Camping Lentemaheerd

23 reviews over Camping Lentemaheerd in het Nederlands

Fantastisch. Ik hou ervan

Marga Maijoor Kesimaat
3-6-2018

Ik las saaie omgeving, niets is minder waar. Er is genoeg te doen en het is ook een goede uitvalsbasis voor Duitsland. Eemshaven. Wij komen voor de tweede keer voor het quilt festval en doen dat 3 dagen op de fiets. Je komt dan in zeer leuke kleine dorpjes, kerkjes en buurthuizen. Als de wind tegen zit pakken we de auto. Misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik in deze provincie geboren ben. De camping is geweldig. Je kan ook geweldig met het boemeltje overal naartoe. Dat hebben we ook al verschilldnde keren gedaan.

fantastisch

M. Baalbergen
8-5-2018

Vriendelijk echtpaar runt een kleinschalige luxe bed and breakfast 25 min.vanaf Groningen. Rust en genieten voeren hier de boventoon. Goed ontijt, ruime slaapkamer met douche, geen 1-persoonstoeslag.

Alles heel goed voor elkaar!

Annerieke
2-1-2018

We hebben een heel gezellig weekend gehad met vrienden bij de Lentemaheerd. We hadden de accommodatie in zijn geheel tot onze beschikking. Alles is goed voor elkaar. Nette kamers, complete keuken, gezellige gemeenschappelijke ruimte, speelruimte voor de kinderen en gastvrije en behulpzame beheerders. We kregen bij aankomst een heerlijke zelfgemaakte citroencake en op oudejaarsdag ook nog zelfgemaakte appelflappen. Er was niet zoveel te doen in de omgeving maar dat kwam ook omdat het oudejaarsdag was en dus veel gesloten. En omdat het slecht weer was.

Rust en ruimte!

Roel Prins.
    25-4-2017

Fijne camping met ruime kampeerplekken. Nette,goede sanitaire voorzienigen, iets aan de krappe kant gezien de hoeveelheid kampeerplekken. Wij waren hier in de week van de Quilt/Parchworktentoonstelling in de diverse omliggende verrassende dorpjes. Alles op de fiets gedaan, prachtige,landelijke omgeving. Verder ligt de camping in een mooi ruim gebied in het noordelijkste stukje Groningen met veel natuur en dicht bij de Wadden.

Oude reviews (archief)

Een heel mooie camping met echt heel royale plaatsen, goede en gezellige sfeer, keurig sanitair en echt niet duur. Bij aankomst krijg je een rugtas met allerlei informatie over de omgeving, fietskaarten en prachtige eigen brochure over het ontstaan van de camping. Gelukkig geen auto's op het kampeerterrein.

Mooie camping in een wat saaie omgeving

Elli Stoter
    22-5-2016

Vriendelijke gastvrouw-en heer,

De omgeving viel tegen, mede doordat het bijna altijd waait, waardoor je zonder elektrische fiets niet zover komt. En er waren weinig medekampeerders, minder gezellig dus. 1 stel bleef ook vanwege de omgeving niet al te lang. Wij kwamen er voor een bezoek aan Borkum, daarvoor een prima uitvalsbasis.

Prettig verblijf op deze camping!

Henk & Mathilde uit Aalten
    13-4-2016

Vriendelijk ontvangst en uitleg over alles wat van toepassing is op deze mooie camping.

Boertel is fantastisch

Ids
    15-2-2016

Het boertel is helemaal geweldig. Mooie kamer die super schoon was. De beheerders zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam. Een beter ontbijt hebben wij nooit gehad. Heerlijke aardbeien en zelfgemaakte broodjes die nog warm waren.

Bij het vertrek kregen we zelfs nog een bosje tulpen. (Valentijnsdag)

Hier komen we zeker weer terug.

Supercamping!

Ella
    3-8-2015

Sfeervol, rustig en gemoedelijk. Brandschoon.

Motoren konden in de schuur gestald worden. Evenals de E-bikes.

Campingeigenaren namen altijd de tijd voor een praatje, behulpzaam bij problemen. Uiterst vriendelijk. Hier gaan we zeker weer eens naar toe.

Mooie camping ,attente leiding

arend kleijn
    7-7-2015

De eerste indruk is al goed .heel aardige familie , wij konden ook onze fietsen in de hele grote schuur stallen en daar konden wij onze e-Bikes opladen,brood bestelen met de tijd er bij om af te halenen zij waren nog warm ook.

We hebben een aantal aanbieders voor Lentemaheerd voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lentemaheerd in Uithuizermeeden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lentemaheerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lentemaheerd scoort een 9.2 uit 10 op basis van 23 reviews.