Vakantiehuis De Weyde

Met vrienden

Meer dan fantastisch!

Fam Wit
8-8-2018

Alles hier is geweldig! Het huis is prachtig, schoon, geweldigetuin en meer dan kindvriendelijk. De ontvangst, service en al het overige is op en top geregeld. De verhuurders bieden naast het huis ook vele extra’s aan.

Sinds 2 jaar hebben wij een stacaravan gekocht en zeggen wij dat terug komen niet nodig is. Diep teleurgesteld dat de Weyde al volgeboekt was, maar gelukkig kunnen wij er komende kerst weer gebruik van maken. Het voelt als thuis komen.

Voor gezinnen en hele families (wij gaan heen met 12 personen) is het echt een aanrader.

Geweldig!

Fam. Van Houwelingen
29-9-2017

Ontvangst, huis, tuin, alles was top en compleet.

Heerlijk!

Familie den Haan
23-8-2017

Een heel fijn huis, met een heel gezellig ontvangst. Koffie met warme cake. Er stonden hier en daar verse bloemen en de waxine lichtjes waren aangestoken toen wij aan kwamen

Het is een ruim huis met veel speelmogelijkheden voor de kinderen.

Buiten is er heel veel ruimte en erg fijn met de trampoline en het voetbalveld.

Ook de hangmat werd zeer gewaardeerd.

Al met al een super fijne week gehad.

Geweldig huis op een fantastische plek

Tjitske
14-8-2017

Het huis is ruim en goed voorzien en voor kinderen (ook voor wat oudere kinderen) is het geweldig zowel buiten als binnen. De eigen kippen plus de eieren werden ook zeer gewaardeerd door ons.

Vakantiewoning Ter Weyde is super!

Cecile Peter en kinderen en kleinkinderen
25-7-2017

Ruime woning, gezellig ingericht, prima bedden, mooi terras, binnen en buiten speelruimte voor de kids, rustig gelegen. Kortom alles om jong en oud een leuke vakantie te bieden. Het start al met correcte afspraken bij de reservering, mogelijkheid eerste boodschappen te bestellen en een warm en vriendelijk onthaal, inclusief koffie met gebak. Wij waren hier met de kinderen en 6 kleinkinderen( tussen 14 en 1 jaar). Ze hadden allemaal een erg leuke vakantieweek en dan is het ook vakantie voor ouders en grootouders!

In de omgeving kan men mooie uitstapjes maken (ook met de fiets) en daarover vindt men heel wat info in de vakantiewoning.

Kortom: Ter Weyde is een aanrader!

Fantastische valantiehuisje

Ina
14-5-2017

Heel mooi en sfeervol ingericht huisje. Met vriendelijke eigenaren

Geweldig

jan en reina Luring
14-5-2017

Super schoon, kind vriendelijk, heerlijke bedden.

Van alle gemakken voorzien en erg sfeervol ingericht. Veel ruimte in en om het huis, In een mooie omgeving.

Erg gastvrije mensen.

Zeker een aanrader.

Geweldig vakantiehuis!

Mark Potze
14-5-2017

Zeer leuk familieweekend gehad. De verhuurders zijn zeer gastvrij. Als je het leuk vind mag je een kijkje nemen bij de kwekerij. Er is speelhal en speelcaravan voor kinderen, waar genoeg plezier mee te beleven valt. Ik 1 woord: Top! Heerlijk vakantie boerderij met heel veel ruimte! Voor alle leeftijden geweldig! Heel veel buitenspeelgoed en natuurlijk de kippen, schapen en eend zijn fantastisch voor jong en oud! In en rondom de boerderij is het schoon en ruime slaapkamers. Het huis is van alle gemakken voorzien. Andere vakantie huizen kunnen hier een groot voorbeeld aan nemen! Echt een top vakantiehuis. Vooral de warme welkom door de beheerders met een warme poffert en bierbrouwerij was succesvol! Super weekend gehad!

Erg netjes en goed voor elkaar

Patrick luring
13-5-2017

Met 12 mensen leuke accommodatie. Leuke eigenaren en genoeg te doen en te zien

Geweldig!

Anouk
3-5-2017

Wat hebben wij een gezellige week gehad in de Weyde!

Alles erop en eraan en bij weer of geen weer altijd wat te doen. Veel ruimte in een om het huis en absolute privacy.

Iedere dag verse eitjes en samen met de Kids de kippen voeren en paardjes aaien. De jongens hebben zelfs nog mee mogen helpen met de lammetjes drinken geven.

Kortom, een absolute aanrader en wat ons betreft komen we zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Weyde in Vlagtwedde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Weyde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.