Vakantiepark Hogenboom Emslandermeer

7.7Goed

• 6.8Activiteiten
  • 7.6Eetgelegenheden
  • 7.7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Emslandermeer voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

In Groningen ligt het groene Hogenboom Vakantiepark Emslandermeer. Houd er rekening mee dat de receptie een eind lopen is en dat sommige huisjes aan renovatie toe zijn. Op het park vind je een zwembad en restaurant, maar geen winkel. Bezoek historisch Bourtange, stap op de fiets of ga een dagje naar Duitsland.

501 reviews over Vakantiepark Hogenboom Emslandermeer

• 2019
    5Rob10-11-2019

Nooit meer

Ben voor het karper vissen via karper bungalow,s bij dit park op de vennen 99. Helaas geen karper wel veel meerkoeten en duikeenden. Gewoon zonde van de tijd voor mij ook de laatste keer . Je moet echt uitkijken als je met het hondje gaat wandelen ze rijden hier veels te hard. Centrum is lopend te ver weg. Huisje is wel goed. Je moet buiten het park boodschappen doen. Maar ik kom voor het vissen ,kan alleen zeggen ga niet in het najaar zonde van het geld.

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in november 2019

• 4Anja29-09-2019

Voor ons nooit meer

We hadden de comfort 14, wat later omgedoopt was in Wellness 18. Huisje nr 46/48. We vonden het huis toch wel tegenvallen. Gewoon aan het verwaarlozen. En ik weet niet waar ik 125 euro schoonmaakkosten voor betaal, maar dat was echt niet gebeurd. vuilnis was leeg gehaald, denk een snelle bezem erdoor en klaar. Veel deuren die niet goed sluiten, lekkage op de beneden slaapkamer, geen kinderbestek, scherp vlees of schilmes, vieze voegen en het werd een natte boel met douchen. Pluspunt was de hottub, maar neem wel zelf extra hout mee. Er was een karig welkomstpakketje, dus neem zelf je vaatwastabletten mee. We hebben het gezellig gehad met ons grote gezin, maar komen hier niet weer. Veel achterstallig onderhoud, ook op het park. Eind september ook niks meer te doen, zelfs geen broodjes te bestellen. WiFi werkte niet, maar werd snel opgelost. Stond 1 box, maar geen kinderstoel. Hebben nog bijbesteld. Jammer, maar helaas.

• 1Activiteiten
    • 2Onderkomen

Vakantiepark Emslandermeer, Office Manager, 15-10-2019

Geachte Anja,

De vakantiewoning heeft afgelopen winter een upgrade ondergaan met o.a. finse sauna en hottub. Dit najaar zullen we de woning verder gaan verbeteren, met onder andere nieuw meubilair op de benedenverdieping. De schoonmaak en de inventaris had uiteraard op orde moeten zijn, we zullen hier extra aandacht aan geven.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Familie van Es07-09-2019

fantastisch

Park is geweldig, vriendelijk persooneel! en dat het een hele mooie omgeving is, vooral om te wandelen met de hond.

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8jlg van den Tweel21-08-2019

Klasse!!!

Wij waren met 10 personen,en zaten in een huis voor max. 20 personen. Een zeer ruim en schoon huis met jacuzzi en sauna. En een zeer complete inventaris o.a 3 soorten koffiezetapparaten.Waren met 4 kinderen 3,5,7,8 jaar oud en die hadden het ook ontzettend naar hun zin.Mooie en vooral rustige om- geving HEERLIJK ! .Hadden alleen heel veel last van wespen,maar daar kan het park niets aan doen.Vestingstad Bourtange bezocht is vlakbij en de moeite waard.Paar keer naar Duitsland geweest was ook leuk. kortom geweldig naar ons zin gehad.TOP!!!

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3Joost05-08-2019

Nooit meer

Huis viel van ellende uit elkaar, de zgn wellness villa was 1 grote aanfluiting! Zwemmen in het meer voor je eigen huisje mocht niet van een ‘vaste bewoner’, die meent dat het hele park van hem is.... op het park zelf is helemaal niks te doen, in de naaste omgeving ook niet! Overdekt zwemparadijs? Laat dat paradijs maar achterwege... geen parkwinkel!? Aanlegsteiger voor ons huisje? Die lag zeker op de bodem? Die van de buren was verrot... de directie moest zich kapotschamen, om iets zo aan te bieden, en dit te leveren... Wel hulde voor de dame bij de receptie... Die moet dit gezeik de hele dag waarschijnlijk aanhoren, en ze blijft vriendelijk!!

• 1Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4A.L.W van der Kleij19-07-2019

Nooit meer.

Het was een mooie omgeving . We waren er 19 dagen maar het was niet zo mooi weer. We hadden van de 19 dagen 13 slechte. Van 1 juli tot met 19 juli 2019. We zaten in een middervalide huisje nummer 58. Het was er niet goed bijgehouden een beetje overjarige inboel wat er stond. En mijn schoonmoeder is slecht te been en er lag geen doucemat en geen goede punten om vast te houden. En de 2 banken van die daar stonden waren slecht en waren kaal. En de lampen daar maar niets over te zeggen slecht. En dan het personeel dat geen goede indruk maakte overklachten en meldingen en vragen over om een uurtje langer te blijven en daar € 15 ,- voor vroegen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt al meer dan 40 jaar in andere parken waar al kwamen.

• 3Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Vink15-07-2019

Mooi park met tegenvallende animatie voor de kids

Heel mooi huisje op de verlengde Heuvelweg (nieuwe stuk van het park). Schoon en netjes met voldoende inventaris. Park rustig en ruim opgezet met veel water. Vanaf dit weekend was er ook animatie aanwezig. Echter viel dit heel erg tegen omdat de jonge medewerkers niet lijken te weten wat ze moeten doen/niet geschoold zijn. Minidisco kenden ze de dansjes niet en was het een heel onrustig geheel waarbij sommige kids de boel afbraken! Beloofde bingo was er ook niet. Dit was erg jammer voor onze jongste die zich verheugde op leuke animatie. Klacht doorgegeven aan de receptie en ze zouden dit oppakken.

• 3Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Rens19-04-2019

Super!

Dat hier de huisjes mooi schoon zijn. Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is. leuke en gezellige mensen, de kleine golfbaan op het park is slecht onderhouden. Daarom is de prijs te hoog. (gratis is beter)

• 10Activiteiten
    • 5Onderkomen

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8Jamali19-04-2019

Goed en gezellig!

Er was weining informatie wat vertaald is naar Duits. veel leuke kindertoestelen voor de kleine kinderen.

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Jeroen Manten15-04-2019

Top. Super gehad

Mooi park, rustig en ruim opgezet. Een echte aanrader. Accommodatie was super goed. Ruim en alles was aanwezig.

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in april 2019

25 tips over Vakantiepark Hogenboom Emslandermeer

• Marja, 24-07-2014

Het aankomstmenu bij het restaurant Greens is

• P.E. v.d. Vegte, 24-05-2013

Bourtange, voor het ontbijt ruime keuze aan heerlijke broodjes bij de receptie, restaurant Greens, Papenburg.

• W vrielink , 09-05-2013

Leuk zwembad op het park, vriendelijk personeel!ook leuk om een dagje naar de stad Groningen te gaan! Mooie wandel omgeving!

7 vragen over Vakantiepark Hogenboom Emslandermeer

• Ghisyawan, 21-12-2016

wifi

Is er ook WiFi in de 6 persoonshuisjes in vlagtwedde.

Ernst Peter, 09-03-2017

In alle huisjes is er wifi, dus ook in de 6 persoons.

• fam Nijpjes, 02-12-2014

wasmachine of wasserette/restaurants open?

Hoi,

wij zitten komende kerstvakantie een paar dagen in een huisje hier. Maar vragen ons af of er een wasmachine in huisjes zit of een wasserette op park ....met kinderen is dit wel zo handig, en hoeven we niet veel in te pakken :-) Ook vroegen we ons af of restaurants wel open zijn met kerst. Weet iemand dit toevallig? Alvast bedankt.

Petra, 30-01-2015

Er zijn bungalows met een wasmachine want wij hadden dr ook een. begreep wel dat niet iedere bungalow dit heeft, maar ook wasserette bij receptie. volgens mij restaurants altijd open

• marjo, 12-11-2013

vissen

Graag zou ik willen weten of je leuk op het park kunt vissen en zo ja welk huisje je het best kunt nemen. Bvd

Oscar, 22-07-2014

Ja je kunt er goed vissen, onlangs is er nog vis uitgezet

Vakantiepark Hogenboom Emslandermeer info

• Aantal sterrensterstersterster