Hotel Landgoed Westerlee

Hotel Landgoed Westerlee
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Westerlee voor je op een rij gezet:

172 reviews over Hotel Landgoed Westerlee in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

op het plaatje was het mooier,toch wel genoten

fam hokkeling
9-7-2018

vriendelijk personeel en goed eten,mooie kamer en badkamer.

niet zo was algemeen onderhoud en bedden goed en handoeken deze waren vies ook het zwembad was niet goed schoon.jammer

leuke, originele uitvalsbasis.

Fam. Reerink
29-6-2018

Mooie hotel, ruime kamer en badkamer met fijne jacuzzi. Bed is goed. Openslaande deuren in slaapkamer zijn erg prettig, nadeel zijn de vliegen die dan binnenkomen. Tip: neem een vliegenmep mee. Ontbijt is redelijk goed. Ruime keuze in dranken, we misten vers fruit en wat meer keuze in vleeswaren. Erg vervelend: vliegen die op het niet afgedekte eten in de ontbijtzaal zaten. Erg onhygiënisch! Wij waren hier voor ons 35 jarig huwelijksfeest, dit was bij de boeking ook aangegeven. Helaas werd daar niets mee gedaan door de directie. Kleinigheidje -of een felicitatie- zou leuk zijn geweest. Tips voor de omgeving: Stad Groningen en dan natuurlijk het Groninger museum. Het Duitse waddeneiland Borkum, te bereiken via de veerdienst in Eemshaven. De Fraeylemaborg, met de ontroerende tentoonstelling over Borgkindern en de Nienborg in Leek, met het rijtuigenmuseum. Erg enthousiaste en bevlogen vrijwilligers!

Redelijk hotel met jammerlijke missers

Rotteveel
25-6-2018

Prachtige gelegen in het Gronings landschap en toch redelijk dichtbij de stad Groningen. De kamers waren ruim maar wel gedateerd en beschadigd. Badkamer is echt toe aan vernieuwing (kranen en bad) en in bad douchen is ronduit gevaarlijk. Bij aankomst was er niemand, terwijl je toch kan weten wie er nog binnenkomt. Niet echt klantvriendelijk. En het toppunt het wasgoed voor je kamer deur. nog nooit gezien en ronduit belachelijk en niet alleen lakens maar ook gewoon wasgoed.

Slecht!

Rowan Mollenkamp
16-6-2018

Kamer hadden ze omgeruild met andere gasten, anders hadden we een dakterras erbij en dat was nu niet het geval. Er was niks aan te doen want het hotel zat volgens hen vol. Ook geen compensatie. Kamer was erg warm, bad stonk en was vies. Vlek in het bed. Ook de douche had kuren. Had je net de goede temperatuur, werd deze daarna kokend heet of juist koud. Ook de gang naar de kamer toe stonk. In de jacuzzi kwamen dopjes van de stralen los en dreven door het bad.

Gemeld bij de receptie dat er wat dingen waren. En toen ik meldde dat de kamers verwisseld waren werd er gelachen.

Ontbijt is thuis beter. Spek was hard en de verse sinaasappelsap was zeker niet vers, maar uit een pak. Voor de prijs die je hier voor betaald, kun je beter een ander hotel zoeken en dan kun je een weekend verblijven. Wij gaan hier nooit meer heen.

prachtige omgeving, mooi hotel, wat wat gedateerd van binnen en wel vreemd dat er wasgoed over het traphek hangt. komt in een hotel een beetje raar over. De bedden zijn uitstekend, de sfeer waarin je verblijft ook, maar om een culinair arrangement culinair te noemen is veel te veel van het goede. het eten was uitgesproken slecht, Vegetariërs moeten dit hotel echt mijden, daar bakken ze niets van evenals overigens voor niet vegetariërs was het echt sterk onder de maat!

niet meer alleen als er gerenoveerd is

Mieke
2-6-2018

Waren pinkster week-end daar. Kamer zag er bij eerste indruk goed uit.

Airco deed het niet was al even zo en kon niet aan, bubbelbad zat vol met schilfers en buiten (terras) was alles vies. Avond eten was op een vies houten tafeltje zonder een tafelkleed. Kan toch echt niet voor een 4 sterren restaurant.

Ik heb mijn eten teruggestuurd vlees was een schoenzool daar werd wel aktie mee ondernomen. De bedden waren drama je lag in een grote kuil, achteraf was het vorig jaar ook al zo maar tot op heden niets aangedaan. Het hele hotel heeft een grondige renovatie nodig en een nieuwe keuring wat sterren betreft.

Fijn hotel waar mens en hond welkom zijn.

Toos en haar familie
25-5-2018

Een paar dagen uit met onze cairnterrier Toos in Westerlee. Super fijn hotel. Aardige mensen en 4 lieve hondjes en ook nog lekker gegeten. Het weer was prachtig dus we konden buiten dineren.

Een aanrader voor mensen die even aan de drukte willen ontsnappen. Wij hebben genoten.

Volgende x weer!

Dolf Peeters
12-3-2018

We waren er terecht gekomen na een zoektocht naar verlaten klassieke auto's in Groningen. De setting is mooi. Het interieur is netjes, lekker ruim en rustig. Onze kamer (nummer 1) zat onder de kap en was prettig rustig ingericht. Vriendelijk personeel, goede bediening. Als klassiekerliefhebbers konden we er begrip voor hebben dat een pompmotor in de jacuzzi blijkbaar een terminaal lager had. Het eten in het restaurant was voor zowel mijn vegetarische partner als voor mij als overtuigde dode beesteneter prima. Prettige wijn erbij. Na het eten nog even een stukje gelopen. Een drankje gedaan. Heerlijk geslapen. Prima ontbijt. En de hoteliere rijdt ook een klassieke auto!

Nooit meer

Karin
4-3-2018

Op een koude dag in maart begon ons romantische weekendje op landgoed Westerlee. Voor de ingang hingen lappen waar we ons doorheen moesten worstelen, dat beloofde niet veel goeds.....Het was verschrikkelijk koud in het hotel, op de kamer tochtte het. De kamer was ingericht met Ikea meubilair met hier en daar een authentiek meubelstuk. Lees: een bij elkaar geraapt zooitje. Half bevroren gingen we naar het restaurant. Na een uur te hebben gewacht op een warm bord erwtensoep van €14.50! (Simpel bord, niet leuk aangekleed,met weliswaar 1 stukje roggebrood) Inmiddels verandert in ijslollies hebben we ons heil elders gezocht. Opgewarmd kwamen we terug om ons neer te vleien in een bed met heerlijke kuilen. De supergrote badkamer met heerlijk warme douche beviel goed. Het karige, slecht aangevulde ontbijtbuffet werd 'smorgens geserveerd in een koelcel die ze brasserie noemden. En dat alles voor €130!! Kortom....eens, maar nooit meer!

Redelijk hotel

Brenda
28-2-2018

30 minuten vanaf Groningen centrum. Mooie lokatie en vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit matig. Vreselijke bedden, hoofdkussen in de vorm van 2 sierkussens, jacuzzi met drijvende onderdelen? Waardeloze tv met slecht ontvangst. Desalniettemin heerlijk gegeten in het restaurant!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Westerlee in Westerlee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Westerlee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgoed Westerlee scoort een 6.78 uit 10 op basis van 173 reviews.