Hotel Landgoed Westerlee ****

Hotel Landgoed Westerlee
Hotel Landgoed Westerlee
6,9

Weer vandaag6°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Westerlee voor je op een rij gezet:

160 reviews over Hotel Landgoed Westerlee in het Nederlands

Goed👍

J & C, 12-2-2018

De prijs/kwaliteit is erg goed. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Een grote suite met fijne jacuzzi. Het diner was lekker. Er zijn hier en daar wat dingen die opgeknapt/gemoderniseerd mogen worden. Alleen dan zal hoogstwaarschijnlijk de prijs ook omhoog gaan. Voor wat je betaald is het erg goed.

Mooi verblijf

Konings, 12-2-2018

Mooie kamers

Echter mag er wel wat opgeknapt worden

Kalk in de badkamer

In het bad makementen..

Stuc laat los.

Ontbijt mag ook wel wat verser en luxer.

Stijlvol verblijf met ruime vertrekken

Frank, 5-2-2018

Een prachtig oud landhuis uit 1910. Grote vertrekken, stijlvol ingericht. Ontbijt naar onze mening prima. Ik ben het niet eens met de erge negatieve recensies. Wij vonden veel luxe o.a. met ruime kamer en badkamer.

Jacuzzi is wel verouderd. Diner: de keuken doet zijn uiterste best, zou iets smaakvoller kunnen; vleesgerecht en dessert prima. Vlotte bediening. Het interieur is natuurlijk oud maar wordt opgefleurd door kleurrijke schilderijen.

Zeer aangenaam

M. Kamminga, 9-1-2018

Het hotel ziet erg mooi uit (op de rode neon letters na), we hebben 2 nachten verbleven. En hebben een fijn verblijf gehad. Ontzettend mooie kamers, alles zeer netjes/schoon. Heerlijk rozengeurtje in onze kamer. Zeer goed gegeten! Goede service tijdens ontbijt en check-out. Het algehele gevoel was positief.

Om een verschil te maken zouden de volgende punten kunnen verbeteren; Ontvangst kan warmer/persoonlijker, ontbijt/bar gedeelte is erg kil en groot, kan ook iets knusser (op zijn minst een gedeelte), wanneer je na het eten iets wilt drinken (omdat er in de omgeving niks te doen is) zit je alleen in een kille mega ruimte, zonder personeel. Creëer een warm zithoekje, zodat gasten na kunnen zitten. Verder is het diner perfect, echter erg stijve bediening, kan iets menselijker/aardiger (er was wel een dame die losser en gezellig was, tsjechie?).

Nooit meer

Jan Folkers, 9-1-2018

Prijs/kwaliteit komt niet overeen. €385 voor een 1-daags arrangement, terwijl de kamer nog niet eens gereed was, aankomst 14.00 uur

De accommodatie is geen 5 sterren het eten was pr

J.L. van den Broek, 27-12-2017

We hebben een heerlijke kerstmaaltijd gehad.

Het ontbijt voldoet niet aan 5 sterren accommodatie. Niemand aanwezig tijdens het ontbijt, geen verse sinaasappelsap, geen gebakken ei enz. en dat op tweede kerstdag.

De accommodatie is gedateerd, regelmatig zaken gezien die beschadigd zijn, stuk zijn en een spinnenweb hier en daar.

De oprit en toegang was onvoldoende. In de weekend had het geregend en rondom het hotel ligt er geen bestrating. Idem met de parkeerplaats.

Tevens lopen er 5 hondjes rond waar ik moeite mee heb.

Super!

Laura Teurlings, 28-11-2017

Verbleven van 26-11 t/m 27-11. Bij inchecken vriendelijk personeel, nette uitleg, gereserveerd voor diner 's avonds. Kamer echt fantastisch! Super grote en mooie badkamer, erg fijn bed, en genoeg ruimte voor alle spullen. Tv aanwezig, mini bar, voldoende handdoeken. Mogelijkheid om badslippers en badjassen te lenen. Het restaurant was romantisch aangekleed, gezellig met kaarsjes. Heerlijk gegeten, hier ook vriendelijk personeel. 6 gangen diner meer dan genoeg! Heerlijk geslapen, toen ontbeten, wat ook echt super verzorgd was! Ruime keuze, ruime tijd. Daarna nog in de jacuzzi voor een uur en om 11 uur moesten we echt gaan uitchecken. Wij hebben een super weekend gehad, en komen hier zeker nog eens terug!!

goed personeel, lekker eten en een mooie kamer

Mellanie, 1-11-2017

ij hebben twéé fijne overnachtingen gehad.

In eerste instantie zijn wij doorgereden omdat het er vanaf buiten niet heel goed uit zag... De tuin is niet onderhouden en de bordjes met die licht geven met restaurant zijn voor de helft verlicht.. Erg jammer! Wel is de tuin natuurlijk seizoensgebonden en gaf het personeel aan dat dit in de zomer etc echt het tegenovergestelde is.

Bij binnenkomst werden wij heel netjes ontvangen door een vriendelijke dame. Zij heeft de instructies goed opgevolgd en de jarigejob nog niks verteld over de kamer/diner. Zij is meegelopen naar de kamer en heeft netjes de prosecco ingeschonken en het blaadje gegeven met wat en waar we gaan eten (dit had ik van tevoren aangevraagd) Super dus!!

De kamer zag er in eerste oogopslag super uit! Heel erg mooi en goed ingericht. Echter bij het aanzetten van de Jacuzzi schoten de dopjes los.. (dit komt ook terug in eerdere recensies van mensen, ook van vorig jaar al. Jammer dat dit nog niet is opgepakt). Maar dit beïnvloed verder niet het bad zelf, alleen zit het niet heel erg fijn.

Het 6-gangen diner was erg goed! Ook is er goed rekening gehouden met de vegetarische persoon. Wij hebben verder in de ochtenden gebruik gemaakt van het ontbijt met roomservice. Hierbij konden wij precies onze wensen doorgeven en het tijdstip van het brengen. Zowel het diner als ontbijt waren super!

Kort samengevat; goed personeel, lekker eten, mooie kamer en mooi hotel. Puntjes om het beter te maken: uiterlijk van het hotel aan de buitenkant / tuin + de jacuzzi vernieuwen (of in ieder geval de dopjes).

prima

massie, 30-10-2017

prima hotel, aardig personeel en een prima kamer. Wij hadden de kamer met een jacuzzi. Deze viel wel tegen. de dopjes in het bad lieten allemaal los ook was het bad niet erg schoon voor mijn gevoel. De kamer zelf was prima zag er netjes uit. bed lag ook prima! Onderhoud was iets minder, in het restaurant liet het behang los en je zag best wel wat vocht plekken, in de kamer was er ook een plank wat los liet. Het eten was prima te doen, maar ik zou zelf weer in Groningen zelf gaan eten, in verhouding goedkoper en lekkerder. ontbijt in het hotel is goed, het is in een grote zaal wat een beetje ongezellig aan voelt maar het is toch maar voor het ontbijt. Groningen is ±30 minuutjes rijden ga niet met een hoge auto, want dan kom je de parkeer garages niet in ! (1.90m) dit zou onze bus moeten redden, maar dit ging echt niet passen. verder top weekend gehad !

Afrader, niet boeken!

Michiel, 27-9-2017

Wij zijn halverwege september twee nachtjes in dit hotel geweest. Wat een drama.

Het gebouw zelf ziet er prachtig uit; de kamers zijn groot, het bed ligt lekker en het hotel ligt heerlijk rustig. Het was jammer dat het hele pand vergeven was van spinnenwebben en dat niemand de moeite nam om deze even weg te halen voordat gasten werden ontvangen.

De jacuzzi was genieten, maar deze is wel echt aan vervanging toe. De helft van de bubbels werkten niet, de jacuzzi had allerlei scheuren en het water uit de kraan varieerde van ijskoud tot heel heet. We hebben dit natuurlijk bij de receptie gemeld, maar het meisje van dienst ging ervan uit ‘dat we het niet zo erg zouden vinden dat de jacuzzi amper werkte’.

Het ontbijt was simpel maar acceptabel. Vooral de eerste dag was dit nogal karig, wij kwamen ruim binnen de ‘ontbijttijden’ maar op dat moment lagen er nog slechts 7 broodjes om uit te kiezen. Warm eten was er ook niet bij, op een eitje en een stukje bacon na (welke de eerste dag trouwens ook al op waren).

De rust in dit hotel wordt bruut verstoord door de feesten die ze hier organiseren. Het hotel is erg oud en gehorig. Zo konden wij de gesprekken van de buren in onze kamer geheel verstaan. De feesten maakten echter nog veel meer herrie. Ga je naar een hotel om even tot rust te komen, dan raad ik je zeker aan nog even verder te kijken. De bassen dreunden enorm hard door het hotel en op onze kamer was van de herrie zelfs televisie kijken niet mogelijk, laat staan slapen. We hebben hierdoor echt een vreselijke eerste avond gehad.

Wij hebben hierop bij de receptie gemeld dat we enorme overlast hadden van de feesten. Zij reageerden dat zij 4 dagen geleden een mail hebben gestuurd naar alle gasten die hebben geboekt. 4 dagen voor je verblijf kun je bij dit hotel dus zomaar een mail verwachten dat je rustige uitje wordt verpest door een feest die zij organiseren. Op dat moment heb ik in ieder geval al vrij genomen van mijn werk, een oppas geregeld, een restaurant gereserveerd of een uitje geboekt. 4 dagen van tevoren met zo’n mededeling komen is in mijn ogen echt onacceptabel, zeker gezien de enorme overlast die de hotelgasten hieraan ondervinden en zie 4 dagen van tevoren nog maar iets anders te vinden..

Het hotel had echter totaal geen begrip of excuses voor de overlast; zelfs bij het uitchecken toen ik vroeg of er nog iets met mijn opmerking/klacht was gedaan werd gereageerd dat ze hier eigenlijk geen aandacht meer aan hadden besteed. Toen wij per e-mail nogmaals ons verhaal hebben voorgelegd kregen we ook als reactie dat ze het 4 dagen van tevoren hebben gemaild en verder geen boodschap hebben aan de klacht, kennelijk interesseert het dit hotel totaal niet of gasten het naar hun zin hebben of niet.

En daarbij komt dat de kamers in het hotel echt aan de dure kant zijn, in mijn ogen een prijs-kwaliteitverhouding van niets. Dit is een hotel die totaal niet vanuit de gast denkt, er niet voor de gast is en echt prutswerk aflevert gezien de prijs die men voor een verblijf rekent. Ik raad een ieder aan nog even verder te kijken en dit hotel links te laten liggen. Grappig detail: in het logo van het hotel staan 5-sterren, maar eigenlijk heeft dit hotel maar 4 sterren (die het overigens totaal niet waard is). De 5 sterren staan volgens de medewerker van de receptie ‘gewoon leuker in het logo’. Oplichters. Voor ons nooit meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Westerlee in Westerlee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Westerlee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgoed Westerlee scoort een 6.93 uit 10 op basis van 161 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: