Hotel New Royal York

39 reviews over Hotel New Royal York in het Nederlands

nooit meer.

Johanna
19-9-2018

ala je het hotel binnenkomt ziet het er oud en gedateerd uit, als het dat alleen was zou het opzich niet zo erg zijn... maar het was er ook niet schoon, in de hal van het hotel lag veel stof op de meubels en het rook door het hele hotel nogal muf. De eigenaar die ons incheckte stond met een vies tshirt en onverzorgd uiterlijk achter de balie, hij was wel aardig maar ik vind het niet kunnen om je gasten in een smerige outfit te ontvangen....

en toen de kamer zelf, wederom best wel gedateerd uiterlijk maar nog iets moderner dan de meubels in de hal, maar het was niet schoon!! in de badkamer zaten de haren van de vorige gasten nog op de muur geplakt, tussen de voegen zat behoorlijk veel schimmel, op de spiegel zaten vreemde vlekken wat ze er blijkbaar niet meer af krijgen?? er zat zelfs gewoon een barst in de muur boven de deur. de vitrages zaten vol met vlekken waar van we niet wilden weten waar ze van waren.

Absoluut Niet Fantastisch!

Dorien Viel-Stoll
26-8-2018

Het is en blijft een oubollig hotel. Eigenaar probeert wel verbeteringen aan te brengen maar het duurt erg lang. Het personeel (te maken gehad met 1 meisje) was erg aardig. De baas ook maar is en slecht te verstaan en slecht gekleed. Dit is geen visite kaartje voor de zaak. Dit hotel was vroeger een luxe hotel nu absoluut niet. Het eten was niet naar wens, bij het uitkiezen van de gerechten bleken ze de kaart van 2017 nog te hebben . Belachelijk. Kamer was goed en schoon.

Zou niet zo gauw terugkomen.

Bea
6-7-2018

Prima ligging, wel wat gedateerd.

Simpel maar fijn

Bianca
21-6-2018

Simpel maar fijn, wel meer een locatie voor onderweg. Niet voor een langer verblijf. Of ideaal als je Winschoten wilt ontdekken. Hebben geen bacon and eggs bij het ontbijt, vind ik wel een must (bij elk hotel)

Gedateerd.

De Boer
13-3-2018

Hotel met goede ligging tov snelweg voor doorreis. Prima bedden. De rest erg gedateerd. Zowel de inrichting als het onderhoud, muffige geur. Matig ontbijtbuffet. Niets speciaals, krentenbollen van gister, fruit uit blik.

Voor ons een tegenvaller.

Goed hotel

Maarten
1-10-2017

Leuke aankleding van zaal. Vriendelijk personeel. Schone kamer en badkamer. Goed bed. Uitgebreid ontbijt met vele soorten brood, beleg en luxe koffie automaat met o.a. capucino, latte machiatte, warme melk. Daarnaast automaat met jus d orange, water etc. Parkeerplaast achter hotel/ Minder: ouderwetse tv maar we nederlandse zenders. En het is wel wat gehoriger, je hoort andere mensen in douche gaan en toilet doorspoelen etc. maar het is ons goed bevallen en komen zeker nog eens terug. Dicht bij centrum om te winkelen, voldoende eetgelegenheden

prima hotel zonder opsmuk

Boss
19-7-2017

gedateerd, maar schoon, prima bedden en ontbijt. Zelfs een koelkastje op de kamer. Prettige manager/eigenaar.

Niet goed : erg ouderwetse TV "tje met een "kont"en weinig stopcontacten.

Eenvoudig

Nico
19-5-2017

De kamers van het hotel ogen een beetje als een kamer van een jeugdherberg, maar dan wel een nette. Simpele kamer met een redelijk bed. Een oude buistelevisie met, in mijn geval, een met tape afgeplakte afstandbediening. Toilet en douche zijn netjes, maar ook hier een beetje een jeugdherberg/campingidee. Wel een privé douche en toilet. Het ontbijt is zeer simpel. Geen extra's, maar er is wel jus d'orange, brood en vleeswaren. Zoals je thuis ook zou ontbijten. Al bij al geen slechte ervaring, al was de ontvangst op de dag van aankomst niet erg hartelijk. Goed voor een of twee dagen. Een langere vakantie zou ik hier niet aanraden. Hotel wordt ook veel gebruikt door touroperators die hier met mensen een nacht overblijven op reis naar elders. De ligging is overigens perfect. Recht tegenover het station. Handig. Overigens merk je niets van de treinen of de weg voor het hotel.

A. van de Weerd
17-10-2016

Leuk Hotel, fantastische ontvangst, eenvoudig maar nette kamer en uitstekend ontbijt.

Vriendelijke bediening en prima keuken, lekker gegeten.

Kortom een aanrader.

Ook nu weer thuiskomen bij de Parel van Winschoten

Nico Hoofddorp
24-9-2016

Net als mijn recensie van 5 oktober 2014 blijft dit een excellent hotel waar alles net zo positief is gebleven als eerder geschreven.

Mijn dank is groot voor de mooie- en schone kamer, de persoonlijke benadering door het vriendelijke personeel, het heerlijke eten zowel 2x ontbijt als 2x diner. De 3 dagen en 2 nachten in Winschoten/Groningen zijn weer een streep aan de balk.

Veel, veel dank.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel New Royal York in Winschoten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel New Royal York zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.