Géén boekingskosten

Hotel De Oude Smidse

NederlandGroningenWesternieland

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Oude Smidse voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 36 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 36 reviews

• Rolstoel toegankelijk

37 Reviews over De Oude Smidse

• 9Carla16-09-2020

Vriendelijke ontvangst en prettig verblijf!

Wat een warme vriendelijke ontvangst! Na onze wadlooptocht in Pieterburen hier gegeten en overnacht, locatie perfect. Het diner was superlekker. De 2 persoonskamers zijn functioneel ingericht met alles wat je nodig hebt. Het ontbijt was geweldig, alles vers en in overvloed. Warme kamers en voor het slapen gaan eerst op “muggenjacht”. Bedden in de ruimere 2 persoonskamer nr. 10 waren goed, jammergenoeg in kamer 9 stond 1 bed wat behoorlijk kraakte!

• 8Anneke en Christiaan19-08-2020

Fantastisch!

Zeer vriendelijk personeel. Fijn terras. Heerlijk eten, vooral het Gronings menuutje. Goed ontbijt. Schone kamer met redelijk goede bedden. Rustige en mooie ligging. Parkeren kan schuin tegenover de B&B. Goede hygiëne maatregelen vanwege COVID-19

• 4Johan S.26-10-2019

gebrek aan hospitality, klant niet centraal

Op zich nette kamers, goede bedden en ook het ontbijt is in orde, alleen..... met moeite en onder een hoop protest en gejammer is ontbijt pas vanaf 7:30 uur mogelijk. En als je dan 10 minuten te vroeg in de eetzaal binnenloopt kan je de wind van voren krijgen. Daarnaast eigenlijk 2 drankjes TEVEEL betaald (swah, het zal wel...) en dan op een bijzondere manier worden aangesproken waarbij je als wanbetaler wordt weggezet. Nou, eens nooit weer. Na dit voorval meer bijzondere steken onder water tijdens het ontbijt. Of “je nog een eitje moet” toegebeten krijgen is ook wel een bijzondere wijze van communiceren. De hospitality is helaas ver te zoeken. Jammer want het is eigenlijk een best goede lokatie waar ze mogelijkerwijs meer bezoek van ons hadden kunnen ontvangen. Overigens, nog een kleine tip. Vervang de door schimmel aangetaste douchegordijnen eens. Kosten € 15 tot 20 en het ziet er veel schoner uit.

• 9Lean Jacobs11-08-2018

Super dagen gehad in Westernieland

Ons verblijf van 4 dagen in de oude Smidse was geweldig . Onze kamer was simpel maar schoon, prima bed en badkamer met dagelijks schone handdoeken. Heerlijk geslapen, goed verzorgd ontbijt en Yvonne en Joerg zorgen voor een thuis gevoel . Je kunt bij hen heerlijk dineren met erg attent en aardig personeel . Yvonne en Joerg bedankt voor deze fijne dagen. Piet en Lean Jacobs uit Heeze

• 10BeemerTeam21-04-2018

Top overnachting !

Yvonne en Jörg leggen je helemaal in de watten, en niets is teveel. Het eten en drinken was absoluut top ! De kamer was schoon, netjes en alles was aanwezig. Onze motor kon op een goede plek geparkeerd worden. (voor ons ook belangrijk). Omdat wij smorgens erg vroeg wilde vertrekken, zorgden zowel Yvonne alsook Jörg, voor een zogenaamd 'doe het zelf ontbijt'. Alles stond klaar voor ons zodat wij konden ontbijten op het vroege tijdstip. Het ontbijt was top, en meer dan voldoende, een absoluut voorbeeld voor menig hotel. Al met al een hele fijne overnachting en wij gaan beslist nog een keertje terug voor een wat langer verblijf !

• 8Mar13-01-2018

Gastvrij

Positief: Er was veel persoonlijke aandacht. Heel klein dorp.

• 9Henny30-09-2017

Subliem

We hebben alleen maar positieve reacties, alles was goed. eten was goed, kamer was prima.Het ontvangst was geweldig.We hebben niets als lof over alles, als men ons zou vragen om weer te komen, hoefden we daar niet over na te denken.Het echtpaar was zeer behulpzaam.

• 9Frans03-09-2017

Zeer gastvrij en vriendelijk verblijf

Gastvrije gastheer/vrouw. Schone nette kamers. Heerlijk eten. Waren hier na wadlopen met groep 8 volwassenen. Vriendelijke ontvangst en flexibele meedenkende gastheer, die 's-avonds zelf heerlijk kookt in restaurant. Eenvoudige nette kamers waar niets aan ontbreekt. Ontbijt is uitgebreid. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• 9Ad18-06-2017

Fantastische plek in het hoge noorden

Na aankomst laat in de middag hartelijk ontvangen. Direct gevraagd keuze menu in te vullen voor diner. Daarna drankje gedaan en rondwandeling gemaakt. Diner was heerlijk , meet streekproducten en vers gemaakt. Was super. We boften met het weer, want we hebben lekker buiten kunnen eten, achter lekker in het zonnetje. Daar we al om 9.00 uur moesten wadlopen had de eigenaar wat eerder het ontbijt gemaakt. Ook nu weer lekker in het zonnetje ontbeten. En ieder zijn favoriete eitje kreeg, gekookt, spiegel, geklutst. Zijn we na een stevig ontbijt gaan wadlopen. Bij vertrek betaald. Lieve gastvrije eigenaars, die gasten het gevoel geven er lekker er even uit te zijn, zoals het hoort.

• 9Henriëtte de Bruin18-06-2017

Aanrader!

Vandaag terug gekomen na een heerlijk weekend met vrienden. Na de hartelijke ontvangst en rondleiding eerst even buiten gezeten op het terras. Daarna even opfrissen in onze kamer. We hadden 2 4persoons geboekt, waar niets op aan te merken is. Schoon, en voorzien van voldoende handdoeken, föhn, shampoo, doucheschuim en zelfs een ventilator. Daarna heerlijk gegeten. Er wordt gebruik gemaakt van goede, verse producten uit de streek. We hebben in de tuin gezeten met een prachtig uitzicht. s Morgens een prima ontbijt. Eitje erbij, hard of zacht gekookt, gebakken of geklutst...was allemaal geen probleem voor onze gastheer. Daarna vertrokken voor een wadlooptocht. Geweldig! Wat hebben we gelachen. Wij hebben een fantastisch weekend gehad en kunnen het iedereen aanraden!

Hotel De Oude Smidse info

• AirconditioningNiet beschikbaar