Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek

Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek
8,2

9 tips over Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek

vermeir jan, 27-5-2015
fietsen in het mooie natuurgebied
Stephanie, 4-5-2015
Stad Groningen veel terrasjes.
wilma63, 15-4-2015
Groningen stad is een sfeervolle stad met leuke eetgelegenheden.

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Groningen-Westerbroek voor je op een rij gezet:

Sjoerd, 16-11-2014
Parkeergarage het centrum is vrij makkelijk te bereiken ligt perfect in het centrum en de kosten zijn €2,40 per uur nog te overzien qua locatie.
fikkie, 21-7-2014
Met niet al te extreme warmte en oordoppen een goed hotel.
soccerfree, 13-12-2013

Delfzijl, (vesting)Bourtange, stad Groningen en Zuidlaardermeer zijn echte aanraders.

Voor 18+ stellen die eens wat anders willen:

Club Swingersdream Waterhuizen ligt aan dezelfde weg op loopafstand (400meter!) van het hotel.

Sonja, 30-7-2013
Vesting stadje Bourtagne erg leuk.
egbert schutte, 11-5-2013

Een hotel voor dagjes uit in Groningen, zeer centraal gelegen

Voor vissers ligt het water voor de deur, weg oversteken hengel uitgooien en vangen maar!

crabcocktail, 3-8-2012
Het hotel bestaat qua kamers uit 2 gedeelten, het nieuwe en wat oudere gedeelte. In beide gedeelten vertoefd. Uiteraard is het nieuwe gedeelte iets aangenamer en kijkt men met alle kamers uit op de polder