Camping Lentemaheerd + B&B

9.5Fenomenaal

Nederland, Groningen, Uithuizermeeden

9.5Fenomenaal

• 9.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Lentemaheerd + B&B voor je op een rij gezet:

Meer camping info

34 reviews over Camping Lentemaheerd + B&B

• 9Ineke Klein Velderman24-07-2020

Geweldig hartelijke ontvangst op deze mooi gelegen camping. Super schoon sanitair en volgens de RIVM voorschriften. Een absolute aanrader voor wie van rust en ruimte houdt

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Corne Van Der Put06-07-2020

Mooie camping en enthousiaste beheerders

Mooi gelegen camping in een rustige omgeving Mooie ruime plaatsen en een goed en schoon sanitair gebouw Ontvangst was uitstekend en we werden warm ontvangen Zeer enthousiaste beheerders De camping heeft veel gezellige dingen en is goed te bereiken. Omgeving is ook heel mooi en historisch

Een echt aanrader voor je vakantie

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Fam. Kleijn21-06-2020

Klein maar fijn.

Kleine (boeren camping) voorzien van alle gemakken, bijzonder vriendelijke beheerders, die weten wat gastvrijheid is. Sanitair heeft prima kwaliteit en is schoon. Corona maatregelen worden zeer goed nageleefd. Wij gaan zeker nog eens terug, kunnen we iedereen aanraden.

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Jeanet22-09-2019

Gastvrij en prima voor elkaar! Aanrader!

Vriendelijk en gastvrij. Centraal gelegen voor uitstapjes in de omgeving. Goed uitgangspunt voor een dagje Borkum

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9J.Oud14-08-2019

Ontzettend genoten!!

Drie nachten in “de Eendenkooi” verbleven. Een mooie en gezellig ingerichte stacaravan, met heerlijke veranda ervoor! Ik was er met twee kinderen (5 en 8jr) in de zomervakantie. We werden erg vriendelijk ontvangen, kregen een verrassings-welkomstpakket (erg leuk!!) en een rondleiding over het terrein. Super schoon en ruim sanitair, ruim veld voor de kinderen om op te spelen. Ze hebben skelters, driewielers, steppen en fietsen om mee te spelen en mogen over het hele terrein, wat hebben de kinderen hiervan genoten!! Zodra we de auto uitstapten zaten hun alweer op een skelter :-) Trampoline, ezels, paard, konijnen en een hond die graag een aai over z’n bol wil. Met de kinderen naar een zeehonden uitkijkpunt geweest en er heeeel veel gespot en naar Familiespeelpark Nienoord geweest. Supergeslaagde mini-vakantie!!! Alles tiptop in orde en zeker een aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Sikko en Ella Noor Smit30-06-2019

Gastvrije beheerders, camping👌 en schoon sanitair

Het is een fantastische plek waar Anita en Doeke Oosting heel gastvrij gasten ontvangen.Aandacht is persoonlijk en heb iets over aardappelteelt geleerd😁 Aan alles is gedacht om het ons zo goed mogelijk naar de zin te maken, voor elk soort kampeerder zijn er voorzieningen. De kampeerplaatsen zijn groot, de indeling van de camping is speels, het sanitair is uitermate schoon. Kortom wij hebben een fijne vakantie op een fantastische plek gehad!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Betty en Jan26-05-2019

Top verzorgde camping! Gastvrij met hoofdletter.

Weekje uitwaaien in Noord-Groningen. Rust en ruimte.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Corine22-04-2019

Super fijne, schone camping. Aanrader.

Mooie camping, keurig sanitair, zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw en gastheer. Grote plaatsen, met name op 2e veld. Hond mocht gewoon los lopen omdat ze goed onder appèl was en bij caravan bleef. Sanitair prima, wij met de Paasdagen gestaan en geen één keer hoeven wachten bij douche of toilet. Broodjes keurig warm s morgens. Omgeving spreekt ons iets minder aan, vlak, weids, wind maar genoeg te doen! Groningen, fietsen, Borkum maar ook kleine dorpjes met spannende optredens.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9J.L.H.16-08-2018

Een overnachting in een Pipowagen is een aanrader!

We werden vriendelijk ontvangen op de Lentemaheerd. Het verblijf in de Pipowagen was geweldig. De sanitair ruimte was ook heerlijk dichtbij maar vooral ook heel hygiënisch! In de omgeving is ook genoeg te bezichtigen. En een bezoek aan de stad Groningen is ook echt de moeite waard. Het is echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Fenjo uit Overijssel07-08-2018

Deze camping is uitzonderlijk mooi!! Mooie plekken zowel zon als schaduw. Geweldig sanitair. En dan niet te vergeten de gastvrijheid van Anita!! Hoe die bezig is om het de gasten naar de zin te maken. Geweldig!! We hebben er een fantastische week gehad! En Noord Groningen is het waard om te bezoeken. Zeker als je van rust en ruimte houdt. Dus Anita en natuurlijk ook Doeke; Hartelijk dank!

Gereisd met partner in augustus 2018

Camping Lentemaheerd + B&B info