Vakantiehuis De Weyde

Weer vandaag2°-4°
Vakantiehuis De Weyde
9,5

35 reviews over Vakantiehuis De Weyde in het Nederlands

Puur genieten voor jong en oud!

Renée Davelaar en kinderen,
15-1-2019

Wat heerlijk om hier te zijn! Bij aankomst voel je je meteen heel welkom. Ontvangst met een warm gebakken poffert, bloemen in huis, kaarsjes aan en kleine zeepjes op de handdoeken. Het huis is warm en sfeervol ingericht. Comfortabele bank en stoelen. Genoeg ruimte voor een grote groep mensen. Heerlijke bedden, ruime slaapkamers! En volledig toegankelijk voor een rolstoel door ook een slaapkamer en badkamer beneden. Het is van alle gemakken voorzien. Van benodigde keukenapparatuur tot speelgoed, leesboeken en een hittepit! De speelkamer is voor jong en oud. Mijn pubers hebben zich er kostelijk vermaakt. Van legpuzzels tot poolen en darten! Ook de meerpersoonsfiets was een hit!

Daarnaast is de brouwerij zeker een bezoekje waard. We zijn ook daar zeer gastvrij ontvangen.

Het is in en om de boerderij schoon en netjes. We hebben genoten! Zeker de moeite waard!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Een absolute aanrader

Fam. van Langen,
4-1-2019

Dubbel en dwars de moeite waard, een prachtig en fijn verblijf voor een gezin of groep! 11 hele goede bedden aanwezig en daarnaast nog een klapbed en een slaapbank. Een meer dan compleet huis, van alle gemakken voorzien. Ook buiten heerlijk de ruimte. De regio biedt verrassend genoeg te doen. Wij (drie gezinnen) kunnen het iedereen aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Fantastisch weekend vlagtwedde!

Lennart van der Brugge,
11-11-2018

Bbq weekend gehad met een gezellige groep in een super mooi huis. Gastvrij ontvangen door hele lieve mensen. Ook een proeverij gehad in de brouwerij wat heel interessant is om te zien (en om te proeven)

Kortom heel goed geregeld bij

"de Weyde"

Kan het iedereen aanraden!

Gereisd met vrienden in november 2018

Super weekend gehad en in april komen we weer!

Jeroen Boezerooij,
8-11-2018

Afgelopen weekend een bourgondisch barbecueweekend georganiseerd bij vakantiehuis de Weyde. Het contact met de verhuurder verliep vanaf het eerste contact zeer prettig.

De verhuurders zouden aankomend voorjaar een grote veranda plaatsen. Omdat dit voor ons gezelschap een grote meerwaarde zou zijn, hebben de verhuurders alles op alles gezet om de veranda voor ons weekend al te realiseren.

We hebben dus ook veelvuldig gebruik gemaakt van de prachtige veranda.

Het huis is ruim en is van alle gemakken voorzien. Het huis ademt sfeer!

Ook tijdens ons verblijf werd er goed met ons meegedacht en we werden uitstekend geholpen met onze vragen en verzoekjes.

De bierproeverij bij de nabij gelegen bierbrouwerij (welke ook van de verhuurder is) is ook zeker een aanrader. Er worden heerlijke speciaalbieren geschonken en er wordt een zeer interessant verhaal bij verteld door de enthousiaste brouwers.

Kortom het was een geweldig weekend!

Gereisd met vrienden in november 2018

Graag tot ziens...

Familie van Lagen,
30-10-2018

Rust, ruimte en een heerlijk huis. Dit was de 3e keer, maar het blijft een vakantiegevoel in een huis wat werkelijk compleet is voor jong en oud. De spellen, fietsen, speeltoestellen en de speelkamer maken het helemaal af voor een gezin of gezinnen.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Meer dan fantastisch!

Fam Wit,
8-8-2018

Alles hier is geweldig! Het huis is prachtig, schoon, geweldigetuin en meer dan kindvriendelijk. De ontvangst, service en al het overige is op en top geregeld. De verhuurders bieden naast het huis ook vele extra’s aan.

Sinds 2 jaar hebben wij een stacaravan gekocht en zeggen wij dat terug komen niet nodig is. Diep teleurgesteld dat de Weyde al volgeboekt was, maar gelukkig kunnen wij er komende kerst weer gebruik van maken. Het voelt als thuis komen.

Voor gezinnen en hele families (wij gaan heen met 12 personen) is het echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig!

Fam. Van Houwelingen,
29-9-2017

Ontvangst, huis, tuin, alles was top en compleet.

Gereisd met vrienden in september 2017

Heerlijk!

Familie den Haan,
23-8-2017

Een heel fijn huis, met een heel gezellig ontvangst. Koffie met warme cake. Er stonden hier en daar verse bloemen en de waxine lichtjes waren aangestoken toen wij aan kwamen

Het is een ruim huis met veel speelmogelijkheden voor de kinderen.

Buiten is er heel veel ruimte en erg fijn met de trampoline en het voetbalveld.

Ook de hangmat werd zeer gewaardeerd.

Al met al een super fijne week gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig huis op een fantastische plek

Tjitske,
14-8-2017

Het huis is ruim en goed voorzien en voor kinderen (ook voor wat oudere kinderen) is het geweldig zowel buiten als binnen. De eigen kippen plus de eieren werden ook zeer gewaardeerd door ons.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Vakantiewoning Ter Weyde is super!

Cecile Peter en kinderen en kleinkinderen,
25-7-2017

Ruime woning, gezellig ingericht, prima bedden, mooi terras, binnen en buiten speelruimte voor de kids, rustig gelegen. Kortom alles om jong en oud een leuke vakantie te bieden. Het start al met correcte afspraken bij de reservering, mogelijkheid eerste boodschappen te bestellen en een warm en vriendelijk onthaal, inclusief koffie met gebak. Wij waren hier met de kinderen en 6 kleinkinderen( tussen 14 en 1 jaar). Ze hadden allemaal een erg leuke vakantieweek en dan is het ook vakantie voor ouders en grootouders!

In de omgeving kan men mooie uitstapjes maken (ook met de fiets) en daarover vindt men heel wat info in de vakantiewoning.

Kortom: Ter Weyde is een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Weyde in Vlagtwedde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Weyde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.