Vakantiepark

Rust, ruimte en natuur

Silvia
25-6-2016
  • Activiteiten8

Gezellige kleine camping. Heerlijk rustig, prachtige natuur. Hier kun je echt puur genieten!

Gereisd Met partner in juni 2016

Mooie camping

Jesse
16-10-2015
  • Activiteiten8

Leuke kleine camping aan het Schildmeer. Nooit geweten dat Noord Oost Groningen zo mooi was. De camping zit midden in natuurgebied met fiets en wandel paden. Stad Appingedam en Groningen vlak bij.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!

Diana
16-10-2015
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Mooie camping aan het Schildmeer, prachtige natuur, super gebied om lekker te wandelen en fietsen. Nooit geweten dat NO-Groningen zoveel moois te bieden heeft. Nette camping. De eigenaren zijn vriendelijk en gastvrij.

Mooie vakantie

baloe
22-9-2015
  • Activiteiten8

Nette camping sanitair erg netjes en schoon je kunt er heerlijk eten bij het paviljoen op het terras met uitzicht over het water. De prijsverhouding is netjes . Voor de kinderen is er diverse speeltoestellen en bij mooi weer een springkussen

Gereisd Met partner in augustus 2015

komen hun afspraak niet na

Henriette
16-3-2014
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Wij hebben hier onze huwelijksfeest gegeven. Dit hadden we achteraf beter niet kunnen doen. Wij hebben een vooraf afpraak gemaakt over de kosten en hoe onze feest zal verlopen. Op het moment zelf deden ze heel moeilijk. Dus bedenk je heel goed als je hier een feest wilt geven! Afpraak is bij hun geen afspraak. Ook al staat het op papier!

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

confort blokhut

marjolein
24-8-2013
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten1

kleine maar mooie blokhut. Keukeninventaris is echt onvoldoende. Veel te kleine en weinig pannen. Plastic bestek etc. Sanitair is een beetje eng. je gaat naar binnen met een eigen pasje. Dus altijd zoeken en kinderen pasje laten terug geven. werd bezuinigd op het licht. Overdag erg donker . ongezellig en een beetje eng. Was heel rustig en er werden geen act georganiseerd. Kinderen vonden het saai. Wel mooi gelegen. Mooie fietstocht om schildmeer gemaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Autovrij parkJa

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Watersportcentrum De Otter in Steendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Watersportcentrum De Otter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.