Laagste prijsgarantie

Termunterzijl

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Termunterzijl voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 9 reviews
+12

9.9FenomenaalScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Termunterzijl

• 10Ruijters26-08-2021

Fantastisch hotel!

We hebben ontzettend genoten van ons 3 daags arrangement. Alles klopte: de ligging van het hotel, de prachtige kamer met uitzicht op het sluisje, de prettige sfeer (we voelden ons gelijk thuis), het aardige en vakkundige personeel en de heerlijke culinaire diners.

• 9Ellen21-07-2020

Zeer goede accomodatie met heerlijk restaurant

Een erg leuk en goed hotel met heerlijk restaurant. Ontzettend behulpzaam en vriendelijke medewerkers. Kamer was prima. Wij hadden een buitenkamer waarbij je bij je kamer een buitenzitje had met tafeltje en 2 stoelen. De kamer was vrij nieuw, niet heel groot maar alles wat je nodig hebt was er. Voor ons prima. Termunterzijl is een klein toeristisch plaatsje. Van hieruit hebben we fietstochten gemaakt en de stad Groningen bezocht. Het restaurant heeft echt ontzettend lekker eten, erg mooi opgediend ook. Naast wat wij besteld hadden kregen we een amuse en spoom van het huis. Een echte aanrader is de Termunterplank met van alles en nog wat. Kortom wij hebben genoten van 4 dagen Termunterzijl.

• 10Piketh02-10-2019

Helemaal top. Prima hotel. Alles gewoon goed.

Rustige en mooie omgeving.

• 9R.broekhof06-04-2019

Geweldig,voor herhaling vatbaar

Weet dat het goed,gezellig personeel heeft. Een heel goede exclusieve keuken

• 9Ans Dijkman11-09-2017

Fantastisch,vriendelijk personeel heerlijk gegeten

Niets op aan te merken een mooi schoon hotel waar zeker de koks een 10 verdienen. Het eten werd heel mooi geserveerd en het smaakte heerlijk. Voor de bediening ook een compliment . Vlot en heel vriendelijk.....

Groetjes Jannie en Ans

• 9Ronald31-07-2017

Prima hotel.

Hotel is schoon en zeer modern. Avond eten is erg goed. Ontbijt wordt matig aangevuld doordat er maar 1 persoon alles moet verzorgen (en die moet ook de receptie nog bemannen). Het dorp zelf ligt leuk achter een dijk, met een jachthaventje. Klein, maar gezellig.

• 9Anja02-04-2017

Mooi hotel, prachtige locatie.

Mooi ingericht hotel met oog voor details. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Ruime hotelkamer met fijn bed en koffie/thee faciliteiten. Tip: Iets meer aankleding op de hotelkamer, in de vorm van een schilderij, zou het nog mooier maken. Net als een paar extra thee-koffie zakjes. Wij hadden een suite op de bovenverdieping met prachtig uitzicht over de Eems en de voorbijvarende boten. Ontbijt was goed en compleet. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• 10Herman de Boer11-12-2016

Super!

Gewoon fantastisch. Hier moet je geweest zijn. Vriendelijk personeel, geweldige keuken, mooie sfeer en een unieke ligging. En wat ook belangrijk is, het is er brandschoon!

• 9Marcel Matthijsse12-09-2016

Zeer leuk hotel op een prima plek.

Modern Hotel met mooie strakke kamers. Eten is goed, ontbijt zeer uitgebreid. Afgesloten ruimte voor fietsen, eigen parkeerplaats.

Hotel Termunterzijl info

Soort hotel