Camping Klein Finland

33 reviews over Camping Klein Finland

• 2019
    8Theunis en Tinie Hoekstra03-08-2019

Hele mooie week.

Wat jammer dat er zo weinig gebruik van word gemaakt. Prachtig aangelegde camping, 16 amp stroom, water, afvoer, en tv. Keurig onderhouden. Een gastheer die je het echt naar de zin wil maken. Koffie bij aankomst en als er iets was, vragen! Lossen we op. Hele mooie week gehad. Kunnen we van harte aanbevelen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Fokke van Gennep14-06-2019

Prima weekend gehad

Pinksterdagen hier doorgebracht. Prachtig terrein met ruime plaatsen. Genoeg te doen en te zien in de omgeving en bovendien heerlijk rustig. Enthousiaste en behulpzame eigenaar. Aanrader.

• 8Rineke09-06-2019

Relaxed

Geweldig terrein voor een groep. Vuur maken toegestaan. Schoon sanitair. Veel overleg met eigenaar mogelijk en deze denkt mee!!!!!! Supermarkt is goed mee te overleggen. Dorpen in de buurt om even te neuzen.....

• 6Eetgelegenheden

• 8Gerard vasse09-06-2019

Fijne accommodatie, aardige mensen

• 7Eetgelegenheden

• 10Henk steen06-05-2019

Leuk!

Een omgeving waar je kan genieten van de rust.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    3Verheijen23-07-2018

Totaal niet zoals op de website vermeld,

Dit is geen camping, maar een grootschalig woonkamp voor oostblok gastarbeiders die in de houten chaletjes verblijven, de open grasvelden word dit jaar voor het eerst in gebruik genomen voor kampeerders, er staat een trampoline en voetbaldoel en daar houd het mee op, voor gezinnen met kinderen is dit geen aanrader. De catering is niets meer dan een koffieautomaat in een luifel, zodra ik daarin liep werd ik in het joegoslavisch toegeroepen op een nare toon, ben maar gauw vertrokken. Het meer is niet geschikt om met een bootje op te gaan aangezien je nergens fatsoenlijk het water in kan (scherpe keien, en veel riet). Op basis van resenties en foto’s op de website deze camping geboekt, maar in werkelijkheid een dikke tegenvaller

• 4Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Familie Houkes06-08-2017

Gezellig, rustig,verzorgd, netjes

Gelegen aan een enigzins drukke N-weg dus er is wel vaak verkeersgeluid te horen, maar naarmate het wat later op de avond wordt wordt het ook rustiger qua verkeer en wij vonden het niet storend. De camping is schoon, erg goed verzorgd, ruime plaatsen met stroom en water. De douches en toiletten zijn goed verzorgd en netjes. Alleen de automatisch afslaande douches vonden we storend. Er is gelegenheid om te wassen, er zijn wat speelvoorzieningen voor kinderen en in de omgeving is genoeg te doen. Het restaurant is top en zeker niet te duur. En last but not least een zeer vriendelijke eigenaar/beheerder die service erg hoog in het vaandel heeft staan. Een aanrader als je op zoek bent naar een rustige camping zonder poespas maar met noodzakelijke voorzieningen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 10R. van Leeuwen25-07-2017

Schitterende camping in onontdekt stukje Nederland

Als liefhebbers van ruimte, weids en rust moet ik eigenlijk niet te enthousiast reageren, want dan wordt het hier straks alleen maar drukker😊

Maar eerlijk is eerlijk, wat een fantastische plek. Een schoon en keurig net vakantiepark.

Lekker de hengel uitgooien op het dijkje van het park, een overheerlijk patatje halen met de kinderen, gezellig wandelen, de omgeving verkennen op de fiets. Het is alweer 2 jaar geleden dat we hier voor het eerste keer kwamen en je ziet het park gewoon groeien.

Onze 2 oudste konden gratis gebruikmaken van de aanwezige skelters, balletje trappen, volleyballen, tafeltennissen of één van de spelletjes in de kantine doen. De jongste had nu nog genoeg aan water en de zandbak bij ons op het veld. Een zwembadje vullen was dan ook geen enkel probleem voor de altijd vriendelijke beheerders.

Ook deze keer zijn we weer zeer gastvrij ontvangen en geen vraag was te veel. Wij slaan daarom dit keer niet weer een jaar over en komen we wat langer, dus tot volgend jaar!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 8suzz29-07-2015

Leuke gezellige camping

We hebben gekampeerd op de camping het was helaas nog niet zo druk.. maar die rust was ook wel is leuk. De eigenaren zijn super aardig en er is een gezellige sfeer op de camping. het enige min puntje was het de slootjes.. wel mooi maar onze jongste dochter kwam er steeds te dicht bij.. verder kunnen ze heerlijk spelen en ook nog eens skelter rijden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Sander13-06-2015

gezellige leuke camping

Camping klein Finland is een gezellige en een goed te betalen camping. De eigenaars van de camping zijn vriendelijk en gastvrij. Er zijn mooie ruime plaatsen met tv water en natuurlijk stroom.

Ik zou hier zeker een keer weer gaan staan.

Een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

1 tip over Camping Klein Finland

• HM, 08-08-2014

Als je gaat neem je fiets mee De omgeving is geweldig..

1 vraag over Camping Klein Finland

• henk roels, 09-07-2017

gasten

hallo met henk roels kan zijn dat er mensen uit duitsland bij jullie wat huren maar wat kost het gr henk

Camping Klein Finland info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200