Camping Lentemaheerd

CampingKleine hotelsWeer vandaag18°7°
Camping Lentemaheerd
9,3

26 reviews over Camping Lentemaheerd in het Nederlands

We werden vriendelijk ontvangen op de Lentemaheerd. Het verblijf in de Pipowagen was geweldig. De sanitair ruimte was ook heerlijk dichtbij maar vooral ook heel hygiënisch! In de omgeving is ook genoeg te bezichtigen. En een bezoek aan de stad Groningen is ook echt de moeite waard. Het is echt een aanrader.

Fenjo uit Overijssel
7-8-2018

Deze camping is uitzonderlijk mooi!! Mooie plekken zowel zon als schaduw. Geweldig sanitair. En dan niet te vergeten de gastvrijheid van Anita!! Hoe die bezig is om het de gasten naar de zin te maken. Geweldig!! We hebben er een fantastische week gehad! En Noord Groningen is het waard om te bezoeken. Zeker als je van rust en ruimte houdt. Dus Anita en natuurlijk ook Doeke; Hartelijk dank!

Geweldig

Han ten Kate
23-7-2018

De camping was gewoon super netjes. Eigenaars zijn ook geweldig. Alles is de hele dag schoon. Wat de camping betreft kan ik geen minpunten vinden. De omgeving was ook verrassend we hebben veel gefietst en je kunt er mooie routes fietsen.

Fantastisch. Ik hou ervan

Marga Maijoor Kesimaat
3-6-2018

Ik las saaie omgeving, niets is minder waar. Er is genoeg te doen en het is ook een goede uitvalsbasis voor Duitsland. Eemshaven. Wij komen voor de tweede keer voor het quilt festval en doen dat 3 dagen op de fiets. Je komt dan in zeer leuke kleine dorpjes, kerkjes en buurthuizen. Als de wind tegen zit pakken we de auto. Misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik in deze provincie geboren ben. De camping is geweldig. Je kan ook geweldig met het boemeltje overal naartoe. Dat hebben we ook al verschilldnde keren gedaan.

Anita Oosting (Lentemamaatje) van de Lentemaheerd, Eigenaar, 25-6-2018

Bedankt voor de mooie beoordeling. En inderdaad met de trein (het station is op 1 km vanaf de Lentemaheerd) kun je overal naar toe.

fantastisch

M. Baalbergen
8-5-2018

Vriendelijk echtpaar runt een kleinschalige luxe bed and breakfast 25 min.vanaf Groningen. Rust en genieten voeren hier de boventoon. Goed ontijt, ruime slaapkamer met douche, geen 1-persoonstoeslag.

Anita Oosting (Lentemamaatje) van de Lentemaheerd, Eigenaar, 25-6-2018
Fijn te lezen dat u het zo naar de zin heeft gehad. Een kleine correctie de prijs voor 1 persoon in onze kamers is toch even hoger dan die per persoon bij een verblijf van 2 personen.

Alles heel goed voor elkaar!

Annerieke
2-1-2018

We hebben een heel gezellig weekend gehad met vrienden bij de Lentemaheerd. We hadden de accommodatie in zijn geheel tot onze beschikking. Alles is goed voor elkaar. Nette kamers, complete keuken, gezellige gemeenschappelijke ruimte, speelruimte voor de kinderen en gastvrije en behulpzame beheerders. We kregen bij aankomst een heerlijke zelfgemaakte citroencake en op oudejaarsdag ook nog zelfgemaakte appelflappen. Er was niet zoveel te doen in de omgeving maar dat kwam ook omdat het oudejaarsdag was en dus veel gesloten. En omdat het slecht weer was.

Anita Oosting (Lentemamaatje) van de Lentemaheerd, Eigenaar, 25-6-2018
Leuk te lezen dat jullie groep heeft genoten van het verblijf tijdens oud en nieuw. Natuurlijk horen daar de appelflappen bij volgens recept van mijn moeder.

Rust en ruimte!

Roel Prins.
25-4-2017

Fijne camping met ruime kampeerplekken. Nette,goede sanitaire voorzienigen, iets aan de krappe kant gezien de hoeveelheid kampeerplekken. Wij waren hier in de week van de Quilt/Parchworktentoonstelling in de diverse omliggende verrassende dorpjes. Alles op de fiets gedaan, prachtige,landelijke omgeving. Verder ligt de camping in een mooi ruim gebied in het noordelijkste stukje Groningen met veel natuur en dicht bij de Wadden.

Een heel mooie camping met echt heel royale plaatsen, goede en gezellige sfeer, keurig sanitair en echt niet duur. Bij aankomst krijg je een rugtas met allerlei informatie over de omgeving, fietskaarten en prachtige eigen brochure over het ontstaan van de camping. Gelukkig geen auto's op het kampeerterrein.

Mooie camping in een wat saaie omgeving

Elli Stoter
22-5-2016

Vriendelijke gastvrouw-en heer,

De omgeving viel tegen, mede doordat het bijna altijd waait, waardoor je zonder elektrische fiets niet zover komt. En er waren weinig medekampeerders, minder gezellig dus. 1 stel bleef ook vanwege de omgeving niet al te lang. Wij kwamen er voor een bezoek aan Borkum, daarvoor een prima uitvalsbasis.

Prettig verblijf op deze camping!

Henk & Mathilde uit Aalten
13-4-2016

Vriendelijk ontvangst en uitleg over alles wat van toepassing is op deze mooie camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Lentemaheerd voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lentemaheerd in Uithuizermeeden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lentemaheerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.