Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer landhuis info

15 Reviews over Hefswal

• 10Cynthia10-08-2021

Top landhuis voor grote groepen met kinderen!

Wat een geweldige huis is dit om met meerdere gezinnen een weekend te verblijven.Alles erop en eraan. Aardige host bij aankomst die een volledig uitleg geef over hoe alles in het huis werkt. Dit was zeker nodig, want er is gewoon veel om te doen in het huis. Wij voelden ons gelijk thuis en waanden ons tijdelijke in zuid Frankrijk door het ruime terras, waar we al onze maaltijden benutten. De kinderen konden het gehele weekend leuk spelen en hebben vooral van het binnenzwembad en jacuzzi genoten. Enorme slaapkamers met net zo grote badkamers aanwezig. Deze waren zeer netjes en schoon! De inrichting was klassiek en mooi. Het terrein is mooi en ruim (oud boerderij) dus af en toe zie je een spinnetje, maar dat hoort er gewoon bij. Het huis bevindt zich nou eenmaal op het platte land. Zeker een aanrader voor grote groepen met kinderen!Tip: reserveer het cateringbedrijf dat via de site wordt aangeboden. Heerlijk eten en goede service.

• 9Paul10-08-2021

Fantastisch weekend

Martine Wat een mooi weekend hebben wij gehad.Mooi weer, goed gezelschap, heerlijk eten en een fantastisch huis. Iedereen gaf mij de credits omdat ik het “geregeld” had, maar ik vind dat ik deze ook echt aan jou/jullie moet doorgeven want jullie huis is echt uniek, mooi, schoon, gezellig, verrassend en vooral heel fijn.Heel erg bedankt. En ik ben vergeten de feedback in te vullen, maar we gaan gewoon online goeie recensies schrijven (bij deze).Heel erg bedankt voor alles en zeker tot volgende keer! Ps.Ook extra super lief dat de kinderen bij jou konden schommelen in de tuin Martine (bedankt voor alle goede zorg en het wachten tot we aan kwamen).PS2 En een tip: laat Birgit Flüg voor je koken. De Libanese Bbq was zo lekker!Een warme groetPaul en de rest

• 9Dwight13-07-2021

Geweldig

Fantastische omgeving en accommodatie. Ideaal met kinderen, genoeg speelactiviteiten zowel binnen als buiten..heerlijk genoten van de sauna en jacuzzi!

• 10Ruimte
  • 1Peter van Essen15-06-2021

Het gevangenis leven meemaken? Alleen dan boeken

Het eerste gezicht ziet er fantastisch uit, maar dat is schijn. Bij aankomst een rondleiding, wat goed is natuurlijk, maar het is meer een 45 minuten durende preek van wat er vooral niet kan. Muffe luchten in elke kamer, spinnenwebben aan het plafond. Zwembad is mooi, bereid je voor dat dit in een glazen ruimte is. Net of je in een tropisch gebied verblijft met een luchtvochtigheid van 100%. De aangeprezen whirlpool is zo lek als een mandje en moet je elk uur bijvullen. Maar daar 'hebben we het niet over' volgens mevrouw. Bij vertrek moet je voorbereid zijn om je om te toveren tot een professioneel schoonmaakteam. Alle bedlinnen eraf en op 1 plaats neerleggen, kamers moeten 'bezemschoon' zijn (lees: ELKE KAMER STOFZUIGEN). Tijdens het stofzuigen iets vast in de slang. Mevrouw flipt, de stofzuiger hard op de grond gooit en met de stang tegen de muur ramt. Elke ruimte kan bekeken worden via een geheime gang. Privacy? Nee. 1 tip: niet gaan

• 9Hans Groenland24-06-2019

Ge-wel-dig

We gingen met 20 volwassenen twee nachten. Ons beste huis ooit

• 8B. Schilder04-12-2017

Fantastiche verblijf met familie

Heerlijk rustig landhuis waar je met de familie heerlijk kunt genieten van de rust, Heerlijk zwembad, jacuzzi en sauna. Veel ruime slaapkamers.

• 9Familie Kleinbloesem20-10-2017

boven verwachting wat we aantroffen

ontvangst was erg hartelijk,na de rondleiding stond zelfs de koffie klaar. We waren met de kinderen en kleinkinderen,allemaal zeer tevreden over de ruimten in het huis. Natuurlijk ook veel plezier gehad van speelschuur, zwembad,jacuzzi,sauna en de binnentuin. En wat niet???,we kunnen echt niets bedenken. Leuk was bij het vertrek,dat we van Martine compliment kregen dat we het zo keurig achtergelaten hebben.

• 10Karin Veenendaal04-09-2017

grootse verjaardag met kinderen en kleinkinderen.

Sfeervol ingerichte en mooi gerestaureerde herenboerderij. Mooie ruime slaapkamers, grote badkamers, kindvriendelijke speelruimte. Gezellig ingerichte woonruimte, grote eetkamer. Buiten alles aanwezig aan beide zijden van het huis. Zonnig, prachtige vergezichten, zonsondergangen. Vriendelijke ontvangst, rondleiding en uitleg. Goede, mooi opgemaakte bedden, luxe handdoeken. Keukenuitrusting ruim voldoende. Keukeninrichting niet helemaal op gezamelijk gezellig koken ingericht, de afzuigkap maakt heel veel lawaai en moet aan als het fornuis gebruikt wordt. We hebben met 6 volwassenen en 7 jonge kinderen van alles dat het huis te bieden heeft genoten. Neem als er jonge kinderen meegaan een babyphone mee omdat 6 slaapkamers zich niet vlak bij de woonkamer bevinden. Hostess Martine staat klaar bij ieder klein ongemak wat heel geruststellend is.

• 10Oliver Roentgen04-08-2017

Empfehlenswert! Tolles Anbiente & Rückzugsraum

Ein schöner Platz in ruhiger, ländlicher Lage. Man kann sehr gut zusammen kochen und den Tag in den sehr geschmackvollen Gemeinschaftsräumen ausklingen lassen. Stadt ( Groningen) und die Inseln ( Borkum) sind schnell erreicht. Schönes Grundstück mit vielen Möglichkeiten für Sportler und sich selbst bei größeren Gruppen mal zurückzuziehen. Es ist alles da was man für entspannte und aktive Ferien braucht. Absolut empfehlenswert! Nette Gastgeberin. Verbesserungsmöglichkeit wäre, später als 10.00h "auschecken" zu können.

• 10Jean Six15-07-2017

Uitstekend accomodatie met veel ruimte.

Ideaal voor een verblijf met kinderen. Wij hebben qua materiaal niets gemist.

Landhuis Hefswal info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)