Bed and Breakfast D'Olle Pastorie

Meer bedandbreakfast info

26 reviews over Bed and Breakfast D'Olle Pastorie

• 10Erwin_Laura16-03-2015

Voelt als thuiskomen

We zijn er inmiddels zeven keer geweest en het voelt elke keer als thuiskomen. Marten en Irene zijn ontzettend gastvrij en weten precies de juiste balans te vinden tussen het tonen van belangstelling en het respecteren van privacy. De lieve en gulle mensen, de schone en complete kamers, een royale gedeelde huiskamer, een zeer uitgebreid ontbijt, de optionele sauna aan huis, en de korte afstand tot het Lauwersmeer en het veer naar Schiermonnikoog maken het tot een absolute aanrader!

Gereisd met partner in maart 2015

• 9Diana van der Es17-06-2014

Unieke gastvrijheidservaring bij Irene & Marten

d'Olle Pastorie is een prachtige uitvalsbasis om bijvoorbeeld te gaan wadlopen vanaf Lauwersoog. Het pand is prachtig onderhouden en met zorg en liefde ingericht. Marten en Irene zorgen direct voor een thuiskomgevoel en het ontbreekt je als gast werkelijk aan niets. Over ieder detail is nagedacht en het vertrouwen in de gast is ongekend. Onze kamer was gezellig, een goed Auping bed, een badkamer met alles erop en eraan, zelfs heerlijke badjassen hingen klaar. Ook een föhn ontbrak niet. Op de overloop informatie over de omgeving en zelfs een rode kruis verbandkist die direct van pas kwam want we hadden een pleister nodig! Door het hele pand mooie moderne schilderijen van José. Fijn om te bewonderen en ook te koop. Het ontbijt was zeer verzorgd en uitgebreid. Alle soorten koffie, thee, verse jus, eieren, lokale specialiteiten, te veel om op te noemen. We konden zelfs lunchpakketjes klaarmaken;ongekend. Bij het afscheid kregen we nog drinken mee voor onderweg. Kortom: een unieke ervaring.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9Frits 15-06-2014

Een échte B&B: direct een huiskamer-gevoel

Wat een geweldig gastvrij adres. We zijn enorm verwend door Irene en Marten. De service is buitengewoon goed. Mooie kamer met goede bedden en sanitair en een prima WiFi-verbinding. Heerlijk uitgebreid ontbijt en je mocht ook nog een lunchpakket maken. Ook een krant ontbrak niet. Drankjes en heerlijke espresso kon je zomaar pakken en lekker opdrinken in de tuin, wat wil een mens nog meer. Lekker gefietst in een mooie omgeving en nog een dagje naar Schiermonnikoog geweest. We komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2014

• 9L. Naayen30-03-2014

Charmante B&B in het Groningse land

Bed & Breakfast d'Olle Pastorie in Vierhuizen heeft alles wat je je wensen kunt voor een ontspannen verblijf! Mooie kamers met uitstekend sanitair in een sfeervolle oude dorpspastorie, die tegen het kleine kerkje aanleunt. Maar het allerbelangrijkste; gastvrouw Irene en gastheer Martin zorgen voor een hartelijk welkom en een gastvrij verblijf met 'alles d'erop en d'an!

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 10Harrie Post27-01-2014

Fantastiche sauna en heerlijk eten

Wij zijn met onze saunaploeg "Gorredijk" op 25-1-2014 vol verwachting naar B en B + Sauna gegaan. We troffen een luxe verbouwde pastorie met een super gezellig saunacomplex aan. Gastheer en gastvrouw hebben ons voorzien van heerlijke hapjes en drankjes, aangevuld met een geweldig diner. De sauna was perfect. Een aanrader!!!!!!

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 10ap_kruithof17-09-2013

Fantastische plek om tot rust te komen!

Zeer goede plek om tot rust te komen. Goede prijs/kwaliteitverhouding! Mooie uitvalsbasis om Noord-Groningen verder te ontdekken. Al met al, een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Michael Pantlin28-06-2013

Top waarde voor een aantrekkelijke prijs

Gastvrouw Irene is zeer klantvriendelijk en doet alle moeite om het naar de zin te maken. De ontbijt en uitgebreid, en je kan je eigen lunchpakket ook maken. Het diner was heel smakelijk (vegetarisch op ons verzoek). De sauna is zeer luxe ingericht en ruim. Vierhuizen is een rustig plaats en beidt een goede basis om de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Rick16-04-2013

TOP B&B: Alles wat je je maar kunt wensen

B&B ligt voor ons op een toplocatie aan de rand van het Lauwersmeergebied. De B&B verschaft je alle informatie voor dit gebied. De gastvrouw is erg vriendelijk en gastvrij. De kamer die wij hadden was niet groot maar had alles wat we nodig hadden: een goed bed en goed sanitair. De gezamenlijke keuken was ook van alle gemakken voorzien en het ontbijt compleet, vers en ook met streekproducten. De gezamenlijke woonkamer was ouderwets ingericht, maar met ook weer alles wat een mens nodig heeft. Koffie en drankjes waren inclusief. Al met al een locatie om weer naar terug te keren en zeker om mensen aan te raden....bij deze.

Gereisd met partner in april 2013

• 10Wim Alsemgeest05-10-2012

In één woord geweldig!

Bij het eerste mailcontact krijg je al het gevoel dat het méér dan goed zit. Bij de ontvangst wordt dit bevestigd en voel je je al direct 'thuis', wekelijk een warm welkom. Irene, een gastvrouw van de bovenste plank die op ieder moment voor je klaar staat. De authentieke accommodatie is zéér sfeervol ingericht en de kamer was ruim, netjes en met een mooie douche en toiletruimte, het ontbreekt je werkelijk aan niets. Het ontbijt, daar wordt je stil van, dat stopt niet bij een boterhammetje met ham of kaas, zo uitgebreid heb ik nog nooit meegemaakt. Met andere woorden, ga je naar Groningen, dan moet je hiér logeren.

Alleen gereisd in oktober 2012

• 10marjanne_224-09-2012

prachtig adresje om zeker nog 'ns terug te komen!

Wij waren hier met twee jonge kinderen en we hebben het hier allevier prima naar ons zin gehad. de vierpersoonskamer de Wierde is ruim genoeg voor een gezin. Het is netjes en sfeervol; het hele huis trouwens. We hebben genoten van het heerlijke uitgebreide ontbijt, uitstekend verzorgd door Pien--de vervangster van de eigenaren die zelf even weg waren. de kinderen en wij voelden ons zeer welkom en op ons gemak. Voor herhaling vatbaar wat ons betreft! (En de vilten schaapjes van echte schapenwol die de buurvrouw maakt en verkoopt, staan deze winter in ons kerststalletje onder de kerstboom!)

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Bed and Breakfast D'Olle Pastorie info