Camping Lentemaheerd

Tonen op kaart

31 reviews over Camping Lentemaheerd

• 2019
    10Jeanet22-09-2019

Gastvrij en prima voor elkaar! Aanrader!

Vriendelijk en gastvrij. Centraal gelegen voor uitstapjes in de omgeving. Goed uitgangspunt voor een dagje Borkum

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9J.Oud14-08-2019

Ontzettend genoten!!

Drie nachten in “de Eendenkooi” verbleven. Een mooie en gezellig ingerichte stacaravan, met heerlijke veranda ervoor! Ik was er met twee kinderen (5 en 8jr) in de zomervakantie. We werden erg vriendelijk ontvangen, kregen een verrassings-welkomstpakket (erg leuk!!) en een rondleiding over het terrein. Super schoon en ruim sanitair, ruim veld voor de kinderen om op te spelen. Ze hebben skelters, driewielers, steppen en fietsen om mee te spelen en mogen over het hele terrein, wat hebben de kinderen hiervan genoten!! Zodra we de auto uitstapten zaten hun alweer op een skelter :-) Trampoline, ezels, paard, konijnen en een hond die graag een aai over z’n bol wil. Met de kinderen naar een zeehonden uitkijkpunt geweest en er heeeel veel gespot en naar Familiespeelpark Nienoord geweest. Supergeslaagde mini-vakantie!!! Alles tiptop in orde en zeker een aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Sikko en Ella Noor Smit30-06-2019

Gastvrije beheerders, camping👌 en schoon sanitair

Het is een fantastische plek waar Anita en Doeke Oosting heel gastvrij gasten ontvangen.Aandacht is persoonlijk en heb iets over aardappelteelt geleerd😁 Aan alles is gedacht om het ons zo goed mogelijk naar de zin te maken, voor elk soort kampeerder zijn er voorzieningen. De kampeerplaatsen zijn groot, de indeling van de camping is speels, het sanitair is uitermate schoon. Kortom wij hebben een fijne vakantie op een fantastische plek gehad!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Betty en Jan26-05-2019

Top verzorgde camping! Gastvrij met hoofdletter.

Weekje uitwaaien in Noord-Groningen. Rust en ruimte.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Corine22-04-2019

Super fijne, schone camping. Aanrader.

Mooie camping, keurig sanitair, zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw en gastheer. Grote plaatsen, met name op 2e veld. Hond mocht gewoon los lopen omdat ze goed onder appèl was en bij caravan bleef. Sanitair prima, wij met de Paasdagen gestaan en geen één keer hoeven wachten bij douche of toilet. Broodjes keurig warm s morgens. Omgeving spreekt ons iets minder aan, vlak, weids, wind maar genoeg te doen! Groningen, fietsen, Borkum maar ook kleine dorpjes met spannende optredens.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9J.L.H.16-08-2018

Een overnachting in een Pipowagen is een aanrader!

We werden vriendelijk ontvangen op de Lentemaheerd. Het verblijf in de Pipowagen was geweldig. De sanitair ruimte was ook heerlijk dichtbij maar vooral ook heel hygiënisch! In de omgeving is ook genoeg te bezichtigen. En een bezoek aan de stad Groningen is ook echt de moeite waard. Het is echt een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Fenjo uit Overijssel07-08-2018

Deze camping is uitzonderlijk mooi!! Mooie plekken zowel zon als schaduw. Geweldig sanitair. En dan niet te vergeten de gastvrijheid van Anita!! Hoe die bezig is om het de gasten naar de zin te maken. Geweldig!! We hebben er een fantastische week gehad! En Noord Groningen is het waard om te bezoeken. Zeker als je van rust en ruimte houdt. Dus Anita en natuurlijk ook Doeke; Hartelijk dank!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Han ten Kate23-07-2018

Geweldig

De camping was gewoon super netjes. Eigenaars zijn ook geweldig. Alles is de hele dag schoon. Wat de camping betreft kan ik geen minpunten vinden. De omgeving was ook verrassend we hebben veel gefietst en je kunt er mooie routes fietsen.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Marga Maijoor Kesimaat03-06-2018

Fantastisch. Ik hou ervan

Ik las saaie omgeving, niets is minder waar. Er is genoeg te doen en het is ook een goede uitvalsbasis voor Duitsland. Eemshaven. Wij komen voor de tweede keer voor het quilt festval en doen dat 3 dagen op de fiets. Je komt dan in zeer leuke kleine dorpjes, kerkjes en buurthuizen. Als de wind tegen zit pakken we de auto. Misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik in deze provincie geboren ben. De camping is geweldig. Je kan ook geweldig met het boemeltje overal naartoe. Dat hebben we ook al verschilldnde keren gedaan.

Anita Oosting (Lentemamaatje) van de Lentemaheerd, Eigenaar, 25-06-2018

Bedankt voor de mooie beoordeling. En inderdaad met de trein (het station is op 1 km vanaf de Lentemaheerd) kun je overal naar toe.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9M. Baalbergen08-05-2018

fantastisch

Vriendelijk echtpaar runt een kleinschalige luxe bed and breakfast 25 min.vanaf Groningen. Rust en genieten voeren hier de boventoon. Goed ontijt, ruime slaapkamer met douche, geen 1-persoonstoeslag.

Anita Oosting (Lentemamaatje) van de Lentemaheerd, Eigenaar, 25-06-2018

Fijn te lezen dat u het zo naar de zin heeft gehad. Een kleine correctie de prijs voor 1 persoon in onze kamers is toch even hoger dan die per persoon bij een verblijf van 2 personen.

Alleen gereisd in mei 2018

5 tips over Camping Lentemaheerd

• gerry, 09-09-2013

Ga een dagje fietsen op Borkum, bij Eemshaven overvaren.

• I, 27-10-2013

Ga even de pier op bij het noordelijkste stukje van Nederland. Leuk om eens te zien. Wij zagen er zelfs een zeehondje zwemmen.

• Fam. Koning, 25-06-2013

Wij zijn een dag met z'n allen naar Borkum geweest, beslist de moeite waard.

1 vraag over Camping Lentemaheerd

• c. martens, 02-10-2016

logeren

kan er ook binnen geslapen worden? willen met 3 personen eind oktober naar "de noordkaap"met overnachting. Wat zijn de prijzen daarvan en welke faciliteiten? Graag een antwoord

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan