer om te overnachten dan moet u hier zijn!

Ik kan u het Maasduinenarrangement van harte aanbevelen.

Hotel Auberge De Papenberg info

• AirconditioningNiet beschikbaar