Limburg

Reviews over accommodaties in Limburg

Een echte aanrader.

Rob en Sylvia,
    30-12-2018

Buitenplaats Welsdael ligt in een mooie, landelijke en rustige omgeving. Vlakbij Maastricht en Valkenburg met meerdere goede restaurants in de omgeving. Het appartement was schoon en voorzien van alle gemakken. Een echte aanrader voor mensen die enerzijds van rust houden maar wel de drukte willen opzoeken.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een genot om te verblijven!

Reinier,
    6-6-2016

Wij hebben enorm genoten!

Gereisd met partner in mei 2016

fantastisch

mb,
    5-6-2016

Hele mooie appartementen, schoon en gezellig. Het bad is wat aan de kleine kant, 1-persoons.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Frans,
    5-2-2016

Super mooie appartementen. Er ontbreek niets. Overal is aan gedacht tot in de kleinste details. En dan nog dat adembenemende uitzicht over het Limburgse landschap, geweldig.

Gereisd met partner in februari 2016

Fantastisch!

Engelborg,
    2-6-2015

Half mei 2 nachten verbleven in appartement 'Molen'. Vriendelijke ontvangst door de gastheer. Alle dingen die we dienden te weten werden kort uitgelegd en het moeder-dochter tripje kon beginnen! Het is een schitterend appartement; alles modern, geweldig uitzicht op de paarden en het rustige heuvellandschap en heel erg schoon.

De bedden lagen heerlijk. Zelf koken is niet aan te raden, omdat er maar 1 pitje is en een magnetron, maar met Maastricht op 15 minuten afstand per auto is dat ook eigenlijk niet nodig!

In de badkamer lagen zelf wattenschijfjes en stond een fles doucheschuim en shampoo, erg attent in een appartement. Ook was er koffie en thee aanwezig en beschikte het appartement over een vaatwasser.

We konden de buren helaas wel horen, maar dat had meer te maken met de buren dan de appartementen denk ik.

Wij hebben een geweldige tijd gehad en willen de gastheer en -vrouw danken voor de heerlijke paar dagen. En... Tot ziens! Een absolute aanrader!

Gereisd anders in mei 2015