Géén boekingskosten

Landgoed Westerlee

NederlandGroningenWesterlee

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Landgoed Westerlee voor je op een rij gezet:

5.7VoldoendeScore uit 232 reviews
+33/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.7VoldoendeScore uit 232 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

232 Reviews over Landgoed Westerlee

• 1Amanda04-10-2022

Nooit meer

Ik had geboekt van vrijdag tot zondag bij aankomst de kamer op bloedheet kagel kapot en ook nog is lekkage overal in de kamer bad kapot er was van alles mis en jullie wisten het nog ook  en wat krijg je te horen we zitten vol je mag mischien naar een andere hotel dat is gelukt maar mag wel vole pond betalen geen vergoeding geen sorry niks als je weet dat die kamer niet goed is verhuur het dan niet ik heb niet kunnen genieten en heb extra geld gekost  Groetjes amanda Rozenveld

• 10Paula14-08-2022

Een verrassend stijlvol, culinair hotel!

We hebben een bijzonder leuk verblijf in Landgoed Westerlee in Groningen gehad! Geweldig hoe de herenboerderij is verbouwd tot een prachtig onderkomen met zeer sfeervolle, bijzondere kamers in stijl. Zo luxueus en ruim vind je het zelden. De schaduwrijke tuin, de boomgaard eromheen, de fraaie dinerruimte en ontbijtzaal. Het was werkelijk een lust om er te verblijven. Het ontbijt was prima, het diner bijzonder culinair en smaakvol. De bediening erg vriendelijk. Leuk gefietst in de omgeving (richting het oosten) en ten zuiden van de stad Groningen. Kortom, zeker een verblijf om nogmaals te vertoeven en aan te bevelen.

• 8Josje06-07-2022

Prachtig gelegen hotel, heerlijk diner!

Landgoed Westerlee is mooi gelegen, het is een mooi historisch pand, wat je ook terug ziet in de kamers. Mooie historische accenten maar ook comfortabel en luxe badkamer. Wij hadden een arrangement met diner en ontbijt. Het diner was niet alleen heerlijk maar elke gang was ook een feestje om te zien, prachtig opgemaakt. We konden buiten op het terras eten in de mooie tuin. Kortom wij hebben genoten.

• 4Jansen06-05-2022

Jammer, maar niet voor herhaling vatbaar!

Hotel mag heeft onderhoudsbeurt nodig aan de buitenzijde. Verblijf was oké…vriendelijk ontvangst. Kamer was schoon. Klapdeuren naar de badkamer (waar ook het toilet geplaatst is) zijn leuk maar bieden totaal geen privé. Koelkast op de kamer in de kast maakt veel lawaai. Dit is met name in de nacht niet prettig. Diner krijgt van ons een dikke onvoldoende. Was echt niet lekker! Ontbijt was ook zeker niet wat je van een vier sterren hotel mag verwachten.

• 4Martine07-11-2021

Niet voor herhaling vatbaar

Wij hadden de kamer zonder jacuzzi, met regendouche.

Verblijf was wel oké.. badkamer erg smerig! Je rook de schimmel al bij binnenkomst van de kamer. Erg vieze meubels.. overal gele kringen en vlekken op.

Om half 7 ‘s ochtends was het personeel de gang aan het stofzuigen.. aangezien de kamers érg gehorig zijn, zijn we daar wakker van geworden.

Erg goed bed! Zeer goed ontbijt! Diner was matig.. keuze uit vis of vlees. Vlees gekozen, maar toch is het voorgerecht enkel vis. Aangegeven dat er geen fruit bij het desert mocht, maar geen rekening mee gehouden.

Kortom; voor dit geld kun je beter ergens anders naar toe gaan.

• 3Corinne Le25-09-2021

Kwaliteit/prijsverhouding volledig zoek.

Niet aan beginnen, hotel is nog geen 2 sterren waard. Niet schoon, lekkend dak en geen oplossing
    Hotel geeft op Booking.com aan op de 1e verdieping 14 kamers met Terras te verhuren. Wij kregen een kamer op de 2e verdieping. Geen mooie gordijnen om het bed, vlekken in het beddengoed/kussens. Een lekkende badkamer (dak en dat gebeurde regelmatig aan de muur te zien) en geen mogelijkheid om te ruilen voor een droge kamer.

• 4Ak17-09-2021

Matig

Bruidshuisje leek van buiten op een energiehuisje. Was niet tot heel matig schoongemaakt; overal vlekken in het bed en op de ramen, overal stof en overal gaten. De aankleding op de slaapkamer was mooi. De rest een beetje.. ja, matig. Doorgezakte stoelen, lampen waarvan de helft het niet deed.. en een toilet dat niet doorspoelt. Daarnaast heel belangrijk om te melden was dat er totaal geen bereik is in het huisje.
    Het ontbijt was weinig, koud en hard brood en qua bediening hebben we niemand gezien.

• 9Marleen09-08-2021

Boven verwachting

Boven verwachting, mooie gerenoveerde kamer. Heerlijke jaccuzi.Mooie plek

• 9GJ van Dijk13-07-2021

Hier komen we zeker terug!

Top locatie. Personeel bijzonder vriendelijk en denkt goed met je mee. Diner was heerlijk en werd afgestemd op dieetwensen. Je kunt er heerlijk buiten dineren. Kamers erg luxe uitgevoerd. Maar vooral complimenten voor vriendelijk personeel!

• 6Charles06-07-2021

Moet je eigenlijk gewoon een keer geweest zijn .

Bijzonder hotel. Wij zaten in de bruidssuite. Verrassende inrichting. Jammer van het achterstallige onderhoud. Maar dat werd goedgemaakt door het bijzonder vriendelijke en behulpzame personeel. Restaurant is jammer genoeg geen aanrader. Kok moet nog een beetje leren denk ik. Voor een paar dagen relaxen zeker de moeite waard, maar verwacht geen fantastisch schone kamer.

Hotel Landgoed Westerlee info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Hoofdweg 67, 9678 PH