Hotel New Royal York

Hotel New Royal Yorkstersterster

4.5Matig

Nederland, Groningen, Winschoten

Op vakantie geweest naar New Royal York?

4.5Matig

Tonen op kaart

41 reviews over Hotel New Royal York

• 2019
    2Jolijn01-03-2019

Dit hotel dient eigenlijk niet meer open te zijn.

Bij aankomst heel vies muffe geur. Restaurant gedeelte niet schoon overal lag stof en bij de ontbijt gedeelte lagen overal broodkruimels op de grond,op het ontbijt zelf lag verschimelde brood.Dit doorgegeven aan een meisje wat er liep maar er werd niet veel mee gedaan. Hotelkamer net zo alles heel vies,schimmel in de douche vieze beddengoed,overal spinnerag en een dikke stoflaag onder het bed.beneden in de 'kelder 'waar de toiletten zaten ook erg smerig. Ik kom hier nooit meer!

Alleen gereisd in februari 2019

• 2018
    2Francien24-10-2018

Kansloos

20182 Er is al jaren niets aan het onderhoud gedaan. Hotel heeft dringend een update nodig. Verf op veel plekken beschadigd. Plafondplaten in de badkamer bladeren af. Douchen in een oud bad. Douchegordijn is vies. Stofpluizen op afzuigrooster. Het bed was schoon. Eetzaal is vies: Stof op vensterbanken. Vloerbedekking moet hoognodig vervangen worden. Personeel is vriendelijk maar ziet er niet verzorgd uit. Het ontbijt was erg eenvoudig. Brood niet echt vers. De messen waren op. We moesten vragen om een mes. De buitenruimte van het hotel is heel erg rommelig. Veel afval en grofvuil op de parkeerplaats. Eenvoudig op te ruimen maar kennelijk wil niemand er energie in steken. Wij komen hier niet meer terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 4Johanna19-09-2018

nooit meer.

ala je het hotel binnenkomt ziet het er oud en gedateerd uit, als het dat alleen was zou het opzich niet zo erg zijn... maar het was er ook niet schoon, in de hal van het hotel lag veel stof op de meubels en het rook door het hele hotel nogal muf. De eigenaar die ons incheckte stond met een vies tshirt en onverzorgd uiterlijk achter de balie, hij was wel aardig maar ik vind het niet kunnen om je gasten in een smerige outfit te ontvangen.... en toen de kamer zelf, wederom best wel gedateerd uiterlijk maar nog iets moderner dan de meubels in de hal, maar het was niet schoon!! in de badkamer zaten de haren van de vorige gasten nog op de muur geplakt, tussen de voegen zat behoorlijk veel schimmel, op de spiegel zaten vreemde vlekken wat ze er blijkbaar niet meer af krijgen?? er zat zelfs gewoon een barst in de muur boven de deur. de vitrages zaten vol met vlekken waar van we niet wilden weten waar ze van waren.

Gereisd met partner in september 2018

• 6Dorien Viel-Stoll26-08-2018

Absoluut Niet Fantastisch!

Het is en blijft een oubollig hotel. Eigenaar probeert wel verbeteringen aan te brengen maar het duurt erg lang. Het personeel (te maken gehad met 1 meisje) was erg aardig. De baas ook maar is en slecht te verstaan en slecht gekleed. Dit is geen visite kaartje voor de zaak. Dit hotel was vroeger een luxe hotel nu absoluut niet. Het eten was niet naar wens, bij het uitkiezen van de gerechten bleken ze de kaart van 2017 nog te hebben . Belachelijk. Kamer was goed en schoon.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Bea06-07-2018

Zou niet zo gauw terugkomen.

Prima ligging, wel wat gedateerd.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Bianca21-06-2018

Simpel maar fijn

Simpel maar fijn, wel meer een locatie voor onderweg. Niet voor een langer verblijf. Of ideaal als je Winschoten wilt ontdekken. Hebben geen bacon and eggs bij het ontbijt, vind ik wel een must (bij elk hotel)

Alleen gereisd in juni 2018

• 5De Boer13-03-2018

Gedateerd.

Hotel met goede ligging tov snelweg voor doorreis. Prima bedden. De rest erg gedateerd. Zowel de inrichting als het onderhoud, muffige geur. Matig ontbijtbuffet. Niets speciaals, krentenbollen van gister, fruit uit blik. Voor ons een tegenvaller.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

9Maarten01-10-2017

Goed hotel

Leuke aankleding van zaal. Vriendelijk personeel. Schone kamer en badkamer. Goed bed. Uitgebreid ontbijt met vele soorten brood, beleg en luxe koffie automaat met o.a. capucino, latte machiatte, warme melk. Daarnaast automaat met jus d orange, water etc. Parkeerplaast achter hotel/ Minder: ouderwetse tv maar we nederlandse zenders. En het is wel wat gehoriger, je hoort andere mensen in douche gaan en toilet doorspoelen etc. maar het is ons goed bevallen en komen zeker nog eens terug. Dicht bij centrum om te winkelen, voldoende eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• 9Boss19-07-2017

prima hotel zonder opsmuk

gedateerd, maar schoon, prima bedden en ontbijt. Zelfs een koelkastje op de kamer. Prettige manager/eigenaar. Niet goed : erg ouderwetse TV "tje met een "kont"en weinig stopcontacten.

Gereisd met partner in juli 2017

• 6Nico19-05-2017

Eenvoudig

De kamers van het hotel ogen een beetje als een kamer van een jeugdherberg, maar dan wel een nette. Simpele kamer met een redelijk bed. Een oude buistelevisie met, in mijn geval, een met tape afgeplakte afstandbediening. Toilet en douche zijn netjes, maar ook hier een beetje een jeugdherberg/campingidee. Wel een privé douche en toilet. Het ontbijt is zeer simpel. Geen extra's, maar er is wel jus d'orange, brood en vleeswaren. Zoals je thuis ook zou ontbijten. Al bij al geen slechte ervaring, al was de ontvangst op de dag van aankomst niet erg hartelijk. Goed voor een of twee dagen. Een langere vakantie zou ik hier niet aanraden. Hotel wordt ook veel gebruikt door touroperators die hier met mensen een nacht overblijven op reis naar elders. De ligging is overigens perfect. Recht tegenover het station. Handig. Overigens merk je niets van de treinen of de weg voor het hotel.

Alleen gereisd in mei 2017

1 tip over Hotel New Royal York

• janniepeter, 17-08-2014

Het Duitse stadje Papenburg is vanuit Winschoten goed te bereiken. Een excursie naar de Mayer werf waar de grote cruise schepen worden gebouwd is een aanrader. Deze excursie is via internet te boeken.

3 vragen over Hotel New Royal York

• Iris, 04-11-2018

Nooit meer

Zeer vuil, onfris hotel dat zeer erg stonk. Wij zijn na aankomst een uur later weer vertrokken. Je kan hier gewoon niet overnachten, zo vies. Nooit meer! Schandalig dat dit hotel aangeboden werd door vakantieveilingen. Dit zou gesloten moeten worden!

• Marie, 03-05-2018

Nooit meer

Slechte bediening in het restaurant. Liep maar 1 meisje Rond om te bedienen. Was erg chagerijnig tegen ons en andere gasten. Duurde lang voordat het eten er was, tafel en bestek was smerig en het eten was slecht. Voor ons dus nooit weer.

• D. Smit, 11-12-2017

niet voor herhaling vatbaar

Wij hebben hier gedineerd. Zelf kook ik beter. De bediening was vriendelijk maar zag er niet verzorgd uit. De ober rook naar zweet. Het restaurant is hoog nodig aan een renovatie toe.

Hotel New Royal York info

• Aantal sterrenstersterster