Hotel Van der Valk Groningen - Zuidbroek A7

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°15°
Hotel Van der Valk Groningen - Zuidbroek A7
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Groningen - Zuidbroek A7 voor je op een rij gezet:

376 reviews over Hotel Van der Valk Groningen - Zuidbroek A7 in het Nederlands

Anders

Goed verblijf

Jan Hogeweg
12-9-2018

Hier twee weken voor mijn werk gezeten en het was zeker niet verkeerd maar een aantal dingen kunnen beter.

Het toilet hangt echt te laag de eerste kamer die ik had was erg gedateerd maar wel erg ruim de bedden waren goed.

De tweede week een comfortkamer gehad deze was al een stuk beter ook goede bedden en een nette badkamer maar ook hier het toilet aan de lage kant.

Het ontbijt was prima en al beschikbaar om 6.00 uur de lunchpakketten zijn ronduit matig de broodjes worden slecht belegd en je betaald er de hoofdprijs voor dat kan zeker beter.

Al met al geen slecht hotel maar er zijn een aantal punten die beter kunnen.

Goed vertoeven

Fam. Vermeulen
4-8-2018

Prima bed, fijne kamer, goed eten!

Viel tegen

Anita
3-8-2018

Goed: Goede bedden en ruime kamer en douche.

Lekker ontbijt.

Niet goed: koelkastje was stuk en ee werd niets aan gedaan. Wilde water in koud water koelen in badkamer maar de wasbak en het bad liepen leeg. Terwijl het buiten meet dan 30 was. In de kamer geen airco en dus erg warm.

Bij elke kamer waren op de galerij 2 tuinstoelen en 1 tafel, heerlijk. De derde dag kwamen we terug en moesten we ern tuintafel met de buren delen. Tafels dus verwijderd. Nogmaals het was bloedheet. Heel raar en niet prettig.

Direct boeken

Uitstekend hotel op mooie locatie voor fietsliefhebbers. Uitstekende kamers en eten. Goede prijs kwaliteit. Wat een uitstekende service en bediening!

Matig

AT
7-7-2018

Zie klachten staan over de wifi van 2014, hier is niks in veranderd, onbruikbaar en een 2e code van een andere wifi werkt ook nauwelijks. Heeft u rug of knieklachten? Boek een invalide kamer want de wc is erg laag. Het restaurant zat voor nog geen derde vol en ons hoofdgerecht, en dat van velen, duurde een uur om onze tafel te bereiken. 'Het was een stuk lopen vanuit de keuken' aldus de ober na de klacht. Geen compensatie of excuus, niks. Er is sprake van licht achterstallig onderhoud. Kamer opzich was netjes en schoon.

Nooit weer. Ken betere van der valks

Janneke
28-6-2018

Gekreukte tafelkleedjes. Bediening zag er onverzorgd uit. Rekening en pepermuntjes worden zo op tafel gelegd. Niet op schoteltje of i.d. Toilet gedateerd.

waar wij gaan staan of staan vdvalk staat altijd v

jannie van der. Heijden
15-5-2018

4 dagen geweest heeeel goed geweest verblijf eten kon niet beter komen zeker nog eens terug en dat voor die prijs vriendelijk personeel niks was teveel mooie kamer en mooi hotel

Gezellig en goed verzorgd hotel

Gerda
14-1-2018

Schoon hotel, vriendelijk personeel. Lekker eten en mooie omgeving. Ontbijt was alleen iets minder geworden.

Rustige omgeving met vele mogelijkheden.

Germen de Groot
7-10-2017

Ruime kamers uitgebreid ontbijt ,vriendelijk personeel mooie fietsroute,s en om te shoppen en om museum,s te bezoeken zijn Groningen en Veendam makkelijk aan te rijden. En even buiten de deur eten dan is het Vis restaurant in Zuidbroek een sterke aanrader voor de echte visliefhebber heerlijk en zeer goede kwaliteit.

Een geweldige aanrader voor een ieder.

A.Dreijer
7-10-2017

Wij logeren hier al een aantal jaren in combinatie met fam bezoek.Door het prettig verblijf alhier word mede daardoor het verblijf een feestje.Vriendelijke medewerkers .Er worf zeker rekening gehouden met de wensen. Er word zeker rekening gehouden met de wensen van de bezoekers.Wij komen hier dan ook altijd graag terug.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Groningen - Zuidbroek A7 in Zuidbroek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Groningen - Zuidbroek A7 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.