Bed and Breakfast D'Olle Pastorie

26 reviews over Bed and Breakfast D'Olle Pastorie

• 2018
    10G. van der Wiel12-10-2018

Super!

We waren hier voor de tweede keer in de B&B. Opnieuw een super verblijf gehad in Vierhuizen. Een super fijne plek! Marten en Irene Japenga zijn een geweldig stel B&B-eigenaren. Bed, kamer, ontbijt, tuin; TOP!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10pieter verbeke18-07-2018

Fan-tas-tisch

een groot familie gevoel, heerlijk ontbijt, veel meer dan een BNB, kennis over de streek, passie,...

Gereisd met partner in juli 2018

• 10MacGyver05-02-2018

Het gevoel alsof je thuis komt.

Het gevoel alsof je thuis komt. Een mooi huis, mooie kamers, fantastische mensen, alles netjes En het ontbijt is koninklijk.

Ik kan het aan iedereen aanraden.

Zakelijk gereisd in januari 2018

• Oude reviews

9Bram Janmaat25-09-2017

Genoten!

Het was een heerlijk, schoon, ruim en mooi huis. Ik was hierheen met 9 vrienden. Wij zijn hier een weekend verbleven en hebben op zaterdag gezeild op het Lauwersmeer. Het verblijf was erg prettig! Het ontbijtje was goed en de eigenaar had boterhamzakjes neergezet waardoor we een lunchpakketje hadden. Het enige minpuntje was dat wij dachten dat de sauna bij het verblijf zat inbegrepen en toen wij vroegen of wij hier gebruik van mochten maken werd niet aan ons gecommuniceerd dat dit tegen betaling was.... dit was een klein smetje op een heerlijk verblijf!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10caroline03-09-2017

fantastisch!

De Pastorie ligt mooi rustig in het dorpje.Vanuit hier prachtig fietsen, deze zijn gratis te leen.Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Je mag zelfs een lunchpakket smeren! Kamer is van alle gemakken voor zien. We hebben erg genoten!

Gereisd met partner in september 2017

• 10Diana19-08-2016

Voortreffelijk!

Zeer vriendelijk ontvangst door de gastvrouw met een heerlijk kopje koffie, zelfs onze hond voelde zich zeer welkom. Het ontbijt overtreft alles, zeer uitgebreid en met heerlijke streekproducten. Gezellige gezamenlijke huiskamer waar je nog een heerlijke drankje kunt doen aan het einde van de dag. Kamers zijn netjes verzorgd en heerlijke bedjes. De douche en toilet op de kamer is ook niets op aan te merken. De privé sauna is een luxe aanvulling. Niets is te veel gevraagd, top service.

Wij hebben geen verbeterpunten kunnen ontdekken, alles was op en top verzorgd. Complimenten aan de gastheer en vrouw.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 6Arjan en Tineke13-08-2016

Beetje jammer

Voor de tweede keer gelogeerd in deze aanvankelijk ervaren top BenB, echter deze keer niet als zodanig ervaren. De benadering van de gastvrouw was teleurstellend, overigens was de gastvrouw niet de eigenaresse zelf, zij was met vakantie. Jammer dat de eerder zo gastvrije benadering achterwege bleef, dit betrof voornamelijk de ontbijttijd, eerder dan half 8 kon niet gegeten worden dat via mailwisseling kortgesloten zou zijn?? Was niet zo. En een biertje kon niet aangevuld worden in de koelkast, meegedeeld op onvriendelijke en beschuldigende wijze. We hebben ons even hieraan gestoord, nam niet weg dat we heerlijke dagen hebben genoten, de omgeving is prachtig!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10Anique & Thomas19-06-2016

Thuiskomen in andermans huis

Eigenlijk alleen maar positieviteit over d'Olle Pastorie!

Een aantal punten op een rijtje: 1. Super gastvrij, flexibel en behulpzaam. 2. Mooie goed onderhouden b&b, super schoon en netjes! 3. Super goede wifi (op de iPad series van Netflix streamen zonder bufferen). 4. Geweldig vers, uitgebreid ontbijd met allerlei streekproducten, ruime keuze aan vers fruit, verschillend broodproducten, verschillende yogurts, verschillende kazen en broodbeleg. Marten's gebakken en gekookte eieren zijn perfect! 5. Prachtige rustige locatie en toch een goede uitvalsbasis voor tripjes naar Schiermonnikoog, Groningen, Dokkum etc. 6. Gratis gebruik van goede fietsen.

Al met al een geweldig weekend gehad die ik iedereen aan zou raden! Irene en Marten zijn toplui die duidelijk plezier beleven in het ontvangen, verzorgen en helpen van mensen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 100108mk08-09-2015

Groningse gastvrijheid!

Wij hebben een perfect verblijf gehad bij d'Oll Pastorie. Helaas waren de eigenaren niet aanwezig, zij genoten van een welverdiende vakantie in Schotland, maar we zijn minstens zo gastvrij ontvangen door hun vervangers. Wij hadden het sauna gedeelte geheel tot onze beschikking. Wat een luxe: veel ruimte, gratis gebruik van de infrarood cabine, handdoeken, badjassen en een mega uitgebreid ontbijt. Behalve dat, is het ook uniek dat zo'n beetje alles inclusief is. Drank, lunchpakket, koffie/thee faciliteit op de kamer. Ik zeg: boeken en deze weelde ervaren. We komen nog een keer terug. Voor nu, een mooie herinnering!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Peter & Sandra28-04-2015

In 1 woord: Fantastisch!

Alle beoordelingen die hier zijn genoemd kloppen. Een fantastisch ingerichte locatie en van alle gemakken voorzien. Je voelt je direct thuis en een gastechtpaar die je het gevoel geeft thuis te zijn. In ons geval was het ook erg fijn om onze hond mee te nemen. Dat vind je niet overal! Marten en Irene leggen je alles uit; van wat er in de omgeving te zien is tot het laten zien wat deze B & B allemaal te bieden heeft.

Een heerlijk ontbijt mogen nuttigen en zelfs een lunchpakketje mee mogen nemen voor onderweg.

De slaapkamers zijn werkelijk perfect te noemen. Ook het sanitair is schoon en ruim.

Tot slot de Sauna. Ook hier ontbreekt het aan niets. We hebben de sauna een dagdeel kunnen gebruiken en het voldeed aan onze verwachtingen. Super. Heel schoon en ruim opgezet. Ik kan er nog wel een heel verhaal van maken, maar dit is niet nodig. Voor een ieder die rust zoekt en in een ontspannen sfeer wil recreëren, moet hier absoluut eens heen gaan. Je staat versteld!!

Gereisd met partner in april 2015

9 tips over Bed and Breakfast D'Olle Pastorie

• r_ruiters, 09-07-2012

Prima fietsomgeving, NP Lauwersmeer naast de deur.

• ap_kruithof, 17-09-2013
    • Een dagdeel gebruik maken van de houtgestookte sauna.
    • Heerlijk uit eten gaan bij 'De oude Sluis' in Zoutkamp.
    • Een bezoek brengen aan de theefabriek in Houwerzijl.

• Rick, 16-04-2013

Het schitterende Lauwersmeergebied bekijken en proberen de zeearend te spotten. Een uitstapje naar Schiermonnikoog is ook altijd de moeite waard.

0 vragen over Bed and Breakfast D'Olle Pastorie

Bed and Breakfast info