Tijdelijk €25 aanbetaling

Auberge De Papenberg

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Auberge De Papenberg voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 43 reviews
+18

9.1FenomenaalScore uit 43 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

43 Reviews over Auberge De Papenberg

• 9Gijs en Margriet Smeets25-09-2022

Voor herhaling vatbaar

Een heel goed familiehotel met een uitstekende keuken , het diner is in een zeer gezellig ingerichte ruimte, echte tafelkleden, servetten, mooi bestek en dito servies, zeer vriendelijke bediening, mooie wijnen, kortom perfect. En de kamer was ook prima. Niets te klagen.

• 8Marcel ten Asbroek04-08-2022

Goed hotel met lekker eten op een fraai terras

Erg goed driedaags arrangement met prima prijs-kwaliteit verhouding: waar voor je geld. Ruime kamer, goed bed, vernieuwde badkamer. Eten is zeer verzorgd en heerlijk! We hadden het geluk dat het mooi weer was, zodat we lekker buiten konden eten op het mooie , beschutte terras. Vanuit het hotel is het heerlijk wandelen of fietsen in de Maasduinen. De foto’s op deze site zijn zeer gedateerd en doen afbreuk aan de huidige uitstraling van het hotel!

• 10R.W. Sterkenburg17-07-2022

Wat een buitengewoon goed hotel!

Wij hadden een 3-daags golfarrangement geboekt bij Bleijenbeek en dit hotel gekozen voor de overnachtingen. Complimenten voor de kok en het personeel. Wat een team/samenwerking. Prima gerechten, netjes opgemaakt en zeer smaakvol. Ook het ontbijt was meer dan keurig verzorgd. Kamers waren voortreffelijk, ruim, schoon en groot genoeg. Ook de reservering op de golfbaan was prima geregeld. Zeker aan te bevelen en we komen zeker nog een keer terug! Ga zo door!

• 8Bert Hokken24-08-2021

Keurig hotel, goed personeel, goed gegeten

Plezierig hotel. Zeer schone kamers. Goed gegeten. Verrassende omgeving.

• 9Bert Hokken24-08-2021

Gemoedelijk hotel met grote schone kamers.

Zeer grote kamers. Grondige dagelijkse schoonmaak. Goed personeel. Eten wel traditioneel, maar heel lekker. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

• 10Yvonne B.16-07-2021

Fantastisch! Tophotel!

Auberge de Papenberg is een superfijn hotel. We hadden een superschone kamer op de 1e verdieping: erg goede, fijne bedden, grote kamer met balkon, waarvoor een hordeur zat (super!), airco-unit en radiowekker. Helemaal goed Het ontbijt was ook uitgebreid en zeer vers. Het diner is er bovengemiddeld goed: wat een verse, zalige produkten. Zelfs de broodjes bij het diner heb ik nog nooit lekkerder gehad. Hotel heeft een mooie voortuin met voliére en vijver met heel veel schattige schildpadden. Personeel is super gastvrij. Echt een topverblijf voor een schappelijke prijs. In natuurgebied de Maasduinen, waar het prachtig wandelen en fietsen is. Momenteel (juli) wel oppassen voor de eikenprocessierupsen, daar hebben wij erg veel jeuk van gehad.

• 10Henny03-04-2021

Take away geweldig!

Wij hebben erg genoten van de Take Away gerechten van Auberge de Papenberg. Ook in deze tijd en onder deze omstandigheden weet het team een smaakvol menu te presenteren. Heel eenvoudig nog even opwarmen en voila: de vertrouwde kwaliteit van Auberge de Papenberg thuis op tafel. Fijne Paasdagen!

• 9Ronald de Haas05-08-2019

Dit hotel is een absolute aanrader.

Een fantastisch hotel. Ruime kamers (wij hadden een kamer met balkon). Schoon, en van alle gemakken voorzien. Mooi uitzicht op de tuin. Het eten dat bij het arrangement hoorde was super. Ook het ontbijt was prima, evenals de bediening.

• 9Han de Kooker09-07-2019

Een geweldige locatie👍

Bereidt u voor op een heerlijk diner met fantastisch personeel en een heerlijke kamer. Wij waren hier met groep van 12 man/vrouw, en we werden in de watten gelegd door de bediening. Wat een uitstekende service!

• 9Fam. van Erkel20-04-2019

Fantastisch!

Zeer schoon, goede bedden. Diner fantastisch evenals ontbijt.

Hotel Auberge De Papenberg info

• AirconditioningNiet beschikbaar