Hotel Landgoed Westerlee

Kleine hotelsWeer vandaag13°8°
Hotel Landgoed Westerlee
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Westerlee voor je op een rij gezet:

165 reviews over Hotel Landgoed Westerlee in het Nederlands

Volgende x weer!

Dolf Peeters, 12-3-2018

We waren er terecht gekomen na een zoektocht naar verlaten klassieke auto's in Groningen. De setting is mooi. Het interieur is netjes, lekker ruim en rustig. Onze kamer (nummer 1) zat onder de kap en was prettig rustig ingericht. Vriendelijk personeel, goede bediening. Als klassiekerliefhebbers konden we er begrip voor hebben dat een pompmotor in de jacuzzi blijkbaar een terminaal lager had. Het eten in het restaurant was voor zowel mijn vegetarische partner als voor mij als overtuigde dode beesteneter prima. Prettige wijn erbij. Na het eten nog even een stukje gelopen. Een drankje gedaan. Heerlijk geslapen. Prima ontbijt. En de hoteliere rijdt ook een klassieke auto!

Nooit meer

Karin, 4-3-2018

Op een koude dag in maart begon ons romantische weekendje op landgoed Westerlee. Voor de ingang hingen lappen waar we ons doorheen moesten worstelen, dat beloofde niet veel goeds.....Het was verschrikkelijk koud in het hotel, op de kamer tochtte het. De kamer was ingericht met Ikea meubilair met hier en daar een authentiek meubelstuk. Lees: een bij elkaar geraapt zooitje. Half bevroren gingen we naar het restaurant. Na een uur te hebben gewacht op een warm bord erwtensoep van €14.50! (Simpel bord, niet leuk aangekleed,met weliswaar 1 stukje roggebrood) Inmiddels verandert in ijslollies hebben we ons heil elders gezocht. Opgewarmd kwamen we terug om ons neer te vleien in een bed met heerlijke kuilen. De supergrote badkamer met heerlijk warme douche beviel goed. Het karige, slecht aangevulde ontbijtbuffet werd 'smorgens geserveerd in een koelcel die ze brasserie noemden. En dat alles voor €130!! Kortom....eens, maar nooit meer!

Redelijk hotel

Brenda, 28-2-2018

30 minuten vanaf Groningen centrum. Mooie lokatie en vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit matig. Vreselijke bedden, hoofdkussen in de vorm van 2 sierkussens, jacuzzi met drijvende onderdelen? Waardeloze tv met slecht ontvangst. Desalniettemin heerlijk gegeten in het restaurant!

Geweldig weekend gehad

Nancy Vermeulen, 26-2-2018

Een geweldig hotel en super mooi . Vriendelijk personeel en super mooie kamers met jacuzzi en grood bed en televisie stereo mini bar kortom alles erop en eraan .wij hebben heerlijk gegeten in het restaurant .het ontbijt is ook heerlijk niets wat hier aan ontbreekt .we hebben een ebike gehuurd prima met nog een extra accu. Ons enige min puntje was de bar hebben 5 min moeten wachten en is niet echt gezellig .

Goed👍

J & C, 12-2-2018

De prijs/kwaliteit is erg goed. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Een grote suite met fijne jacuzzi. Het diner was lekker. Er zijn hier en daar wat dingen die opgeknapt/gemoderniseerd mogen worden. Alleen dan zal hoogstwaarschijnlijk de prijs ook omhoog gaan. Voor wat je betaald is het erg goed.

Mooi verblijf

Konings, 12-2-2018

Mooie kamers

Echter mag er wel wat opgeknapt worden

Kalk in de badkamer

In het bad makementen..

Stuc laat los.

Ontbijt mag ook wel wat verser en luxer.

Stijlvol verblijf met ruime vertrekken

Frank, 5-2-2018

Een prachtig oud landhuis uit 1910. Grote vertrekken, stijlvol ingericht. Ontbijt naar onze mening prima. Ik ben het niet eens met de erge negatieve recensies. Wij vonden veel luxe o.a. met ruime kamer en badkamer.

Jacuzzi is wel verouderd. Diner: de keuken doet zijn uiterste best, zou iets smaakvoller kunnen; vleesgerecht en dessert prima. Vlotte bediening. Het interieur is natuurlijk oud maar wordt opgefleurd door kleurrijke schilderijen.

Zeer aangenaam

M. Kamminga, 9-1-2018

Het hotel ziet erg mooi uit (op de rode neon letters na), we hebben 2 nachten verbleven. En hebben een fijn verblijf gehad. Ontzettend mooie kamers, alles zeer netjes/schoon. Heerlijk rozengeurtje in onze kamer. Zeer goed gegeten! Goede service tijdens ontbijt en check-out. Het algehele gevoel was positief.

Om een verschil te maken zouden de volgende punten kunnen verbeteren; Ontvangst kan warmer/persoonlijker, ontbijt/bar gedeelte is erg kil en groot, kan ook iets knusser (op zijn minst een gedeelte), wanneer je na het eten iets wilt drinken (omdat er in de omgeving niks te doen is) zit je alleen in een kille mega ruimte, zonder personeel. Creëer een warm zithoekje, zodat gasten na kunnen zitten. Verder is het diner perfect, echter erg stijve bediening, kan iets menselijker/aardiger (er was wel een dame die losser en gezellig was, tsjechie?).

Nooit meer

Jan Folkers, 9-1-2018

Prijs/kwaliteit komt niet overeen. €385 voor een 1-daags arrangement, terwijl de kamer nog niet eens gereed was, aankomst 14.00 uur

De accommodatie is geen 5 sterren het eten was pr

J.L. van den Broek, 27-12-2017

We hebben een heerlijke kerstmaaltijd gehad.

Het ontbijt voldoet niet aan 5 sterren accommodatie. Niemand aanwezig tijdens het ontbijt, geen verse sinaasappelsap, geen gebakken ei enz. en dat op tweede kerstdag.

De accommodatie is gedateerd, regelmatig zaken gezien die beschadigd zijn, stuk zijn en een spinnenweb hier en daar.

De oprit en toegang was onvoldoende. In de weekend had het geregend en rondom het hotel ligt er geen bestrating. Idem met de parkeerplaats.

Tevens lopen er 5 hondjes rond waar ik moeite mee heb.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Westerlee in Westerlee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Westerlee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgoed Westerlee scoort een 6.89 uit 10 op basis van 166 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: