Vakantiehuis De Weyde

Vakantiehuis De Weyde
9,6

4 tips over Vakantiehuis De Weyde

Marende Verwey, 26-10-2017
Op ca. 100 meter van het vakantiehuis staat een nieuwe bierbrouwerij, brouwerij Westerwolde. Het is mogelijk om een proeverij te reserveren, van éénvoudig tot luxe, in combinatie met bezichtiging van de brouwerij en uitleg door de brouwers, vader en zoon Verwey. Een leuke aanvulling op een week, midweek of weekend bij De Weyde!
Familie van Dijk en Verschragen, 30-8-2014

Wie een goed adres zoekt om te onthaasten in een mooie rustige omgeving, moet gewoon boeken.!

Een bezoek aan het vestingstadje Boertange en het Klooster in ter Apel zijn een aanrader. Ook een bezoek aan de Hortus Botanicus in Haren zal ( keer bij mooi weer ) bevallen.

G.J. ter Harmsel, 24-8-2012

- Drouwenerzand, voor een vaste prijs een hele dag attracties inclusief warm eten en drinken.

- Diverse fietsroutes in de regio.

- Bourtange, vestingstadje.

- Sellingen / Vlagtwedde / Onstwedde, leuke dorpjes.

- Sellingerbeetse, een zwemplas met een azuurblauwe kleur... je waant je in het Middellandse Zee-gebied.

- Zwembaden in de buurt... voldoende.

- ... zie de map met alle bezienswaardigheden die de verhuurders in het vakantiehuis hebben aangelegd. Werkelijk alle materiaal voorhanden!

www.deweyde.nl, 3-7-2012
Bourtange ligt vlakbij, met een leuke fietsroute te bereiken. Dit oude vestingstadje is leuk om te zien. Met grotere kinderen is het waterskiën (10 minuutjes afstand) bij een groot meer in Duitsland erg leuk!