Sorteren

Reviews over Wagenborgen

Gezellig, rustig,verzorgd, netjes

Familie Houkes
    6-8-2017

Gelegen aan een enigzins drukke N-weg dus er is wel vaak verkeersgeluid te horen, maar naarmate het wat later op de avond wordt wordt het ook rustiger qua verkeer en wij vonden het niet storend. De camping is schoon, erg goed verzorgd, ruime plaatsen met stroom en water. De douches en toiletten zijn goed verzorgd en netjes. Alleen de automatisch afslaande douches vonden we storend. Er is gelegenheid om te wassen, er zijn wat speelvoorzieningen voor kinderen en in de omgeving is genoeg te doen. Het restaurant is top en zeker niet te duur. En last but not least een zeer vriendelijke eigenaar/beheerder die service erg hoog in het vaandel heeft staan. Een aanrader als je op zoek bent naar een rustige camping zonder poespas maar met noodzakelijke voorzieningen.

Schitterende camping in onontdekt stukje Nederland

R. van Leeuwen
    25-7-2017

Als liefhebbers van ruimte, weids en rust moet ik eigenlijk niet te enthousiast reageren, want dan wordt het hier straks alleen maar drukker😊

Maar eerlijk is eerlijk, wat een fantastische plek. Een schoon en keurig net vakantiepark.

Lekker de hengel uitgooien op het dijkje van het park, een overheerlijk patatje halen met de kinderen, gezellig wandelen, de omgeving verkennen op de fiets. Het is alweer 2 jaar geleden dat we hier voor het eerste keer kwamen en je ziet het park gewoon groeien.

Onze 2 oudste konden gratis gebruikmaken van de aanwezige skelters, balletje trappen, volleyballen, tafeltennissen of één van de spelletjes in de kantine doen. De jongste had nu nog genoeg aan water en de zandbak bij ons op het veld. Een zwembadje vullen was dan ook geen enkel probleem voor de altijd vriendelijke beheerders.

Ook deze keer zijn we weer zeer gastvrij ontvangen en geen vraag was te veel. Wij slaan daarom dit keer niet weer een jaar over en komen we wat langer, dus tot volgend jaar!

Leuke gezellige camping

suzz
    29-7-2015

We hebben gekampeerd op de camping het was helaas nog niet zo druk.. maar die rust was ook wel is leuk.

De eigenaren zijn super aardig en er is een gezellige sfeer op de camping.

het enige min puntje was het de slootjes.. wel mooi maar onze jongste dochter kwam er steeds te dicht bij.. verder kunnen ze heerlijk spelen en ook nog eens skelter rijden

gezellige leuke camping

Sander
    13-6-2015

Camping klein Finland is een gezellige en een goed te betalen camping. De eigenaars van de camping zijn vriendelijk en gastvrij. Er zijn mooie ruime plaatsen met tv water en natuurlijk stroom.

Ik zou hier zeker een keer weer gaan staan.

Een aanrader.

Prachtige camping in het hoge noorden.

HM
    8-8-2014

We zijn als echte Groningers!! verrast dat de natuur daar zo geweldig is .wat een mooie omgeving. En het weer hadden we ook nog mee We hadden voor een week geboekt, Maar al snel een tweede week er aan vast geplakt De camping plaatsen zijn zeer ruim opgezet met alles er bij. De beheerders doen daar alles aan. Om het naar je zin te maken Wij komen zeker weer.......

Wagenborgen scoort een 7,5 uit 10, op basis van 8 reviews