Hotel Auberge De Papenberg

Kleine hotelsWeer vandaag14°4°
Hotel Auberge De Papenberg
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge De Papenberg voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Auberge De Papenberg in het Nederlands

Echt een verwenweekeind

Tineke
25-3-2018

Het hotel ligt prachtig, is beeldschoon ingericht, kamer superschoon met een mooi balkon. Eindelijk weer eens een verwenontbijt aan tafel ipv een buffet maar wel met heel veel verschillende dingen en heerlijke broodjes. En de tweede dag weer een ander ontbijt als de eerste dag. Het Maasduinen-diner was super en werd aangepast naar wens. We komen zeker terug om opnieuw te genieten maar ook om in de prachtige omgeving te fietsen. En tot slot, de gastvrijheid was zoals je het wilt!

Van Meijeren
27-2-2018

Zowel kamer en ontbijt waren prima.Zeer uitgebreid ontbijt.Fietsenstalling.ligging vlak bij Maasduingebied.

Gezellig verblijf in een schitterende omgeving!

Anna Valk
        10-9-2017

Mooie zilverschone kamer met de mogelijkheid tot het zetten van koffie of thee. Aparte schuur voor het stallen / opladen van (elektrische) fietsen.

De leiding en het personeel zijn zeer vriendelijk.

Het ontbijt en het diner waren voortreffelijk!

Het hotel ligt aan de rand van het natuurgebied De Maasduinen en in de nabije omgeving van de Maas. Er zijn mooie fietsroutes zowel in het Nationaal Park als aan de andere kant van de Maas (bereikbaar met diverse pontjes). De fietsknooppunten zijn ideaal.

Tips voor bezichtiging: sluizencomplex Sambeek en als het wat minder weer is kan ik het Museum De Locht in Melderslo aanbevelen, dit museum geeft een beeld van het plattelandsleven, de glastuinbouw, de asperge- en champignonteelt in de periode tussen 1850 - 1950.

Dus zoekt u voor een schappelijke prijs een mooie omgeving om te fietsen en een fijne kamer om te overnachten dan moet u hier zijn!

Ik kan u het Maasduinenarrangement van harte aanbevelen.

Prima

Mieke van Gils
        26-8-2017

Prima hotel, met een zeer goed ontbijt (wel jammer dat het geen buffet was) Mooie ruime kamer met badkamer. Bad was aan de hoge kant om in te stappen, en jammer genoeg geen aparte douche. Uitstekende fietsenstalling.

Voor herhaling vatbaar.

Arjen
        11-8-2017

Vriendelijke en klantgerichte bediening. Schone en complete kamer met badkamer voorzien van al het nodige.Zeer verzorgd ontbijt in een mooie omgeving met persoonlijke aandacht.

Geweldig hotel

Jolanda
        5-8-2017

Gastvrijheid, lekker eten, altijd goede kwaliteit.

Hmm...

Sylvia
        4-7-2017

Ruime kamers. Bedden veroorzaken rugpijn. Bovendien wijken ze gedurende de nacht behoorlijk uit elkaar.

Badkamer schoon, minpuntje dat je in het bad moet klimmen om te douchen, niet meer van deze tijd!

Ontbijt en diner prima verzorgd. Wel jammer dat er twee vazen met sterk geurende lelies in het restaurant stonden Voor mij al geen pretje ( allergische astma), lijkt me zowiezo niet zo geschikt voor een restaurant. Men was wel bereid om deze te verwijderen, maar toen was het leed al geschied. Verder bleek dat wij van zondag op maandag als enige gasten overbleven. Niet alleen het restaurant is dan dicht. Er is niemand in het hotel aanwezig, ja de waakhond!

Niet heel gezellig dus. Ik weet niet of ik nog een keer terug zal komen. Locatie is prachtig.

Desiree Middelkamp
        18-5-2017

Gezellig familie hotel , leuk personeel , leuke kamer en leuke fietsroutes

Fantastisch ontbijt . Echt een aanrader .

Stijlvol genieten

Emine
        2-5-2017

Vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten. ( Wij hadden een arrangement geboekt bij touroperator)

Leuk dat je het ontbijt aan tafel krijgt.

Kamer ruim en van alle gemakken voorzien.Lekker bed, hoewel deze wel uit elkaar schuiven.

Prachtige omgeving.De wandelingen starten naast de deur.

Kasteeltuinen Arcen op 20 km afstand.

Even er tussenuit.

Ron & Annelies van Gameren
        5-2-2017

Parkeerruimte is ruim beschikbaar, waarnaar we vriendelijk werden ontvangen. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien, oa airco, mooie badkamer, tv, minibar, koffiezet apparaat.Het hotel ligt in een prachtig wandelgebied, waar je je geest helemaal kunt resetten. Na een mooie wandeling kun je een een mooie ruime lounge, met een open haard genieten van een lekker glaasje wijn.

S'avonds volgde een erg lekker 5 gangen-menu met bijpassende wijn. Na een goede nachtrust op goede bedden en een royaal ontbijt, zijn we tevreden huiswaarts gekeerd.

Dit hotel is een echte aanrader, waar service nog met hoofdletters wordt geschreven!

tot de volgende keer.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge De Papenberg in Afferden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge De Papenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.