Géén boekingskosten

Hotel Landgoed Westerlee

NederlandGroningenWesterlee

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Landgoed Westerlee voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 229 reviews
+33/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.9VoldoendeScore uit 229 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

226 Reviews over Landgoed Westerlee

• 4Jansen06-05-2022

Jammer, maar niet voor herhaling vatbaar!

Hotel mag heeft onderhoudsbeurt nodig aan de buitenzijde. Verblijf was oké…vriendelijk ontvangst. Kamer was schoon. Klapdeuren naar de badkamer (waar ook het toilet geplaatst is) zijn leuk maar bieden totaal geen privé. Koelkast op de kamer in de kast maakt veel lawaai. Dit is met name in de nacht niet prettig. Diner krijgt van ons een dikke onvoldoende. Was echt niet lekker! Ontbijt was ook zeker niet wat je van een vier sterren hotel mag verwachten.

• 4Martine07-11-2021

Niet voor herhaling vatbaar

Wij hadden de kamer zonder jacuzzi, met regendouche.

Verblijf was wel oké.. badkamer erg smerig! Je rook de schimmel al bij binnenkomst van de kamer. Erg vieze meubels.. overal gele kringen en vlekken op.

Om half 7 ‘s ochtends was het personeel de gang aan het stofzuigen.. aangezien de kamers érg gehorig zijn, zijn we daar wakker van geworden.

Erg goed bed! Zeer goed ontbijt! Diner was matig.. keuze uit vis of vlees. Vlees gekozen, maar toch is het voorgerecht enkel vis. Aangegeven dat er geen fruit bij het desert mocht, maar geen rekening mee gehouden.

Kortom; voor dit geld kun je beter ergens anders naar toe gaan.

• 3Corinne Le25-09-2021

Kwaliteit/prijsverhouding volledig zoek.

Niet aan beginnen, hotel is nog geen 2 sterren waard. Niet schoon, lekkend dak en geen oplossing
    Hotel geeft op Booking.com aan op de 1e verdieping 14 kamers met Terras te verhuren. Wij kregen een kamer op de 2e verdieping. Geen mooie gordijnen om het bed, vlekken in het beddengoed/kussens. Een lekkende badkamer (dak en dat gebeurde regelmatig aan de muur te zien) en geen mogelijkheid om te ruilen voor een droge kamer.

• 4Ak17-09-2021

Matig

Bruidshuisje leek van buiten op een energiehuisje. Was niet tot heel matig schoongemaakt; overal vlekken in het bed en op de ramen, overal stof en overal gaten. De aankleding op de slaapkamer was mooi. De rest een beetje.. ja, matig. Doorgezakte stoelen, lampen waarvan de helft het niet deed.. en een toilet dat niet doorspoelt. Daarnaast heel belangrijk om te melden was dat er totaal geen bereik is in het huisje.
    Het ontbijt was weinig, koud en hard brood en qua bediening hebben we niemand gezien.

• 9Marleen09-08-2021

Boven verwachting

Boven verwachting, mooie gerenoveerde kamer. Heerlijke jaccuzi.Mooie plek

• 8Melanie09-08-2021

Erg mooi

Een prachtige ruime kamer met groot bed. Exact als op de foto's. Ondanks corona was het zeer goed bedacht om diner en ontbijt op de kamer te serveren. Aan een sfeervol tafeltje. Zeer lekker allemaal, complimenten.

• 9GJ van Dijk13-07-2021

Hier komen we zeker terug!

Top locatie. Personeel bijzonder vriendelijk en denkt goed met je mee. Diner was heerlijk en werd afgestemd op dieetwensen. Je kunt er heerlijk buiten dineren. Kamers erg luxe uitgevoerd. Maar vooral complimenten voor vriendelijk personeel!

• 6Charles06-07-2021

Moet je eigenlijk gewoon een keer geweest zijn .

Bijzonder hotel. Wij zaten in de bruidssuite. Verrassende inrichting. Jammer van het achterstallige onderhoud. Maar dat werd goedgemaakt door het bijzonder vriendelijke en behulpzame personeel. Restaurant is jammer genoeg geen aanrader. Kok moet nog een beetje leren denk ik. Voor een paar dagen relaxen zeker de moeite waard, maar verwacht geen fantastisch schone kamer.

• 9Rob Blanken01-07-2021

Geweldig Hotel

Dit was alweer de 3de keer dat ik hier terugkwam en er zullen nog vele bezoekjes volgen. De bedden slapen heerlijk, het eten is super, evenals het vriendelijke en behulpzame personeel. En dan ook nog een bubbelbad op de kamer. Als je tot rust wil komen zit je hier goed.

• 8Isa05-04-2021

Karakteristiek

Mijn vriend en ik hebben in het bruidshuis overnacht en alles was prima naar wens. Het is nu ivm Corona natuurlijk een beetje aanpassen met het eten etc maar over het algemeen was alles prima. Mooie kamer en leuke aankleding.

Hotel Landgoed Westerlee info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden