Vakantiehuis De Weyde

42 reviews over Vakantiehuis De Weyde

• 2019
    9Lisanne Van de Velde09-12-2019

Super!

Het huis is prachtig!! Groot en erg schoon! De bierproeverij was enorm leuk! Echt een aanrader! De verhuurders zijn enthousiaste en lieve mensen! Wij hebben genoten!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Ineke van der Ster27-11-2019

Briljant!

Wij hebben hier een week verbleven waarbij we het weekend onze kinderen op “visite” hadden. Het huis is fantastisch ingericht, er ontbreekt echt niets (misschien alleen een groot keukenmes) en is prachtig gelegen. We werden heel hartelijk ontvangen met een warme poffert met roomboter en bruine suiker, de koffie stond klaar en het water was gekookt voor de thee. De woonkamer is ruim en voldoet prima voor ons gezin met 3 dochters, schoonzonen en 2 kleinkinderen van 7 maanden en bijna 2 1/2 jaar. Genoeg eetkamerstoelen en zelfs 2 kinderstoelen. Erg gezellig is ook de open haard bij de zithoek waar voor een ieder een comfortabel plekje. Onze kleinzoon vond de trampoline erg leuk. En niet te vergeten de schapen, de kopjes, de poezen en de hond. We hebben ook een zeer informatieve en lekkere bierproeverij gedaan. De omgeving is prachtig, er kunnen leuke uitstapjes gemaakt worden waar genoeg info voor aanwezig is.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Gerhard10-10-2019

Geweldig !

Wij waren met een vriendengroep bestaande uit 7 personen die interesse hebben in historie en natuur. En natuurlijk ook in gezellig met elkaar een biertje drinken en stevige discussies. Zowel de locatie (midden in de natuur) als het huis (indeling, inrichting) en de brouwerij op deze locatie maakten het verblijf hier tot een feest.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Fam.Elzinga26-06-2019

Geweldig weekend gehad met de familie. Grootouders,ouders,kinderen.Voor iedereen is er wat te doen. Skelters,tafeltennis, biljarten, spelletjes teveel om op te noemen. Een hele grote aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Jeroen Boezerooij21-05-2019

Geweldig!

Van 29 april t/m 3 mei waren we te gast bij de Weyde met 6 volwassen en 6 kinderen. Er ontbreekt echt niets in het prachtige huis met gigantische tuin. De kinderen konden zich zowel binnen (speelkamer) als buiten prima vermaken! Er staat een grote gezinsfiets waar je met 4 volwassen en 2 kinderen op kan fietsen om van de mooie omgeving te genieten. De verhuurders denken mee als je vragen heb en doen er alles voor om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. We hebben ook gebruik gemaakt van de optie om een bierproeverij te volgen. Dit kon in de brouwerij, maar omdat we 6 kinderen in ons gezelschap hadden hebben we er voor gekozen om in de tuin lekker in het zonnetje te genieten van de heerlijke bieren met hapjes. Wat ons betreft gaan we hier zeker nog vaker komen! Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Silvia Boogaard22-04-2019

Fantastisch, schoon, huiselijk en rustig gelegen

Fantastisch verblijf! We waren met 8 volwassenen en 2 jonge kinderen. Schone nette kamers, sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. Ook grote speelkamer met speelgoed, dartbord, pool en tafel voetbalspel. Kinderen hebben hun eigen speelgoed niet gebruikt. Dieren rondom het huis en we hebben zelfs eitjes geraapt in het kippen verblijf. Groot grasveld met trampoline, zandbak etc waar de kinderen heerlijk kunnen spelen. We hebben ook rondleiding gehad in hun eigen bierbrouwerij die er vlakbij staat. In de buurt kun je verse kaas, jam,vlees biologische producten kopen op een boerderij (is tevens ook familie van de eigenaren) in nabije omgeving. Pannenkoeken restaurant in Vlagtwedde waar we tevens ook onze boodschappen hebben gedaan. Bourtange (vestingdorp op 4km), Kabouterland 25 min is leuk om te bezoeken. Rustige omgeving om lekker even met je familie/gezin bij te komen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Elly van der Kooi17-04-2019

Buitengewoon

We waren hier van 8 tot 12 april jl met een “jong belegen” vriendinnengroep, We gaan al zo’n 30 jaar met elkaar op stap maar zo een geweldige ontvangst hebben we nog nooit beleefd ,koffie met warme pofferd ,roomboter en br suiker ,en dan de bloemetjes overal , Ik kan me alleen maar aansluiten bij commentaren van de vorige huurders , Zelfs de borg binnen een week teruggestort Het was voortreffelijk ,dankjewel Marende

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Renée Davelaar en kinderen15-01-2019

Puur genieten voor jong en oud!

Wat heerlijk om hier te zijn! Bij aankomst voel je je meteen heel welkom. Ontvangst met een warm gebakken poffert, bloemen in huis, kaarsjes aan en kleine zeepjes op de handdoeken. Het huis is warm en sfeervol ingericht. Comfortabele bank en stoelen. Genoeg ruimte voor een grote groep mensen. Heerlijke bedden, ruime slaapkamers! En volledig toegankelijk voor een rolstoel door ook een slaapkamer en badkamer beneden. Het is van alle gemakken voorzien. Van benodigde keukenapparatuur tot speelgoed, leesboeken en een hittepit! De speelkamer is voor jong en oud. Mijn pubers hebben zich er kostelijk vermaakt. Van legpuzzels tot poolen en darten! Ook de meerpersoonsfiets was een hit! Daarnaast is de brouwerij zeker een bezoekje waard. We zijn ook daar zeer gastvrij ontvangen. Het is in en om de boerderij schoon en netjes. We hebben genoten! Zeker de moeite waard!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 9Fam. van Langen04-01-2019

Een absolute aanrader

Dubbel en dwars de moeite waard, een prachtig en fijn verblijf voor een gezin of groep! 11 hele goede bedden aanwezig en daarnaast nog een klapbed en een slaapbank. Een meer dan compleet huis, van alle gemakken voorzien. Ook buiten heerlijk de ruimte. De regio biedt verrassend genoeg te doen. Wij (drie gezinnen) kunnen het iedereen aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 2018
    9Lennart van der Brugge11-11-2018

Fantastisch weekend vlagtwedde!

Bbq weekend gehad met een gezellige groep in een super mooi huis. Gastvrij ontvangen door hele lieve mensen. Ook een proeverij gehad in de brouwerij wat heel interessant is om te zien (en om te proeven) Kortom heel goed geregeld bij
    "de Weyde" Kan het iedereen aanraden!

Gereisd met vrienden in november 2018

4 tips over Vakantiehuis De Weyde

• www.deweyde.nl, 03-07-2012

Bourtange ligt vlakbij, met een leuke fietsroute te bereiken. Dit oude vestingstadje is leuk om te zien. Met grotere kinderen is het waterskiën (10 minuutjes afstand) bij een groot meer in Duitsland erg leuk!

• G.J. ter Harmsel, 24-08-2012
    • Drouwenerzand, voor een vaste prijs een hele dag attracties inclusief warm eten en drinken.
    • Diverse fietsroutes in de regio.
    • Bourtange, vestingstadje.
    • Sellingen / Vlagtwedde / Onstwedde, leuke dorpjes.
    • Sellingerbeetse, een zwemplas met een azuurblauwe kleur... je waant je in het Middellandse Zee-gebied.
    • Zwembaden in de buurt... voldoende.
    • ... zie de map met alle bezienswaardigheden die de verhuurders in het vakantiehuis hebben aangelegd. Werkelijk alle materiaal voorhanden!

• Marende Verwey, 26-10-2017

Op ca. 100 meter van het vakantiehuis staat een nieuwe bierbrouwerij, brouwerij Westerwolde. Het is mogelijk om een proeverij te reserveren, van éénvoudig tot luxe, in combinatie met bezichtiging van de brouwerij en uitleg door de brouwers, vader en zoon Verwey. Een leuke aanvulling op een week, midweek of weekend bij De Weyde!

0 vragen over Vakantiehuis De Weyde

Vakantiehuis De Weyde info