Hotel New Royal York

35 reviews over Hotel New Royal York in het Nederlands

Gedateerd.

De Boer
13-3-2018

Hotel met goede ligging tov snelweg voor doorreis. Prima bedden. De rest erg gedateerd. Zowel de inrichting als het onderhoud, muffige geur. Matig ontbijtbuffet. Niets speciaals, krentenbollen van gister, fruit uit blik.

Voor ons een tegenvaller.

Goed hotel

Maarten
1-10-2017

Leuke aankleding van zaal. Vriendelijk personeel. Schone kamer en badkamer. Goed bed. Uitgebreid ontbijt met vele soorten brood, beleg en luxe koffie automaat met o.a. capucino, latte machiatte, warme melk. Daarnaast automaat met jus d orange, water etc. Parkeerplaast achter hotel/ Minder: ouderwetse tv maar we nederlandse zenders. En het is wel wat gehoriger, je hoort andere mensen in douche gaan en toilet doorspoelen etc. maar het is ons goed bevallen en komen zeker nog eens terug. Dicht bij centrum om te winkelen, voldoende eetgelegenheden

prima hotel zonder opsmuk

Boss
19-7-2017

gedateerd, maar schoon, prima bedden en ontbijt. Zelfs een koelkastje op de kamer. Prettige manager/eigenaar.

Niet goed : erg ouderwetse TV "tje met een "kont"en weinig stopcontacten.

Eenvoudig

Nico
19-5-2017

De kamers van het hotel ogen een beetje als een kamer van een jeugdherberg, maar dan wel een nette. Simpele kamer met een redelijk bed. Een oude buistelevisie met, in mijn geval, een met tape afgeplakte afstandbediening. Toilet en douche zijn netjes, maar ook hier een beetje een jeugdherberg/campingidee. Wel een privé douche en toilet. Het ontbijt is zeer simpel. Geen extra's, maar er is wel jus d'orange, brood en vleeswaren. Zoals je thuis ook zou ontbijten. Al bij al geen slechte ervaring, al was de ontvangst op de dag van aankomst niet erg hartelijk. Goed voor een of twee dagen. Een langere vakantie zou ik hier niet aanraden. Hotel wordt ook veel gebruikt door touroperators die hier met mensen een nacht overblijven op reis naar elders. De ligging is overigens perfect. Recht tegenover het station. Handig. Overigens merk je niets van de treinen of de weg voor het hotel.

Oude reviews (archief)

A. van de Weerd
17-10-2016

Leuk Hotel, fantastische ontvangst, eenvoudig maar nette kamer en uitstekend ontbijt.

Vriendelijke bediening en prima keuken, lekker gegeten.

Kortom een aanrader.

Ook nu weer thuiskomen bij de Parel van Winschoten

Nico Hoofddorp
24-9-2016

Net als mijn recensie van 5 oktober 2014 blijft dit een excellent hotel waar alles net zo positief is gebleven als eerder geschreven.

Mijn dank is groot voor de mooie- en schone kamer, de persoonlijke benadering door het vriendelijke personeel, het heerlijke eten zowel 2x ontbijt als 2x diner. De 3 dagen en 2 nachten in Winschoten/Groningen zijn weer een streep aan de balk.

Veel, veel dank.

wij hebben hier voor 1 nacht gezeten prima hotel vriendelijk personeel een mooie nette schone kamer dat is voor ons belangrijk ook het ontbijt smorgens was heel erg lekker en genoeg keuze

Net hotel goede service

Riette
23-8-2016

Leuk hotel ontbijt is super veel keus hotel is netjes personeel helpt je met alles om je verblijf zo goed mogelijk zin te maken

Super gastvrij hotel

Petra
30-4-2016

Vriendelijkheid, een heel goed ontbijt, ruime kamer. Het hotel ligt tegenover het station maar we hebben geen trein gehoord (we zijn lichte slapers). Ligging; een goede uitvalsbasis.

Voor herhaling vatbaar.

RC
22-3-2016

Een gezellig hotel met zeer vriendelijk personeel. Het hotel is wat gedateerd, maar dat vonden wij geen probleem. De kamer met eenvoudige badkamer was schoon.

In de bar en het restaurant is het goed toeven. En zeker het vermelden waard: de kok bereid heerlijke maaltijden. Ook het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid. Een prima hotel om Groningen te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor New Royal York voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel New Royal York in Winschoten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel New Royal York zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel New Royal York scoort een 8.06 uit 10 op basis van 35 reviews.