Vakantiepark Hogenboom Villapark Schildmeer

36 reviews over Vakantiepark Hogenboom Villapark Schildmeer in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Zeker voor herhaling vatbaar!

Rob, 21-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Zie scores.

Er is dan geen zwembad, maar wel een mooi meer met strand en tevens loopt het heel langzaam af. Ideaal voor kleinere kinderen dus.

Huisje compleet en incl afgetankte boot.

als je van rust houdt

bianca, 2-7-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Wij hadden huisje nr 34, prima maar wel een paar aandachtpuntjes, bad met douchegordijn levensgevaarlijk want die is lang en hangt teveel in het bad waardoor je makkelijk kan vallen, geen Senseo maar een koffieapparaat uit 1980 en de wc pot boven met een kalkrand erin, ook de oven was nog behoorlijk vies, dus eerst poetsen voor gebruik, sloep prima en wij hadden het erg getroffen met het weer, eten bij Peter en Lenie echt een aanrader.

Boot vergoedt veel

Fam. B. Euser, 28-8-2016
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

We troffen het enorm met het weer, bij het huisje zat een boot. Absoluut een pluspunt.

WiFi werkt goed.

Het huisje wat wij hadden (nr 22) was erg gedateerd en basis. Oud vervallen tuinstel met oncomfortabele kuipstoeltjes. Bank was duidelijk over zijn gebruiksdatum heen. Kalkrand in wc. Vieze oude kitranden. Oven vies van het vet. Het pand ernaast had een net tuinstel, en twee ligstoelen. Die ontbraken bij ons, terwijl het in de zelfde categorie zat.

Groningen zelf is leuk, en genoeg te doen.

Hou je van varen, en de provincie ontdekken dan is het een goede uitvalsbasis. Dan slaap je er alleen maar. Zit je graag op het park dan zou dit niet mijn keuze zijn.

Kindvriendelijk is niet te beoordelen, ik vind dit park niet iets voor kinderen, daarvoor is het te klein.

Het park verhuurt, en dat zal niet uit luxe zijn, aan bedrijven huisjes voor werknemers.

Als je van rust en varen houdt, doen !

wsmit015, 22-7-2016
  • Onderkomen9

Mooie, gemoderniseerde en schone 4-persoonsvilla type Kajuit. Grote brede tuin op het zuiden. Eigen parkeerplaats bij het onderkomen. Bedden goed. Wifi-KPN nu prima. Erg rustig park. Geen zwembad, wel strand op loopafstand. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, kleine problemen worden snel en goed verholpen. Mooie grote dieselsloep, geweldig om mee te varen. Het schutten in de 2 sluizen bij het Eemskanaal is een belevenis op zich en prima te doen. In Papenburg (Meijer Werft…cruiseschepen) weer een interessante rondleiding gehad met veel nieuwe dingen vergeleken met 3 jaar geleden. Zeehonden (ruim 100), Lepelaars en steltlopers spotten bij Punt van Reide vlakbij Termunten is bij laag water erg leuk. Met of zonder verrekijker zijn de zeehonden tot half september van achter de zeehonden-kijkwand prima te zien. We hebben het hier weer prima naar onze zin gehad. We waren al eerder op dit park. Een aanrader !

Heerlijk tot rust komen

Kaat, 30-5-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Het park is heel mooi aangelegd en voorzien van fijne parkeergelegenheid. Huisjes worden gerenoveerd, onze (nr. 33) was al gerenoveerd en zag er top uit. Alle benodigdheden waren aanwezig. Sloep was heel mooi en heerlijk om er op uit te kunnen varen, wanneer je maar wil. Echter moet je wel mooi weer hebben..

Schoonmaak kan wel wat verbeterd worden, maar in grote lijnen was het allemaal netjes. Bovendien zijn er nodige schoonmaak spullen aanwezig.

Personeel is zeer vriendelijk en gezellig.

Kom hier zeker nog een keertje terug in de toekomst.

Mooie plek, huis vereiste wat aanpassingen

vossel, 29-3-2016
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

In maart waren we 2 weken in bungalow 33.

Positieve punten waren voor ons:

– het is een heerlijk licht huis met leuk uitzicht over water

– er zijn behoorlijk goede bedden

– de zithoek had 2 stoelen die prima zaten

– lekker ligbad met vlotte warmwatervoorziening

– het was redelijk schoon

Minder blij waren we met:

– internet werkt via KPN hotspots en kost 40 Euro per week

– zo slechte verlichting in de zithoek dat je geen krant of boek kunt lezen

– de bank in de zithoek waar je helemaal in weg zakt

– de oude, gore wc-potten

– de heel dunne dekbedden

– de inductie-kookplaat waar sommige pannen niet warm op werden

– het ronkend geluid van de verwarming/warmtepomp

Mooi park, huisje moet je treffen

m1241, 24-10-2015
  • Onderkomen8

Geweldige midweek gehad in stuurboord huisje 16. Dit is een privé woning die wordt verhuurd. Was mooi maar er zijn zaken die verbeterd kunnen worden. De douche stinkt door de putjes, wat we ook deden zoals water in de sifons. Douchekop past niet in de houder. Kookluchtjes ruik je in de douche door verkeerd aangesloten afzuigkap. Temperatuur in het huisje is niet te regelen, veel stofhopen en nergens een beschrijving van hoe iets werkt. Sloep van deze eigenaar was defect maar we kregen een grotere vervanger maar helaas zonder kap. Bij Boei 12 hebben wij niet gegeten daar wij niet alleen wilden zitten, de gouden boog in Slochteren is aan te bevelen om te eten.

mooie ligging

ed_diestelhof, 18-9-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooi park gelegen aan het schildmeer. Wij hadden een 4 persoons huisje (stuurboord huisje 16)

heerlijk rustig gelegen, vanaf de tuin een pittoresk uitzicht over het water en de ophaalbrug die het water van het park verbindt met het schildmeer. Met de sloep die bij het huisje hoort heerlijke vaartochten gemaakt. Er valt ook prima te vissen vanuit de tuin. De bedden lagen heerlijk. de inrichting en de inventaris is wat beperkt. (weinig borden kopjes en glazen, zodat de vaatwasser vaak aan kan).

Receptie is alleen open op maandag een vrijdag en heeft een prefecte service, als er iets mis is met het huisje dus meteen melden, en niet de volgende dag. Onze sloep wilde niet starten en kregen meteen een vervanger.

als je op andere dagen iets wilt weten of nodig hebt, dan moet je in de surfshop zijn. De heren van de surfwinkel zijn druk bezig met potentiele klanten en helpen deze (terecht) liever als de gasten van het park. De tuinen en het park worden goed bij gehouden.

Rustig en kleinschalig park

l.c. rempt, 12-2-2015
  • Onderkomen8

We hebben een heerlijke weer gehad; een leuk huisje aan het water. Het weer viel ontzettend mee, dus dat troffen we. Fietstocht om het Schildmeer is erg leuk om te doen. We hebben heerlijk gegeten in het naastgelegen restaurant De Boei12.

Mooie gemoderniseerde woning

ARB, 30-11-2014
  • Onderkomen10

Verbleven in woning nummer 33 type Kajuit. Is onlangs helemaal gemoderniseerd. Nieuwe vloeren, gordijnen, nieuwe meubels, tuinset, keuken voorzien van alle apparatuur, opnieuw geschilderd etc. Schitterend ! Prachtig gelegen aan het water en heeft zelfs een nieuwe wasmachine. Zomers is er zelfs een sloep bij aanwezig. Wij komen hier zeker terug, een aanrader !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Villapark Schildmeer in Steendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Villapark Schildmeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hogenboom Villapark Schildmeer scoort een 8.19 uit 10 op basis van 36 reviews.