Hotel In den Stallen

Heel goed

Fam. Gerritsen in Zeddam
13-10-2017

Alles was heel goed

Vriendelijk contact en zeer behulpzaam.

De kamer en het eten was zeer goed ook qua prijsverhouding

Prima Hotel

Kirsten
5-4-2017

Begin april een overnachting geboekt bij dit hotel. Bij aankomst netjes ontvangen en konden direct de kamer in. Kamers zijn netjes en schoon. Met name de heerlijke douche is een aanrader. Met een grote groep gekozen voor het steengrillen. Dit was helaas niet heel bijzonder en was eerder gourmetten dan steengrillen. Service was wel prima. Na het eten wel gelijk terug naar de kamer want er is helaas geen lobby of bar waar je nog even kan zitten. Volgende ochtend moesten wij vroeg op pad en het ontbijt (op een zondag) stond netjes om 07.45 klaar zoals afgesproken.

Als je in deze omgeving een hotel zoekt is dit een prima hotel! Klein verbeterpunt is de kwaliteit en smaak van het eten en eventueel een plek om na het eten te kunnen zitten.

fantastisch

Werner Van Den Bogaert
27-12-2015

Alles was goed: de hartelijke ontvangst en de goede service, de heerlijke keuken, de rustige ligging en toch vlak bij een snelweg gelegen, de ruime parking, de gerieflijke kamers en de goede prijs-kwaliteitverhoudingen.

Voordeeluitjes.nl

Fantastische plek om te onthaasten!

Gonnie Hildebrand
2-11-2014

Dit hotel/restaurant biedt alles om lekker te kunnen genieten. Je kunt heerlijk zitten op het terras, ook onder een afdakje met terrasverwarming gedurende het gehele jaar. Het personeel is zeer vriendelijk. Restaurant is uitstekend met een prima prijs/kwaliteitverhouding. Goede wijnen en verschillende soorten bier. Hotelkamers zijn ruim, schoon en je slaapt er prima! De sfeer is relaxed en ongedwongen. De eigenaars doen er alles aan om een ieder het naar z'n zin te maken. Wij komen hier al zeker 10 jaar lang meerdere malen per jaar. En wij blijven komen!

Dit hotel is me uitstekend bevallen om een aantal redenen:

- prima ontvangst, hele aardige nette gastvrouw, -heer en ook personeel

- een verassend goede keuken, toch niet duur ! - een echte aanrader

- de menukaart is vrij gevarieerd en absoluut niet duur

- prijs/kwaliteit verhouding is prima, zelfs scherp te noemen

- het hotel ligt bij WInschoten-Noord naast de A7 (zonder dat je er last van hebt)

- ruime badkamer met modern strak interieur

- parkeren is absoluut geen probleem - voldoende ruimte

- daarnaast kan je er ook nog bowlen en zit je tegen het Oldambtmeer aan

- ook tevens ideale overnachting voor als je op doorreis bent, bijv. naar Duitsland of verder weg

- de volgende keer als ik in de buurt moet overnachten, ga ik hier weer naar toe zonder meer !

Parel in Groningen

Pineapple
29-12-2013

Gewoon knus en gezellig. Gastvrij. Lieve gastvrouw en -heer. Eten is een ontdekking. Mooie plek om Groningen en stuk Duitsland te verkennen.

De verwachtigingen die we van dit hotel hadden zijn uitgekomen.

Vriendelijke ontvangst , schone kamer ,uitgebreid ontbijt en dit alles tegen een zeer redelijke prijs. Reden om weer een keer terug te komen .

Iets naar tevredenheid

Nico Wesseling
13-4-2009

We zijn dit paasweekeinde naar dit hotel geweest en het beviel ons goed.

Personeel vriendelijk, eigenaar hield van een geintje maken en het was betaalbaar.

Rustige omgeving, s,avonds niets te beleven maar overdag kun je daar uitstekend fietsen de omgeving is erg mooi.

2007

leuk hotel, kamers aan de kleine kant .

bijzonder vriendelijk en gastvrij personeel, prima ontbijt, echte aanrader

2005

Een leuk klein hotel met vriendelijk en gastvrij personeel.

Uitstekende keuken met veel kleine verwennerijen.

We zijn erg tevreden met het verblijf dat wij hebben genoten bij in den stallen. Zeker een aanrader!!!!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel In den Stallen in Winschoten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel In den Stallen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.