Camping Zeestrand

Camping Zeestrand
7,4

27 reviews over Camping Zeestrand in het Nederlands

Ook dit jaar hebben we er weer van genoten!

Johan, 10-8-2017

We komen hier bijna elk jaar wel even onze vakantie vieren. Het bevalt ons erg goed! Ook bijzonder dat er momenteel een zeehondenopvang is op de camping. Elk jaar zien we hier weer nieuwe dingen en blijven de eigenaren investeren in de camping. Mooi om te zien dat de camping eigenaren ook veel persoonlijke aandacht aan hun klanten geven.

We komen hier absoluut volgend jaar weer even genieten van onze vakantie!

Zeer relaxed en gemoedelijke camping

karin, 26-5-2017

Ruime plekken, en mooie velden. Genoeg voor kinderen te doen, en vooral prachtig aan zeestrand.
Eigenaar Miek, Directeur, 5-7-2017
Komt u graag nog eens onze nieuwe Zeehondenopvang Eemsdelta bewonderen met regelmatige voedertijden voor de dieren !

echt waardeloos, zeker nooit meer

henk en ingrid, 27-10-2016

Niet aan beginnen, zonde van je geld, de locatie is mooi gelegen, maar verder is het knudde, inschrijven ging niet erg vriendelijk, terrein rommelig, op minimaal 4 ingangen loopt en fietst iedereen maar in en uit dus ook s nachts, ver lopen voor een drinkwater tappunt, lang snoer nodig, 2 toilet gebouwtjes prefab, de mooie zit op slot, in de ouwe met maar 1 wc moet je je maar zien te redden, s morgens vroeg ging het licht niet aan maar zag ik in de schemer licht dat een idioot de bril onder de poep had gesmeerd en toen het deksel had toegedekt gatverdame !! douchekop kalk in gaatjes, water loopt niet goed weg afdrogen in een plas louw water, wc papier op, geen schoonmaak.enz
Eigenaar Miek, Directeur, 5-7-2017

Helaas is uw verblijf niet naar wens verlopen, wat wij zeker betreuren.

Wij bieden u de mogelijkheid om het toch nog eens over te doen maar dan gratis voor de tijd , dat u in 2016 hier was. Meld u zich graag met dit antwoord op uw review aan. Dit voorstel geldt voor 2017.

Voor herhaling vatbaar

Familie M., 24-10-2016

Na een hartelijk ontvangst in ons gehuurde chalet door de campingeigenaresse volgde een heerlijk vakantieweek. Genoeg te doen in de directe omgeving, de ontvangen folders en flyers boden voor ons meer dan genoeg vertier.De accommodatie voldeed ook nog eens geheel aan onze wensen, schoon, ruim en warm. En niet alleen de camping was prima in orde, ook de directe omgeving, wat een rust, wat een uitzichten en vriendelijkheid alom. We gaan hier zeker nog eens terugkomen.
Eigenaar Miek, Directeur, 5-7-2017
Mooi te horen! Bedankt Graag tot ziens.Nieuw! Zeehondenopvang Eemsdelta op onze camping met om de 4 uur voedertijden!

moet nog veel leren

jasper, 1-9-2016

Hoog gras, geen schone toiletten, geen straal met douchen, reserveringskosten terwijl de camping voor 30% vol is...etc de huidige eigenaren moet luisteren naar hun bezoekers en dan wordt het vast wel wat
Eigenaar Miek, Directeur, 5-7-2017

Wij betreuren uw teleurstelling en willen het goedmaken:

U kunt in 2017 de dagen dat u in 2016 bij ons was gratis overdoen op vertoon van dit aanbod.

leuke camping

chantal, 12-8-2016

Dit is een leuke kleine kindvriendelijke camping. Een leuk animatieteam die enthousiast de kinderen bezig houd. Wij vonden het personeel vriendelijk en behulpzaam.bij aankomst kregen we genoeg informatie over wat er in de buurt te doen is. We zijn zeehonden gaan kijken , uitstapje gemaakt naar het museum en hebben we een dagtocht gemaakt naar het eiland borkum. Dit was echt niet duur!!op de camping kan je erg goedkoop eten en op loopafstand van de camping zijn er visrestaurants die ook nog es heel goed betaalbaar zijn. We zijn 3 dagen geweest en hebben ons nog geen minuut verveelt. Het sanitair was erg netjes. Alleen wat ik nog niet eerder gezien heb op een camping dat je hier de stroompaal voor de tent hebt ipv achter.wij hebben drie leuke dagen gehad!
Eigenaar Miek, Directeur, 5-7-2017
Dat is heel leuk om te horen. U bent ook welkom om de nieuwe Zeehondenopvang Eemsdelta te bewonderen op de camping zelf!

Genoten van gastvrijheid en omgeving

Gerard Vd Beek, 14-8-2015

Gezellige camping. Niet super groot, maar dat vinden wij juist fijn. Knus en op een prachtige locatie. Winkels zijn wat verder weg, Maarja, we zijn dan ook op vakantie, dan kunnen we wat meer tijd uitrekken voor de boodschapjes.

Mooi dat er zoveel natuur in de omgeving is. Genoeg te bekijken!

Eigenaar Miek, Directeur, 5-7-2017
Dank voor uw positieve reactie. De natuur is hier prachtig en de ligging tov de zee: De Zeehondenopvang Eemsdelta vangt daarom op onze camping de zieke en moederloze zeehondenbaby's op.

Slechte bui

K. v.d. Broeck, 14-8-2015

De gastheer .... had zijn dag niet. Chagrijnig stond hij ons te woord. Of beter gezegd, niet te woord. Veld met hondrenpoep. Een oud stel liet de hond loslopen terwijl een jong stel de honden aangelijnd hielden zoals op borden wordt aangegeven.Sanitair was vies! Eens maar niet weer ook omdat de prijs niet in verhouding staat tot de kwaliteit.

Wij zijn niet overtuigd.

jolanda, 30-7-2015

Nee, hier gaan wij niet weer heen. We hebben het deze week ook niet getroffen met het weer maar toen wij op de camping aan kwamen rijden hadden wij allebei zoiets van we moeten het maar allemaal even bekijken. Wij zijn naar ons veldje gereden en dat waren hele gekke plekken.. Wij stonden strak tegen 2 chalets aan. Als op dat moment een gezin in het chalet had gezeten dan hadden we hele dag naar elkaar kunnen zwaaien. De andere 4 plekken op dat veldje zijn niet veel beter. Geen privacy dus. En zelfs op 1 plek hadden wij niet eens kunnen staan want dan hadden we de luifel van de caravan niet op kunnen zetten. Het sanitair was ook niet erg schoon. Natuurlijk had het weer daar ook een invloed op maar als iemand vaker schoonmaakt dan was het minder vies geweest. Al met al zijn wij wat teleurgesteld. Wij zijn ook eerder naar huis gegaan maar dat had ook te maken met andere omstandigheden.

Eerste keer Groningen is zeer goed bevallen.

Dirk en Janny van Pelt, 10-9-2013

Wij hadden een luxe 4-6 pers. stacaraven achterop het terrein. Perfecte ligging en erg rustig. Leuke ontvangst van de gastvrouw, veel kaarten en info meegekregen. 2 goede visrestaurants om de hoek en heerlijk steakhouse op loopafstand. Sanitair van de camping zag er keurig uit. Perfect om van daaruit te wandelen en te fietsen. Zeehondjes op 4 km. afstand van de camping bijna dagelijks te zien. Soms vel 40 tegelijk. Fietstocht naar Blauwe Stad gemaakt en ondergelopen dorpen Reiderwolde. Appingedam en Winschoten ook de moeite waard. Boottrip naar duitse eiland Borkum vanuit Delfzijl, is prachtig eiland. Kortom deze camping is een aanrader voor de liefhebbers van natuur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zeestrand in Termunterzijl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zeestrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Zeestrand scoort een 7.36 uit 10 op basis van 29 reviews.