Hotel Parkzicht

24 reviews over Hotel Parkzicht in het Nederlands

Prima hotel

Gerry en Gerda
6-8-2018

Het hotel is prima verzorgd/ vriendelijk en attent personeel en prijs kwaliteit verhouding is uitstekend voordelig/ bovenal het eten is voortreffelijk en het ontbijtbuffet compleet. Kamer voldoet aan de eisen en heeft bovenal een airco wat in de hittegolf een aangename gevoel gaf.

Ik was met mijn moeder van 88 jaar en zij kon vanwege lift en hellinkjes overal komen met haar rollator.

wij hebben het prima naar onze zin gehad

fam swarts
30-10-2017

ontvangst,kamer,{prullenbak in kamer miste},ontbijt,diner,sfeer,service,was goed.

de parkeerplaats vonden we te klein. je kunt wel in de omgeving parkeren maar bij het hotel is het gauw vol.

Een heel fijn hotel

Netjes schoon

Gezellig

Evi
24-7-2017

Het gebouw is aan renovatie toe maar de kamer was wel zeer netjes.

Niet groot maar wat je nodig hebt is er. Goed bed en airco aanwezig wat wel aangenaam was met zo'n warm weer. Het ontbijt was super lekker. zeer vers brood en pistolets, keuze uit een paar verschillende kazen en eitjes.

Wij hebben ook s'avonds in het restaurant gegeten en was uitstekend. Enorm veel keuze en zeer lekker en ook de prijs valt zeer goed mee.

Teleurstellend

Jelle
18-6-2017

Hotel is zeer gedateerd. Kreeg 2 keer de verkeerde bestelling, service was erg teleurstellend. Wanneer je aangeeft dat iets niet werkt werd mij verteld door ene Marcel dat hij het ging uitzoeken. Kwam vervolgens niet terug. Dus zelf die man weer opgezocht en werd vervolgens weer genegeerd. Zal het hotel zeker niet aanraden aan een ander.

Prima

greetje
12-6-2017

Kamer beetje sobertjes,personeel heel vriendelijk..Goed eten,en goed uitgebreid ontbijt..Mooie ligging midden in het centrum..Dus leven rondom...

Geluidsoverlast

Tamara
16-4-2017

Vreselijke geluidsoverlast door jongeren uit se buurt. Wakker van 3.00 tot 5.00 door geschreeuw en gescheld. Vreselijk. Ik kwam voor mijn rust, mijn thuis 4 jonge kids. Dit nooit weer

Leuk plekje, dure drankjes

Petra
31-8-2016

Mooi plekje, je zit midden in het centrum van Veendam. Als je naar Groningen wilt ben je binnen een half uur (met de trein) in de stad.

Terras is leuk, bediening matig. We schrokken enorm van de prijs van de drankjes. Ik had een glas wijn dat meer dan 4 euro kostte. Mijn vriend een ander wijntje van 3,80.... Ik bedoel, je zit niet aan de Cote d'azur hoor. Daar was het nog goedkoper. Het eten was trouwens wel erg lekker.

Veel meer van verwacht!

Marthe
11-7-2016

Tja, wat zal ik zeggen?

Bij het inchecken werd ik geholpen door een man die duidelijk niet met plezier aan het werk was. Erg onvriendelijk en kortaf.

Het hokje wat ze hier een hotelkamer noemen, was gehorig, verouderd en dringend aan een verjongingskuur toe. De badkamer is, wat Rob Geus zal noemen, hier wordt ik niet vrolijk van. Verouderd en niet schoon. (haren van de vorige hotelgast lagen nog in bad. Ik kreeg gelijk de indruk dat als je hier met een black light lamp gaat schijnen, je verschillende sporen tegen zult komen.

Ondanks het afdoen van de badkamer van het hokje was het bed prima en het eten in het restaurant redelijk. met de prijs wat ze hier vragen voor het hotel verwacht je veel meer!

Verlopen hotel.

Akkie
31-1-2016

Verdrietig hotel. Lage prijs nog niet waard. Oud sanitair. Te korte dekbedden.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkzicht in Veendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkzicht scoort een 6.8 uit 10 op basis van 24 reviews.