WebsiteLink naar websiteWeer vandaag1°-3°

24 reviews over Hotel Parkzicht in het Nederlands

Prima hotel

Gerry en Gerda,
6-8-2018

Het hotel is prima verzorgd/ vriendelijk en attent personeel en prijs kwaliteit verhouding is uitstekend voordelig/ bovenal het eten is voortreffelijk en het ontbijtbuffet compleet. Kamer voldoet aan de eisen en heeft bovenal een airco wat in de hittegolf een aangename gevoel gaf.

Ik was met mijn moeder van 88 jaar en zij kon vanwege lift en hellinkjes overal komen met haar rollator.

Gereisd met vrienden in juli 2018

wij hebben het prima naar onze zin gehad

fam swarts,
30-10-2017

ontvangst,kamer,{prullenbak in kamer miste},ontbijt,diner,sfeer,service,was goed.

de parkeerplaats vonden we te klein. je kunt wel in de omgeving parkeren maar bij het hotel is het gauw vol.

Gereisd met partner in oktober 2017

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Gezellig

Evi,
24-7-2017

Het gebouw is aan renovatie toe maar de kamer was wel zeer netjes.

Niet groot maar wat je nodig hebt is er. Goed bed en airco aanwezig wat wel aangenaam was met zo'n warm weer. Het ontbijt was super lekker. zeer vers brood en pistolets, keuze uit een paar verschillende kazen en eitjes.

Wij hebben ook s'avonds in het restaurant gegeten en was uitstekend. Enorm veel keuze en zeer lekker en ook de prijs valt zeer goed mee.

Gereisd met partner in juli 2017

Teleurstellend

Jelle,
18-6-2017

Hotel is zeer gedateerd. Kreeg 2 keer de verkeerde bestelling, service was erg teleurstellend. Wanneer je aangeeft dat iets niet werkt werd mij verteld door ene Marcel dat hij het ging uitzoeken. Kwam vervolgens niet terug. Dus zelf die man weer opgezocht en werd vervolgens weer genegeerd. Zal het hotel zeker niet aanraden aan een ander.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Prima

greetje,
12-6-2017

Kamer beetje sobertjes,personeel heel vriendelijk..Goed eten,en goed uitgebreid ontbijt..Mooie ligging midden in het centrum..Dus leven rondom...

Gereisd met partner in juni 2017

Geluidsoverlast

Tamara,
16-4-2017

Vreselijke geluidsoverlast door jongeren uit se buurt. Wakker van 3.00 tot 5.00 door geschreeuw en gescheld. Vreselijk. Ik kwam voor mijn rust, mijn thuis 4 jonge kids. Dit nooit weer

Gereisd met partner in april 2017

Leuk plekje, dure drankjes

Petra
31-8-2016

Mooi plekje, je zit midden in het centrum van Veendam. Als je naar Groningen wilt ben je binnen een half uur (met de trein) in de stad.

Terras is leuk, bediening matig. We schrokken enorm van de prijs van de drankjes. Ik had een glas wijn dat meer dan 4 euro kostte. Mijn vriend een ander wijntje van 3,80.... Ik bedoel, je zit niet aan de Cote d'azur hoor. Daar was het nog goedkoper. Het eten was trouwens wel erg lekker.

Gereisd met partner in juli 2016

Veel meer van verwacht!

Marthe
11-7-2016

Tja, wat zal ik zeggen?

Bij het inchecken werd ik geholpen door een man die duidelijk niet met plezier aan het werk was. Erg onvriendelijk en kortaf.

Het hokje wat ze hier een hotelkamer noemen, was gehorig, verouderd en dringend aan een verjongingskuur toe. De badkamer is, wat Rob Geus zal noemen, hier wordt ik niet vrolijk van. Verouderd en niet schoon. (haren van de vorige hotelgast lagen nog in bad. Ik kreeg gelijk de indruk dat als je hier met een black light lamp gaat schijnen, je verschillende sporen tegen zult komen.

Ondanks het afdoen van de badkamer van het hokje was het bed prima en het eten in het restaurant redelijk. met de prijs wat ze hier vragen voor het hotel verwacht je veel meer!

Gereisd zakelijk in april 2016

Verlopen hotel.

Akkie
31-1-2016

Verdrietig hotel. Lage prijs nog niet waard. Oud sanitair. Te korte dekbedden.

Gereisd zakelijk in januari 2016

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkzicht in Veendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.