Camping Roodehaan

12 reviews over Camping Roodehaan in het Nederlands

Grasdakwoning Roodehaan

Fam. Pasma,
10-9-2017

Tijdelijk verblijf in een grasdakwoning op Roodehaan in Warfhuizen (ivm nieuwbouw huis). 20 autominuten en 50 fietsminuten van de stad Groningen. Een mooie, rustige omgeving naast vaarwater, het Reitdiep. Zomers vissen, zwemmen en bootje varen. Fietsen door de weilanden, langs koeien, schapen, vogels.

Supermarkten en andere winkels in Leens en Winsum.

Gezin met 4 kinderen (7, 9, 12, 13) in een grasdakwoning. 3 slaapkamers met goede bedden, ruime woonkamer met veel ramen en uitzicht op de natuur. Uitgebreide keuken met inventaris.

De verhuurders zijn erg leuke, vriendelijke, behulpzame mensen.

Een verblijf voor een weekend, week, vakantie of langdurig het is zeker aan te raden!

Heerlijk!

Katja
16-9-2016

Geen nummers, geen afgebakende plaatsen, zoek zelf maar een leuke plek uit! Prima relax-plek voor jong en oud. Mooi aan het water gelegen. Per fiets, auto, motor of boot prima bereikbaar en centraal gelegen om vele dingen te ondernemen. Of niet en lekker op de camping blijven. Heerlijk eten op het terras van het restaurant, heerlijke muziek (Darlyn). Kortom, doen!

Een muziekale zomer

Franca Bockweg
25-6-2016

Rustige camping waar je van dinsdag t/m zondag heerlijk kunt eten. Op zaterdagavonden fantastische muziek met muziekanten uit de hele wereld

super relax ! je voelt je hier gelijk thuis!

Nel Reukers
27-5-2015

Teus en Karin zijn Roodehaan

Roodehaan is Teus en Karin

Top plek!!

nicolette schouten
26-5-2013

Als je eenmaal gecharmeerd bent van het Groningse platteland, is camping De Roode Haan een superplek. Gelegen aan het Reitdiep waar je gerust een duik in kunt nemen. Overdag genoeg te beleven in omgeving w.o. de stad Groningen op 17 km afstand en veel dorpjes met brocantes, galeries en prachtige kerkjes.

's Avonds terug op de camping; eten op het terras, overdekt met druivenranken en op zaterdag genietend van live concerten! Biologisch prima eten voor niet al te veel geld.

prima en erg leuke camping

D Brouwer
30-3-2013

leuke camping erg relaxte sfeer

Super

Franca en Peter bockweg
10-7-2012

Een zeer gastvrij koppel die de sfeer verhogen door altijd in zijn voor een praatje.

Rustig, lekker een beetje alternatief, lekkere biologische maaltijden die uit de streek afkomstig zijn. De zaterdagavonden met leuke sfeervolle kleinschalige optredens vonden wij erg leuk.

Er zijn leuke en leerzame dingen te doen, de stad Groningen vinden wij zeer de moeite waard. Teus en Karin ga zo door. Wij willen blijven komen.

Kortom : heerlijk onthaasten in dit prachtig deel van Nederland.

Geweldige camping.

Sjaak & Anneke Warringa, Beuningen Gld.
12-8-2011

Niets moet alles mag. Gratis vuurkorven, nog nooit meegemaakt.

Restaurant, eten voor bijna niets.

Zeer aardig personeel en niet alleen het personeel ook de eigenaren mogen er wezen.

Teus en Karin, KLASSE !!!!

lekker eten, drinken en live muziek!

Loes
28-6-2011

Afgelopen weekend heb ik genoten van een mooi feest op de Roodehaan. Associaties met Italiaanse familiefeesten, lange tafels met heerlijke gerechten en wijn, livemuziek en dansen. Wat wil een mens nog meer...

Leuke plek !!!

femkeh
7-9-2010

een leuke camping.. en de stokbroodjes gezond zijn er erggggg Lekker..

wij hebben er een weekje in een carvan gezeten en hebben een heerlijke week gehad!! lekker aan het water:D .. We komen er zo af en toe (mensen die we kennen hebben er een vaste plek)maar de mensen zijn er vriendelijk !! en het is een gezellige camping! speeltuin voor de kleintjes.. in de zomer leuke muziekavonden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roodehaan in Warfhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roodehaan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.