8,3

16 reviews over Camping De Rousant in het Nederlands

Zo verrassend mooi!

A. Postma
9-7-2019

Een beetje dimmen: anders wordt het hier wel erg druk

Gereisd Met partner in juli 2019

Prachtige charme camping

Marit Kranenburg
8-8-2018

Spontaan op deze camping gearriveerd. In eerste instantie een hele rustige camping. Maar wij hebben het hier heerlijk gehad. Prachtige charme camping aan het water. Mooie wintertuin in kassen, Waar je heerlijk kan zitten onder de druiven trossen. Die mag iedereen plukken. Heerlijk zwemmen in de rivier, aan het strandje en met de waterfietsen. Kinderen hebben vrienden gemaakt en willen volgend jaar weer terug.

Gemengde gevoelens

Marijke
5-8-2018

Wat boften we met ons mooie plekje aan het water. Prima sanitair, schoon ook, geen voorzieningen op de camping. Je kunt niet met de pin betalen. Enige wat voor ons echt een no-go is was de hondenpoep op het veld. De eigenaresse laat haar honden uit op de camping en ook een echtpaar in een camper nam niet de moeite om op te ruimen. Echt heel vies. Gemengde gevoelens dus.

Rust, ruimte, mooi !

Sas
28-7-2018

Mooiste plek van noord-nederland. Rust, ruimte en vrijheid. In de omgeving, het uitzicht en op de camping! Hebben vw kampeerbus, 2 hondjes. Plek gezocht, gastvrij ontvangen. Doe lekker je ding. Lieve campingbazinmevrouw, Dank voor de heerlijke, oningevulde tijd. Ook namens onze 2 honden. Dank 🤗

Gereisd Met partner in juli 2018

Fantastische plek!

S. de Vries
31-5-2017

Camping de Rousant is een plek waar je echt tot rust komt. Geen bemoeienis maar gewoon lekker zelf een plaatsje uitzoeken. De kinderen hebben heerlijk gespeeld op het strandje en met de waterfietsen. Wij komen hier zeker weer!!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

camping valt tegen

Dirk
1-8-2016

Op het internet ziet deze camping er goed uit. Dit klopt zover het de ligging betreft. Echter de sanitaire voorzieningen zijn erg gedateerd. De ruimte is beperkt en het was ons geluk, dat de camping niet erg druk was. De vuilverzamelplaats was niet aangegeven, bij navraag moest je het afval naast een soort prullenbak zetten. Op een bepaald moment liepen er varkens op het terrein, leuk misschien, maar niet voor iedereen. De stortplaats voor het chemisch toilet bestond uit een grote tank met een zwaar metalen deksel. Dit mocht je opzij schuiven, gevolg stroom opstijgende vliegen en stank, geen water beschikbaar om na te spoelen... Toezicht was niet zichtbaar, de receptie was 2 uur per dag open (hoogseizoen). Je zocht maar een plekje en dat was het. Dus ondanks positieve zaken (ligging, gratis druiven) zijn de sanitaire voorzieningen niet meer van deze tijd.

we hadden iets anders moeten kiezen

P. van Dam
3-5-2015

Het zag er op internet allemaal leuk uit en voor een gedeelte was het dat ook. We stonden op het terrein met de boei als toiletgebouw. Prima, ware het niet dat het er erg stonk en dat er in de 10 dagen dat we er waren maar 1x werd schoongemaakt. Er was nog een t5oiloetgebouw, wat prima was, maar wat wel heel ver weg stond. De stroom van 4 ampere gaf soms ook wel problemen, vooral omdat het fris was en een elektrisch kacheltje eigenlijk niet kon.We hebben heerlijk gewandeld, maar de camping viel wat tegen.

Gereisd Met vrienden in april 2015

mooie rustige natuurlijke camping

Jan en Elvira Wolfard
28-12-2014

Camping de Roussant Zoutkamp Wij komen er graag erg familiaire Camping rustig aan vaarwater Toiletten ok en douches dit is precies wat we gezocht hebben prijsleisting tip top

Gereisd Met partner in juni 2014

In schitterend gebied

Spkk
30-4-2014

Camping de rousant is rustgevend. Voor vissers prima. Niet veel te doen, toch vonden onze kids dit geweldig. Lekker bij de paarden, honden op de gratis waterfiets, vissen gewoon spelen zonder dure attractie. Spelen in de kas. We zijn hier meerdere keren geweest. Eerste keer was in 2000. Lauwersoog dichtbij, super natuurgebied. Of naar Schiermonnikoog.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon May 01 2000 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie natuurcamping.

Fam.v.Ameromgen-Fam.Kip enFam.Mateman.
20-8-2009

Heerlijk rustige camping met bijzondere douche's en toilet gemaakt in grote zeeboeien,echt apart.Mochten gratis druiven plukken en eten van eigenaar,net zoveel als je wilde,HEERLIJK. Zwemmen-vissen-waterfietsen,paarden.Kortom geen slechte keuze bij de mooie haven van Zoutkamp en voor 16.50 eur. incl stroom douchen en HEET water!!En erg gastvrij.Eigenaar bracht zelf ijs om een verzwikte enkel te koelen.Wij vinden dit een aanrader.

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rousant in Zoutkamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rousant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.