Landhuis Hefswal

8 reviews over Landhuis Hefswal in het Nederlands

Fantastiche verblijf met familie

B. Schilder,
4-12-2017

Heerlijk rustig landhuis waar je met de familie heerlijk kunt genieten van de rust,

Heerlijk zwembad, jacuzzi en sauna.

Veel ruime slaapkamers.

boven verwachting wat we aantroffen

Familie Kleinbloesem,
20-10-2017

ontvangst was erg hartelijk,na de rondleiding stond zelfs de koffie klaar. We waren met de kinderen en kleinkinderen,allemaal zeer tevreden over de ruimten in het huis. Natuurlijk ook veel plezier gehad van speelschuur, zwembad,jacuzzi,sauna en de binnentuin. En wat niet???,we kunnen echt niets bedenken. Leuk was bij het vertrek,dat we van Martine compliment kregen dat we het zo keurig achtergelaten hebben.

grootse verjaardag met kinderen en kleinkinderen.

Karin Veenendaal,
4-9-2017

Sfeervol ingerichte en mooi gerestaureerde herenboerderij. Mooie ruime slaapkamers, grote badkamers, kindvriendelijke speelruimte. Gezellig ingerichte woonruimte, grote eetkamer. Buiten alles aanwezig aan beide zijden van het huis. Zonnig, prachtige vergezichten, zonsondergangen. Vriendelijke ontvangst, rondleiding en uitleg. Goede, mooi opgemaakte bedden, luxe handdoeken. Keukenuitrusting ruim voldoende. Keukeninrichting niet helemaal op gezamelijk gezellig koken ingericht, de afzuigkap maakt heel veel lawaai en moet aan als het fornuis gebruikt wordt. We hebben met 6 volwassenen en 7 jonge kinderen van alles dat het huis te bieden heeft genoten. Neem als er jonge kinderen meegaan een babyphone mee omdat 6 slaapkamers zich niet vlak bij de woonkamer bevinden. Hostess Martine staat klaar bij ieder klein ongemak wat heel geruststellend is.

Uitstekend accomodatie met veel ruimte.

Jean Six,
15-7-2017

Ideaal voor een verblijf met kinderen. Wij hebben qua materiaal niets gemist.

Mooi groot huis, goede keuken, goede bedden en badkamers. Heerlijk zwembad met jacuzzi. Alles in goed staat.

Geweldig huis

E.
31-7-2013

De Hefswal ligt iets wat afgelegen gelegen (maar dit weet je natuurlijk van te voren). Toch zit je met de auto in 5 minuten in Uithuizen waar je werkelijk alle winkels zijn die je nodig hebt. Het huis zelf is enorm groot de slaapkamers en badkamers nóg groter. De tweede schuur zijn we niet eens binnen geweest zo groot was de rest. Ideaal zijn de aparte ruimtes in het huis zodat je niet het gevoel hebt dat je met zoveel personen in één huis zit. Alles netjes en schoon! Ook erg lekker buiten zitten aan beide kanten van het huis, overal genoeg tafels en stoelen! Kortom een aanrader.

vriendengroep
8-8-2011

Zijn hier met 9 volwassenen en 7 kinderen geweest. Zijn goed ontvangen en hebben het er erg naar ons zin gehad. Kiunderen hebben zich goed vermaakt in het zwembad. Rond het huis is erg veel ruimte en een leuke en gezellige BBQ plaats. Het huis is groot, grote slaapkamers en badkamers en goede bedden.

Dit is zeker een aanrader.

Mooi sfeervol landhuis

Marjo
24-7-2010

Zeer mooie accommodatie voor groep van maximaal 20 personen. Fantastisch mooi, statig en groot landhuis, dat pas geheel gerenoveerd is. Wij waren er met onze familie een week in juli. Servies e.d. is in ruime mate aanwezig, zeer ruime slaapkamers met goede bedden en heerlijke ruime badkamers. Alles heel schoon en netjes. Tips: ga (heerlijk) eten bij het visrestaurant in Usquert en maak een zwerfwadlooptocht vanuit Noordpolderzijl (met gids Lammert Kwant)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Hefswal in Uithuizermeeden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Hefswal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.