Bed and Breakfast Herberg de Wittemus

• Goed: 7 - 8

prettig verblijf

selma
25-10-2012

Het zicht op de tuin doet verlangen naar het voorjaar. Wij hadden een zeer prettige nacht en ochtend in het huis van Paula. Kamer, douche en toillet zijn confortabel en schoon. Het ontbijt zeer uitgebreid en lekker. We hebben nog wat zaadjes van de oostindische kers meegekregen, zodat we in het voorjaar nog terugkunnen denken aan een goed verblijf in de witte mus.

Fantastische plek

Anneke, Esmeralda, Evert, & Fernando
30-5-2012

Herberg de Witte Mus, is een mooie plek om te verblijven, Paula is een lieve en vriendelijke gastvrouw,, alles goed verzorgd, het ontbijt was uitstekend, kortom het was weer super, het is echt aan te bevelen om daar een weekend te verblijven. Wij komen zeker terug, dan voor de vierde keer.

Bedankt voor de goede verzorging Paula.

Gastvrijheid op en top

Betty Uiterwaal
20-5-2012

De herberg ligt in een rustig straatje met vollop parkeergelegenheid. Paula de herbergierster is een hartelijke, gastvrije vrouw. De kamer was eenvoudig maar schoon en er stond koffie, thee en een wijntje. Het ontbijt met een lekker vers eitje en heerlijke verse broodjes was meer dan voldoende en we kregen ook nog fruit mee voor onderweg. Een aanrader.

Uitstekende overnachting in Wittemus in Warffum

Herald Koops
10-3-2012

Meer dan uitstekende "Bed en Breakfast" in Warffum. Ik zocht, vanwege een pubquiz in Warffum, een slaapplek met ontbijt. Door middel van de website ben ik bij Paula terecht gekomen waar ik hartelijk ben ontvangen en een meer dan uitstekende nachtrust met aansluitend ontbijt heb gehad. Een aanrader voor ieder die een betrouwbaar en centraal gelegen BB zoekt voor een overnachting in Warffum

Subliem verzorgde overnachting met riant ontbijt!

Jan-Jaap Reinders
6-1-2012

Deze herberg ligt in een mooi wierdedorpje met veel oorspronkelijke elementen in een prachtige en vrije omgeving. Een echte aanrader voor wandelaars en fietsers. Hoewel Warffum een klein dorpje is, is er (bijna) in dezelfde straat van herberg De Witte Mus een pin-apparaat, een gezellig café en een kleine supermarkt. De gastvouw van herberg De Witte Mus is zeer vriendelijk, gastvrij en hulpvaardig. Ze schept een gezellige sfeer en verzorgt alles tot in de puntjes. Ik heb heerlijk kunnen slapen en ook zeer genoten van het riante en goed verzorgde ontbijt. In één woord: subliem!

Huiselijk en supervriendelijk

Martie
4-1-2012

Paulien is de geweldige waardin van deze herberg. Ze is vriendelijk, heeft alles prima in orde, kookt de allerbeste eitjes en vertelt je ook nog over de vogels in de prachtige tuin. 't Is een plek waar je je op (door)reis helemaal 'thuis' voelt. Een aanrader voor een paar daags bezoek aan het Hogeland van Groningen of bij een waddentocht- of wandeling.

gastvrije plek in Warffum

Schaafsma Janneke
22-10-2011

Hartelijke ontvangst aan de deur en aan de tafel in de achterkamer, met uitzicht op de prachtige tuin met heel veel te zien aan vogels. Persoonlijke inrichting sprak me aan en het contact met de gastvrouw eveneens, echt een plek waar ik me thuis voelde.

Genoten van een heerlijk ontbijt, alles vers en voldoende, ook om mee te nemen voor de lunch (tegen betaling).

Stekjes van de lidcactus meegekregen, bijzonder aardig en spontaan. Bedankt Paula, ze staan al in een mooie pot in de keuken.

Twee kleine kritische opmerkingen: verlichting in de slaapkamer minimaal, zeker bij even lezen op bed. En ik vond de badkamer best koud, maar de heerlijk warme douche vergoedde dat.

Kortom: een fijn verblijf gehad in Warffum.

waddenzee natuur

j willems
11-10-2011

hier komen we beslist terug paula is een gezellige gastvrije vrouw

het ontbijt is uitstekend

de accomdatie is knus en gezellig

apsoluut zijn prijs waard

jo-leny willems roosteren

Terecht no 1 in Groningen en verre omstreken !

Hans en Marie-Thérèse
4-7-2011

De Wittemus in alle opzichten een geweldig B&B-adres.

Paula is een fantastische herbergierster die het haar gasten 100% naar de zin maakt; bescheiden, hartelijk en klantvriendelijk tot in alle details. Uit alles spreekt gevoel voor wat haar reizigers aangenaam vinden. In geen enkel 5-sterrenhotel is het ontbijt zo compleet en met heerlijke streekproducten (versierd met kleine bloemboeketjes) verzorgd.

De bedden zijn comfortabel en alles in het huis straalt rust, eenvoud, harmonie en het goede leven op het Hogeland uit. Hetgeen nodig is, is er. Zelfs een (gratis) internet-verbinding ontbreekt niet

Absolute aanrader dus, maar dat hebben wakkere zooverders en zooversters al lang opgemerkt.

Geweldig, uitmuntendd!!

Anneke, Esmeralda & Beauty
14-6-2011

Heel uitgebreid, en super goed verzorgt. Paula is een super gastvrouw, en alles was heel netjes en schoon. Het kon gewoon niet beter, het is zeker voor herhaling vatbaar. Wij kunnen het dan ook iedereen aan raden om bij de herberg de witte mus te gaan overnachten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Herberg de Wittemus in Warffum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Herberg de Wittemus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Herberg de Wittemus scoort een 8.95 uit 10 op basis van 19 reviews.