Hotel Van der Valk Groningen - Zuidbroek A7

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°10°
Hotel Van der Valk Groningen - Zuidbroek A7
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Groningen - Zuidbroek A7 voor je op een rij gezet:

370 reviews over Hotel Van der Valk Groningen - Zuidbroek A7 in het Nederlands

waar wij gaan staan of staan vdvalk staat altijd v

jannie van der. Heijden
15-5-2018

4 dagen geweest heeeel goed geweest verblijf eten kon niet beter komen zeker nog eens terug en dat voor die prijs vriendelijk personeel niks was teveel mooie kamer en mooi hotel

Gezellig en goed verzorgd hotel

Gerda
14-1-2018

Schoon hotel, vriendelijk personeel. Lekker eten en mooie omgeving. Ontbijt was alleen iets minder geworden.

Rustige omgeving met vele mogelijkheden.

Germen de Groot
7-10-2017

Ruime kamers uitgebreid ontbijt ,vriendelijk personeel mooie fietsroute,s en om te shoppen en om museum,s te bezoeken zijn Groningen en Veendam makkelijk aan te rijden. En even buiten de deur eten dan is het Vis restaurant in Zuidbroek een sterke aanrader voor de echte visliefhebber heerlijk en zeer goede kwaliteit.

Een geweldige aanrader voor een ieder.

A.Dreijer
7-10-2017

Wij logeren hier al een aantal jaren in combinatie met fam bezoek.Door het prettig verblijf alhier word mede daardoor het verblijf een feestje.Vriendelijke medewerkers .Er worf zeker rekening gehouden met de wensen. Er word zeker rekening gehouden met de wensen van de bezoekers.Wij komen hier dan ook altijd graag terug.

Fijn hotel

J.a Pascal
15-9-2017

Geen lift als je slecht ter been bent.

Netjes en schoon prima ontbijt

Geweldig eten

Johan Mulder
31-8-2017

Op de terugweg van onze vakantie bij van der Valk gegeten.

Het eten was super. De zitstoelen zijn aan vervanging toe, die zien er echt niet meer uit. Ook de verdere entourage in de eetzaal kan wel een opknapbeurt gebruiken, erg donker, slechte afwerking en veel slijtage. De bediening was soms te amicaal. De mannen in de bediening zagen er qua kleding top uit, de vrouwen beduidend minder.

Fantastisch Hotel

Gerrit en Eefke en Gertie en Jannie
3-8-2017

Wij zijn

hier met vrienden.geweest. Een prachtig hotel en.mooie comfort kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel,geweldig ontbijt en heerlijk diner. En we hebben.ebike fietsen gehuurd is ook zeker aan te raden. .zoals we ook vaak bij andere van der valk hotels geweest zijn. Hebben we hier ook.genoten .Wij vinden het een aanrader.

Gastvriendelijk hotel

B en C
29-7-2017

Zeer ruime kamer met bad en aparte douche.Het ontbijt was uitstekend. Gastvriendelijke medewerkers.

Wat helaas minder was: als de zon schijnt wordt het erg warm op de kamer, geen airco.

Zeer aangenaam verblijf

kukatje
28-5-2017

We zijn erg tevreden over de ontvangst, het personeel, de kamer, het ontbijt en het restaurant. De kamer en badkamer waren erg ruim en netjes. Voorzien van al wat je nodig kan hebben. Leuk dat er een terrasje bij hoorde. Het was erg warm maar de temperatuur in de kamer was perfect. Heerlijk bed! 's Avonds lekker gegeten in het restaurant. Personeel was ruim aanwezig en heeft ons goed verzorgd. Prima uitgebreid ontbijt. Vlak bij de snelweg maar daar hebben we niks van gehoord. Een aanrader!

ruime kamers met balkon

E. van Rossem
26-5-2017

Heerlijk ruime kamer met flinke badkamer. Schoon (genoeg) goeie bedden. Goed gegeten in het restaurant. Ruime keuze.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Groningen - Zuidbroek A7 in Zuidbroek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Groningen - Zuidbroek A7 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Groningen - Zuidbroek A7 scoort een 7.92 uit 10 op basis van 379 reviews.