Camping Minicamping de Pol

4 reviews over Camping Minicamping de Pol in het Nederlands

Prachtig!

Baars/Beemsterboer
16-7-2018

Een paradijsje, prachtig rustige plek voor de camper. Mooie fietsroutes, gastvrije mensen, kortom, een aanrader!

siep en wieke
8-7-2016

Een heerlijke kleine camping met vele voorzieningen, fijne douche's goed sanitair, gezellige cantine,een fijn plek voor een heel seizoen.

super relaxt

sjaak en paula
10-10-2013

Fijne mensen,mooie omgeving.kunt hier heerlijk ontspannen.heerlijke zwemvijver,loopt zo vanaf de camping de natuur in,echt super

heerlijk plekje

brandsma-mulder
25-11-2012

op deze camping kom je tot rust, heerlijk bij bos en water.

zo in de drukte en zo de rust wat wil een mens nog meer.

ohw tuurlijk vriendelijk eigenaars, nou dat zit ook heel goed!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Pol in Zevenhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Pol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.