Kleine hotelsWeer vandaag1°-7°
Hotel Landgoed Westerlee

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Westerlee voor je op een rij gezet:

179 reviews over Hotel Landgoed Westerlee in het Nederlands

Totaal waardeloos

M.D.,
29-12-2018

Boek dit hotel niet. Geluidsoverlast van de jacuzzi's is onwaarschijnlijk. Totaal ongeinteresseert personeel serveert daarnaast maar matig eten. De manier waarop met deze problemen omgegaan wordt is stuitend. Wij raden een ieder aan we te blijven van dit hotel.

Gereisd met partner in december 2018

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig!

Inge Fidder,
3-11-2018

Zeer vriendelijke ontvangst. De kamer was geweldig met een groot bed en een 2 persoons jacuzzi. Het bed vonden wij te zacht. Verder alles schoon. We misten wel een waterkoker op de kamer.

Eten was heerlijk en de bediening heel vriendelijk. Vooral Daniëla zorgde voor een gezellig en aangenaam verblijf.

De klassieke muziek in het restaurant hoeft van ons niet.

We hebben een fijn verblijf gehad.

Gereisd met partner in november 2018

HotelSpecials.nl

Niet voor herhaling vatbaar.

IvdH,
21-10-2018

3 nachten verbleven in dit hotel. Laten we beginnen met positieve feedback: zeer aardig en behulpzaam personeel. Het pand zelf is mooi, heeft nog aardig wat elementen van vroeger echter verval is helaas zichtbaar. De afwerking laat overal te wensen over waardoor het net niet de sfeer haalt die je zou verwachten. Dan de kamer, deze zien er op het eerste gezicht heel romantisch uit echter het bed was enorm doorgezakt. Later bleek dat alle bedden al langere tijd aan vervanging toe zijn maar dat er veel te laat aktie is ondernomen. Alle jacuzzi's zijn in verval. We zijn verhuisd naar een kamer met iets betere bedden maar bad was erbarmelijk. Alle onderdelen lieten los en bad was met speciaal spul aangesmeerd om de gaten te vullen. Echt bizar.

Dan als laatste grootste ergenis: de honden van de eigenaresse. 4 harige stinkende honden die door bijna het gehele hotel op begane grond lopen. Ook bij de eettafels in ontbijtgedeelte. Bah bah.

Gereisd met partner in oktober 2018

Vergane glorie!

N.de Boer,
7-10-2018

Wij hadden bij touroperator geboekt als 5 sterren wat dit niet bleek te zijn. Het is 4 sterren. Het is een mooi landgoed maar wel vergane glorie. De kamer was mooi maar een versleten matras met een kuil. Toen ik daar wat van zei was het antwoord dat dat probleem bekend is! Het eten is goed en de mensen erg aardig maar het was voor ons wel een tegenvaller.

Gereisd met partner in september 2018

Mooi landelijk hotel met goed eten

Snel,
29-7-2018

Mooi hotel met ruime en schone kamer met balkon en jacuzzi. Gezien de temperatuur in deze periode is het buitenzwembad en tuin ook een verademing. Het terras was met het avonddiner erg gezellig. Vriendelijk personeel is zeer attent, vrolijk en verstand van zaken. In de reservering zat een 3-gangen diner en ook dit overtrof alle verwachtingen. Heerlijk eten, goed warm en vers en lekkere wijn. Een mooie uitvalsbasis voor trips in de omgeving en ook een plaats om tot rust te komen. Een aanrader!

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Geweldig!

Fam. V Heeswijk,
26-7-2018

Wat een mooi hotel met prachtige kamers. Vriendelijk personeel bij de receptie bij aankomst en ook het bedienend personeel is vrolijk. Niets herkenbaars van de negatieve reacties die we vantevoren gelezen hadden. De kamer is ruim met een balkon en met een dubbele jacuzzi. Het ziet er netjes uit. In de stijl zoals het hotel. Oud maar prima. De Airco werkt gelukkig prima met dit warme weer.

We hadden een 3-gangen diner en ook dit overtrof alle verwachtingen. Heerlijk eten, goed warm en vers en lekkere wijn. Het personeel is erg in de weer is om het iedereen naar de zin te maken. De omgeving heeft een mooie wandelroute. Dus.....een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

op het plaatje was het mooier,toch wel genoten

fam hokkeling,
9-7-2018

vriendelijk personeel en goed eten,mooie kamer en badkamer.

niet zo was algemeen onderhoud en bedden goed en handoeken deze waren vies ook het zwembad was niet goed schoon.jammer

Gereisd met partner in juli 2018

leuke, originele uitvalsbasis.

Fam. Reerink,
29-6-2018

Mooie hotel, ruime kamer en badkamer met fijne jacuzzi. Bed is goed. Openslaande deuren in slaapkamer zijn erg prettig, nadeel zijn de vliegen die dan binnenkomen. Tip: neem een vliegenmep mee. Ontbijt is redelijk goed. Ruime keuze in dranken, we misten vers fruit en wat meer keuze in vleeswaren. Erg vervelend: vliegen die op het niet afgedekte eten in de ontbijtzaal zaten. Erg onhygiënisch! Wij waren hier voor ons 35 jarig huwelijksfeest, dit was bij de boeking ook aangegeven. Helaas werd daar niets mee gedaan door de directie. Kleinigheidje -of een felicitatie- zou leuk zijn geweest. Tips voor de omgeving: Stad Groningen en dan natuurlijk het Groninger museum. Het Duitse waddeneiland Borkum, te bereiken via de veerdienst in Eemshaven. De Fraeylemaborg, met de ontroerende tentoonstelling over Borgkindern en de Nienborg in Leek, met het rijtuigenmuseum. Erg enthousiaste en bevlogen vrijwilligers!

Gereisd met partner in juni 2018

Redelijk hotel met jammerlijke missers

Rotteveel,
25-6-2018

Prachtige gelegen in het Gronings landschap en toch redelijk dichtbij de stad Groningen. De kamers waren ruim maar wel gedateerd en beschadigd. Badkamer is echt toe aan vernieuwing (kranen en bad) en in bad douchen is ronduit gevaarlijk. Bij aankomst was er niemand, terwijl je toch kan weten wie er nog binnenkomt. Niet echt klantvriendelijk. En het toppunt het wasgoed voor je kamer deur. nog nooit gezien en ronduit belachelijk en niet alleen lakens maar ook gewoon wasgoed.

Gereisd met partner in juni 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Westerlee in Westerlee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Westerlee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.