Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek ****

Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek
Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek
8,2

Weer vandaag2°-5°

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Groningen-Westerbroek voor je op een rij gezet:

109 reviews over Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek in het Nederlands

Prima hotel! Netjes en schoon!

de Jonge, 17-1-2018

Dichtbij Groningen. Voor mensen slecht ter been is het niet handig om in het bijgebouw te slapen

Zeer goed

Linskens, 10-1-2018

Ligging en kamers uit de kunst

Matig....0

J.S, 4-1-2018

Verblijven op dit moment in bijgebouw de laagbouw met een hondje.

Wat mij ontzettend tegenstaat is de penetrante "schoonmaak "lucht.Kan ook de hondenlucht van de vorige reiziger /hond geweest zijn.

Kamer ziet er verder wel netjes uit, wel verouderd. Maar wel prima met een hond.Alhoewel de lucht in de kamer me weerhoud om hier ooit weer te boeken.Net zoals receptie en restaurant. Erg ouderwets.Hangt ook een bepaalde lucht.Maar niet iedereen zal daar zo bevattelijk voor zijn zoals ik.

Eten is matig.

Bediening aardig.

Prima verblijf en fijne ervaring

Anouk, 8-10-2017

Het personeel is zeer vriendelijk en oplossingsgericht, dat is een groot plezier. Bijzonder is dat de hotelkamers zich niet onder 1 dak bevinden met het restaurant.

Verrassend

Teeke, 30-8-2017

Top locatie, midden in natuur en waterwegen. Haren leuke plaats op fietsafstand

Fantastisch verblijf

Dennis, 30-8-2017

Gedeelte van de hotelkamers staan los van het hoofdgebouw.

Prima hotel, met enkele verbetpunten

Mike038, 3-8-2017

De kamers (new comfort kamer) zijn goed. Ruim en van alle gemakken voorzien. Het restaurant vind ik persoonlijk niet van hoge kwaliteit en veel 'ouderwetse' gerechten op de kaart. Ik kom er al jaren en de dinerkaart heeft ook maar weinig vernieuwing meegemaakt helaas. Het ontbijt is wel goed en uitgebreid.

Wat ik persoonlijk wel een minpunt vindt, is het slechte WiFi internet in de kamers. Het bereik is al niet al te best en als je geluk hebt, haal je ongeveer 3,5Mbps download en 0,7Mbps upload en dat is toch echt niet meer van deze tijd. Ik heb dit al meermaals aangegeven, maar dit heeft tot op heden helaas nog niet tot verbetering geleid.

Op alle fronten perfect hotel

RB, 29-7-2017

100% goed. Negatieve punten : geen.

Gewoon goed, maar zeker niet uitstekend

Maria, 25-7-2017

Ontvangst prima, kamers netjes. Wel kunnen ze een 'update' gebruiken. Onze kamer was op de eerste verdieping.

De ventilatie in de kamer EN douche is echt onvoldoende, eigenlijk heel bedompt en warm ! Je krijgt een droge keel en hoofdpijn. In de kamer kan 1 HEEL klein klepraampje open. Overdag kun je de deur nog openzetten wanneer je aanwezig bent. 's Nachts is dit niet aan te raden, want men kan zo binnen stappen.

Wanneer meerdere gasten in het gebouw aan het douchen zijn, krijgt men wisselende temperaturen, van warm naar koud, van lauw naar heet.

Kamers zijn in een bijgebouw, voor ons geen probleem. De hele locatie ligt naast een natuurgebied, daar kun je een mooie wandeling maken, route van 4 km. Er zitten reeën, ooievaars, kikkers, etc.

Verder is het ontbijt goed en uitgebreid. Het diner hebben we in de achterste zaal gehad, daar zijn wel wat aircoproblemen. Op sommige plaatsen is het ronduit te koud en bij geen airco wordt het overal weer te warm !

Kortom: onze ervaring is goed, maar zeker niet uitstekend !

Prima hotel

Hans Schoones, 11-5-2017

Een zeer goed prima uitgebreid ontbijt. Schone en frisse kamer en badkamer. Nadeel: de slaapaccomodatie was in een apart gebouw en ik had de pech de kamer te hebben die het meest ver gelegen was. Kan gebeuren. Personeel receptie vriendelijk en ook de bediening. Eigenlijk niks op aan te merken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek in Westerbroek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek scoort een 8.22 uit 10 op basis van 109 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: