Hotel Van der Valk Groningen - Zuidbroek A7

Hotel Van der Valk Groningen - Zuidbroek A7
7,9

11 tips over Hotel Van der Valk Groningen - Zuidbroek A7

Albert Manschot, 23-2-2015

Ongeveer 20 km vanaf Groningen centrum,een erg leuke stad.

En neem in het hotel een drankje, erg gezellig bij Eveline, zij verdiend een dikke pluim!!!

HD/MD-JK, 14-8-2014
Leuk om te gaan fietsen in de omgeving, een fiets arrengement is dus een optie.
Elske, 28-7-2014
Omdat wij iets ouder zijn was een comfort kamer beneden erg goed .

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Groningen - Zuidbroek A7 voor je op een rij gezet:

Danielle van Dellen, 19-3-2014
Locatie is dichtbij diverse voorzieningen dus zeer gelegen
Danielle van Dellen, 17-3-2014
Centrale ligging, dichtbij allerlei faciliteiten
H.Pater, 11-3-2014
Bezoek aan waddeneiland Borkum is een aanrader.

Madelon , 23-11-2013

Als je Groningen in wil kies dan een P+R. Geen gezoek in de binnenstad Naarden plekje waar je veel betaald.

Als je langer dan 4 uur daar bent is het handig kaartje in de bus te kopen. Voor die 4 uur gewoon betalen is goedkoper.

Janderck, 16-9-2013
In plaats van altijd frites en gebakken aardappelen meer keuze zoals rijst, puree enz.
Hugo, 24-7-2013
Zuidlaren in de buurt is erg gezellig
Brosens Lydia, 6-5-2013
Zeer gunstige ligging voor fietsvakantie (natuur, veenkolonies, meren, enz.), stadsbezoek Groningen en vooral mooie stad Leer (Duitsland) op relatief korte afstand, voor kinderen gunstge ligging vlakbij Schildmeer met waterrecreatie en vooral zeer tof is de overzet met boot naar het zeer toeristische en bijzonder mooie Duits Waddeneiland Borkum.