Bed and Breakfast D'Olle Pastorie

Meer bedandbreakfast info

26 reviews over Bed and Breakfast D'Olle Pastorie

• 10Fam. Boeraeve18-07-2012

Prachtige rustige B & B

Deze prachtige B & B is heel rustig en landelijk gelegen in het kleine dorpje Vierhuizen, dicht bij de Lauwerszee. De uitbaters zijn echt topklasse, heel mooie kamers, een fantastisch welkom en een fantastisch ontbijt. Fietsen zijn gratis ter beschikking, en de uitbaatster gaat op een heel persoonlijke manier met haar gasten op. Veel betere service kun je echt niet krijgen! Een absolute top!

Gereisd met partner in juli 2012

• 10r_ruiters09-07-2012

Prima B&B

Wij waren voor het eerst in een B&B. Nou dat smaakt naar meer. Prima ligging, sfeer en hartstikke schoon. En wat een koffie, hebben we in een hotel nog niet gehad die kwaliteit. Top ontbijt en vriendelijke behulpzame eigenaren. Smaakt naar meer. Zeer aan te raden.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10piet en marietje en de fam vincent uit new zealand13-07-2011

B&B OLDE PASTORIE FANTASTISCH

B&B OLDE PASTORIE for ever beter kan bijna niet een gastvrouw als IRENE moet je zoeken met een grote lamp kinderen zeer welkom . En voor de rust een heerlijk gastvrij stukje GRUNINGEN. Tot in het voorjaar PIET EN MARIETJE uit het brabantse land

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 10T.06-05-2011

Zeer gastvrije B&B met mooie kamers!

Wij werden hartelijk verwelkomt door de eigenaresse Irene en hond Dana. We kregen meteen een thee/koffie met poffert aangeboden en een rondleiding. Wij hadden Het Wadkamer: mooi, warm ingerichte kamer met twee eenpersoonsbedden en met een nieuwe luxe badkamer met grote douche ruimte. Ontbijt uitgebreid: vers gebakken broodjes en brood met zoet en hartig beleg, vers gekookt eitje, yoghurt, verse jus, perensap, alle soorten koffie, thee en fruit...van alles was er! Je mocht ook een lunchpakketje maken. Verder uitte de gastvrijheid zich in: gratis fietsen lenen, drankjes mocht je pakken uit klein koelkastje in de woonkamer, thee en koffie onbeperkt en boekjes met fiets en wandelroutes die je mocht lenen. Echt een topadres om te verblijven....Irene bedankt, we hebben genoten!

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Kees26-04-2011

Top verblijf

Naast de kerk van Vierhuizen en met zicht op de oude molen staat deze B&B in een prachting decor. Hier ervaar je de schoonheid van het echte Groningen, rust en ruimte. Het prachtige natuurgebied Lauwersmeer ligt op enkele minuten fietsen.

De gastvrijheid van het echtpaar is top, het ontbijt heerlijk en de kamers mooi ingericht en schoon.

D'olle Pastorie bewijst weer eens dat er niets boven Groningen gaat!

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Georg27-07-2009

Prachtige pastorie in een rustig dorp

Fijne rustige plek midden in het dorp. Leuk om het bijbehorende gerestaureerde kerkje van binnen te bekijken. Hartelijke ontvangst door de eigenaar die ons meteen op ons gemak wist te stellen en duidelijk trots en begaan is met zijn bedrijf.

Niet primair voor gezinnen met kinderen bedoeld, maar wel heel gastvrij ontvangen. Vlak bij de pastorie is een grote dorpsspeeltuin, met ongeveer 15 speeltoestellen.

Wij hadden de vierpersoonskamer en die is voldoende ruim. Een mooie nieuwe frisse badkamer, met meer dan voldoende handdoeken. De badkamer is niet groot, maar voldoet uitstekend en heeft een mooie ruime douche.

De eigenaars laten duidelijk merken dat ze hun best voor je doen: 's-avonds stond er een lekker flesje rose voor ons klaar en 's-ochtends een prachtig ontbijt me allerlei heerlijkheden.

Korom een ideale locatie voor rustzoekers, fietsers en als uitvalsbasis voor een dagje Schiermonnikoog, Pieterburen of een andere dagactiviteit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Bed and Breakfast D'Olle Pastorie info