Sorteren

prima plek

H. den Haan
    7-9-2013

in de afgelopen week

Met een groep atleten een weekend in de Waddenhoeve doorgebracht. Ruimte, rust, een grote woonkeuken, prima slaapkamers en toilet/doucheruimtes, terras met speelweide en een waslijn voor de natte wadloopkleding. Fietsen en steps te huur, lekker ijs en vriendelijke, behulpzame beheerders. We hebben het goed naar ons zin gehad en we kunnen iedereen die met een groep naar het noorden wil, de Waddenhoeve aanraden.

Geweldige omgeving in landelijke sfeer.

Joducus
    5-7-2011

Wat hebben we genoten van een heerlijk weekend op deze prachtige locatie. Genietend van het boerenland hebben we heerlijk gekanood en gestept. Vermoeid, maar voldaan, hebben we vervolgens een heerlijke barbecue genuttigd. De volgende dag hadden we een kweldertocht geboekt, wat zeer de moeite waard was. Wat ons betreft een fijne omgeving met vele mogelijkheden en een echte aanrader.

Usquert scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews