Bed & Breakfast Groningen Buiten

NederlandGroningenZuidhorn

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Groningen Buiten voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 6 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 6 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

6 Reviews over Groningen Buiten

• 6andre28-09-2020

Heel Jammer en te duur

Afgelopen weekend overnacht in de Studio, adverteren: luxe studio met uitzicht op de tuin 92,oo euro per overnachting. Helaas zitten de stalramen te hoog en er is geen tuin de zg tuin is een grasveld met bomen. De studio was slecht afgewerkt de authentieke details bestonden uit een oud plafond van een koeienstal wat op zich er niet onaardig uitzag er zat wel een groot gat in en m het purgehalte was mij te groot. De verwarming bestond uit kleine electrische kacheltjes die een hoop herrie maakten, er was wel een vloerverwarming maar dat duurde 2 a 3 dagen voordat die warm was zij de eigenaresse, dat was de moeite niet waard vermoed ik. De meubels kwamen van de kringloop dat is geen probleem maar voor 92,00 euro wel. Het ontbijt was geweldig de studio veel te koud en te donker, de locatie is prima. Ik schrijf dit omdat ze de moeite niet nemen om telefonisch contact met ons opnemen, en omdat de informatie op de site misleidend is.

• 10Jaap13-12-2016

Wanneer hebben we weer een vrij weekend?

Wat hebben wij genoten van anderhalve dag verblijven op B&B Groningen Buiten. Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen en kregen een rondleiding over de boerderij. Het is dan misschien geen "echte"boerderij meer, maar die uitstraling is er zeker nog. Een prachtige schuur waar Almar zich helemaal kan uitleven om de B&B nog mooier te maken. Want mooi zijn de kamers zeker. Grote inloopdouche met dimbare verlichting en alle faciliteiten op de kamer die je alleen maar ziet in de duurdere hotels. Alleen het uitzicht is hier beter. Op aanraden van Almar naar Niehove gereden om uniek Indisch te eten in een bruine kroeg. Bij binnenkomst verwacht je er niet veel van, maar bij vertrek heb je kennisgemaakt met het echte indonesië. De volgende ochtend een heerlijk ontbijt gekregen van Baukje. Met eigen gebakken brood en lekker beleg. Kleine stukjes brood telkens weer belegd met iets anders omdat je gewoon alles even wilt proeven. Nu pakken wij de agenda om snel te kijken wanneer we weer een vrij weekend hebben.

• 10Martijn en Rian08-06-2016

Ontzettend genoten

Geweldig aardige mensen, mooie kamers, goede bedden en een heerlijk ontbijt.

• 10Jannes &Dianne07-05-2016

Super verblijf

B&B groninger buiten is een plek waar je je thuis voelt.Zeer goede kamer en een fantastisch ontbijt.Een echte aanrader.Zeer vriendelijke mensen die er zeker alles aan doen om de gasten aan niets te doen ontbreken.Zeer rustige omgeving

• 9Gertje21-01-2016

Zeer goed.

Mooie kamer, onder de balken. Uitzicht op de velden. Heerlijk bed, warm dekbed. Kamer was warm toen we aankwamen. Mogelijkheid koffie en thee te zetten op de kamer. Gezamenlijke huiskamer met drankjes, zoutjes en snoep, tegen betaling. Uitgebreid ontbijt met vers brood en producten uit de streek en 'eigen' eitjes. Deel van de boerderij wordt op dit moment nog verder verbouwd tot B&B, maar dat staat een aangenaam verblijf niet in de weg. Platteland, rustig en stil. Dicht bij de stad Groningen en bij toprestaurants in Den Ham en Aduard.

• 10van den Bergh01-03-2015

Gastvrijheid en passie

Deze b&b is net open. Nu al mooi, maar wordt zelfs nog mooier! Zeer hartelijke ontvangst door eigenaar, die zelf alles heeft verbouwd. Kamers zijn ruim en luxe, even wennen; die mooie lichtknopjes die het licht kunnen dimmen. Bed ligt heerlijk comfortabel. Badkamer is luxe inloop douche. De wc is visueel afgesloten maar niet helemaal qua geluid, maar wel weer heel luxe afgewerkt. Ontbijt misstaat niet in een vijf sterren hotel: voornamelijk streekproducten en biologisch, helemaal van deze tijd en verrukkelijk. Eigenaresse serveert eitjes van eigen kipjes. Zalig! De gemeenschappelijke woonkamer is gezellig, boekenkast vol. En gaskachel: behaaglijk warm in de winter. Ook heel belangrijk -voor ons- : de hond mocht mee en was zeer welkom. En dan kan het verblijf niet stuk.

Bed & Breakfast Groningen Buiten info

Facilities