Hotel De Oude Smidse

34 reviews over Hotel De Oude Smidse in het Nederlands

Super dagen gehad in Westernieland

Lean Jacobs
11-8-2018

Ons verblijf van 4 dagen in de oude Smidse was geweldig . Onze kamer was simpel maar schoon, prima bed en badkamer met dagelijks schone handdoeken. Heerlijk geslapen, goed verzorgd ontbijt en Yvonne en Joerg zorgen voor een thuis gevoel . Je kunt bij hen heerlijk dineren met erg attent en aardig personeel . Yvonne en Joerg bedankt voor deze fijne dagen. Piet en Lean Jacobs uit Heeze

Top overnachting !

BeemerTeam
21-4-2018

Yvonne en Jörg leggen je helemaal in de watten, en niets is teveel. Het eten en drinken was absoluut top ! De kamer was schoon, netjes en alles was aanwezig. Onze motor kon op een goede plek geparkeerd worden. (voor ons ook belangrijk). Omdat wij smorgens erg vroeg wilde vertrekken, zorgden zowel Yvonne alsook Jörg, voor een zogenaamd 'doe het zelf ontbijt'. Alles stond klaar voor ons zodat wij konden ontbijten op het vroege tijdstip. Het ontbijt was top, en meer dan voldoende, een absoluut voorbeeld voor menig hotel. Al met al een hele fijne overnachting en wij gaan beslist nog een keertje terug voor een wat langer verblijf !

Gastvrij

Mar
13-1-2018

Positief: Er was veel persoonlijke aandacht. Heel klein dorp.

Subliem

Henny
30-9-2017

We hebben alleen maar positieve reacties, alles was goed. eten was goed, kamer was prima.Het ontvangst was geweldig.We hebben niets als lof over alles, als men ons zou vragen om weer te komen, hoefden we daar niet over na te denken.Het echtpaar was zeer behulpzaam.

Zeer gastvrij en vriendelijk verblijf

Frans
3-9-2017

Gastvrije gastheer/vrouw. Schone nette kamers. Heerlijk eten. Waren hier na wadlopen met groep 8 volwassenen. Vriendelijke ontvangst en flexibele meedenkende gastheer, die 's-avonds zelf heerlijk kookt in restaurant. Eenvoudige nette kamers waar niets aan ontbreekt. Ontbijt is uitgebreid. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Fantastische plek in het hoge noorden

Ad
18-6-2017

Na aankomst laat in de middag hartelijk ontvangen. Direct gevraagd keuze menu in te vullen voor diner. Daarna drankje gedaan en rondwandeling gemaakt. Diner was heerlijk , meet streekproducten en vers gemaakt. Was super. We boften met het weer, want we hebben lekker buiten kunnen eten, achter lekker in het zonnetje.

Daar we al om 9.00 uur moesten wadlopen had de eigenaar wat eerder het ontbijt gemaakt. Ook nu weer lekker in het zonnetje ontbeten. En ieder zijn favoriete eitje kreeg, gekookt, spiegel, geklutst. Zijn we na een stevig ontbijt gaan wadlopen. Bij vertrek betaald. Lieve gastvrije eigenaars, die gasten het gevoel geven er lekker er even uit te zijn, zoals het hoort.

Aanrader!

Henriëtte de Bruin
18-6-2017

Vandaag terug gekomen na een heerlijk weekend met vrienden. Na de hartelijke ontvangst en rondleiding eerst even buiten gezeten op het terras. Daarna even opfrissen in onze kamer. We hadden 2 4persoons geboekt, waar niets op aan te merken is. Schoon, en voorzien van voldoende handdoeken, föhn, shampoo, doucheschuim en zelfs een ventilator. Daarna heerlijk gegeten. Er wordt gebruik gemaakt van goede, verse producten uit de streek. We hebben in de tuin gezeten met een prachtig uitzicht. s Morgens een prima ontbijt. Eitje erbij, hard of zacht gekookt, gebakken of geklutst...was allemaal geen probleem voor onze gastheer. Daarna vertrokken voor een wadlooptocht. Geweldig! Wat hebben we gelachen. Wij hebben een fantastisch weekend gehad en kunnen het iedereen aanraden!

Gewoon goed!

Els en Gertjan van Eeuwijk
19-9-2016

Wij hebben n nachtje hier geslapen,na t wadlopen.Heerlijk gegeten! goede kamer en n heerlijk ontbijt!

Zeer gastvrije en hartelijke ontvangst door de eigenaren van het hotel. Het restaurant bij het hotel is gezellig en heeft lekkere gerechten. De hotelkamer is netjes en schoon. Kamers zijn een beetje gehorig, maar daar had ik persoonlijk geen last van.

gezellig

oene
8-8-2015

prima hotel. geen overbodige luxe in de kamers maar gewoon dik in orde.

fijne, gastvrije ontvangst. persoonlijke aandacht.

heerlijk ontbijt om flink op te fietsen.

helaas kwamen we te laat aan om nog te kunnen dineren, maar we hebben heerlijk geborreld op het terras.

We hebben een aantal aanbieders voor De Oude Smidse voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Oude Smidse in Westernieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Oude Smidse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.