Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.7Activiteiten

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

42 Reviews over Hogenboom Villapark Schildmeer

• 7Mieke06-03-2022

Ruim 10 jaar hier geweest, nu maar even niet meer

Aan een aantal dingen mag wel eens gewerkt worden, zo is de kraan bij de wastafel bijna niet meer open of dicht te krijgen, en het is te heet of te koud, en dit is al enige jaren zo, daarbij hangt er ook nog een douchegordijn, wat ik persoonlijk niet meer van deze tijd vind, en hij is ook smoezelig. Ook zijn ze afgestapt van het live cooking concept, wat echt super was, daarvoor in de plaats is er een summiere menukaart gekomen, waar iedere dag hetzelfde opstaat, als je een paar dagen in het hotel verblijft, weet je niet meer wat je moet kiezen, en er staat al weinig op, o.a. een hamburger of kipsate, daarvoor zit ik niet in een hotel, dat kan ik ook bij de snackbar kopen. Nee, wij hebben het voorlopig even gezien met Fletcher.

• 7Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Stan05-03-2022

Geweldig park, maar..........

Wat een prachtig mooi klein park. Echt ervaren wat stilte is. Maar...... Het bed thuis is altijd beter, de waterstraal uit de douche is thuis altijd beter en in de bank thuis kun je veel beter zitten. Dit zijn luxe problemen in vergelijking met de problemen die miljoenen mensen die op de vlucht zijn hebben. Deze zijn al blij dat ze ergens kunnen slapen, douche of even ergens kunnen uitrusten al is het maar op een houten bank. Niet zeuren dus.

• 9Activiteiten
  • 8Koers06-09-2021

Fijn verblijf gehad

Een huis met een boot, erg leuk! Inrichting was vernieuwd, nieuwe badkamer en nieuwe keuken staan op de planning begrepen we van de beheerder. Vriendelijk en meedenkende medewerkers op dit kleine vakantiepark.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Carolien02-09-2021

Fantastisch, volgend jaar weer!

Fijn, kleinschalig park met oudere, maar mooi opgeknapte huisjes, ligging aan het schildmeer met in de zomermaanden een eigen sloep. Je kunt hiermee of met een sub, surfboard o.i.d. zo het water op of in, dit maakt het voor oudere kinderen echt fantastisch!

• 10Activiteiten
  • 9Kuijpers16-07-2021

Top !

Heerlijke, zonnige en tropische week in juni in dit mooi gelegen park aan het Schildmeer met haventje en strandje op loopafstand. Met eigen sloep om leuke vaartochtjes te maken naar Appingedam en Slochteren. Let op sloep is zonder kap dus erg warm en geen beschutting voor je spulletjes en in ons geval het hondje. Restaurant De Tijd ligt mooi aan het meer. Eten is prima, wel beperkte keuze. Mooie, ruime tuin. Tuinmeubilair zonder kussens. Vooral op de ligstoelen lag dat hard. Geen zonwering bij woonkamer waardoor het 27 graden werd binnen. Misschien schutters of zonwerende gordijnen als tip ? Gelukkig hadden we zelf een ventilator meegenomen. Wel horren boven en beneden ! Mooie gerestylede woning. Apparatuur keuken gedateerd, maar werkt goed. Groningen stad, Appingedam (hangende keukens), Delftzijl, Eemshaven, Menkemaborg kasteelmuseum enz. Kortom, nog lang niet alles gezien dus komen we zeker nog een keer terug in dit park !

• 7Eetgelegenheden

Social Media Marketeer, 23-07-2021

Bedankt voor je review. Oh wat heerlijk een eigen sloep! Dat is vast genieten geweest, jullie hadden enorm mooi weer.

Bedankt voor je tip, hier kunnen we echt wat mee! Zo te lezen zien we jullie snel weer terug zodat jullie de gehele omgeving kunnen zien.

Tot ziens.

Groetjes, Aimee

• 8Esmeralda07-04-2021

Geweldige ligging direct aan het meer

Heerlijk verblijf gehad in villa type Bovendek 6. De ligging van het huis en met de woonkamer op de eerste verdieping heb je een geweldig uitzicht over het meer. Veel ramen rondom en hoge ramen maken het een licht huis en geeft direct een vakantiegevoel.

Social Media Marketeer, 04-05-2021

Bedankt voor je mooie review, Esmeralda. Dat klinkt inderdaad als een prachtig uitzicht vanuit de vakantiewoning. We hopen dat je verblijf helemaal naar wens was en dit voor herhaling vatbaar is.

Graag tot ziens!

Groetjes,

Christine

• 9Gert01-06-2020

Prachtige omgeving, mooi park met nette bungalows

Als je van rust en natuur houd is dit een perfect park. Prachtige ligging aan het water, geen drukte op het park, wel bedrijvigheid op het water. Met de sloep (inclusief) er op uit en je zit binnen 10 minuten in mooie natuur. We zaten met 6 personen in huisje nr 10 echt een aanrader, van alle gemakken voorzien en modern en comfortabel ingericht met een prachtig uitzicht. Lekker ruime tuin om het huis, ochtend zon op het balkon, avondzon op het terras. Ook altijd wel een schaduwplek te vinden. Huisjes staan ruim op het park dus geen last van de buren. Vanwege de Corona maatregelen waren verschillende faciliteiten dicht, de keuken is compleet genoeg om zelf wat klaar te maken, goed fornuis, goede pannen en ook nog een oven en vaatwasser, perfect!

Social Media Marketeer, 19-06-2020

Bedankt voor je bericht, Gert!

Wat fijn om lezen dat jullie verblijf naar wens is geweest. Jullie mooie opmerkingen zal ik doorgeven aan de de parkleider.

Wij hopen jullie snel weer te zien op één van onze parken!

Groetjes, Charlotte

• 8Mike16-09-2019

Fantastisch fantastisch

Geweest in juli 2010. Het was echt geweldig. Echt een goeie ligging voor activiteiten in Groningen of een bezoekje aan Schiermonnikoog. Het huisje was gewoon goed, niks over te klagen. Het restaurant was ook gewoon top. Lekker met het bijhorende bootje naar Appingedam varen mag ook niet ontbreken. Me moet wel ff door een smal bruggetje, aanrader voor vakantie in Groningen.

Social Media Marketeer, 07-11-2019

Bedankt voor je review. Wat leuk dat jullie vakantie fantastisch was. Daar worden wij blij van.

Kom je nog eens terug naar dit leuke park?

Groetjes, Cynthia

• 9Rob21-07-2017

Zeker voor herhaling vatbaar!

Zie scores. Er is dan geen zwembad, maar wel een mooi meer met strand en tevens loopt het heel langzaam af. Ideaal voor kleinere kinderen dus.

Huisje compleet en incl afgetankte boot.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 4bianca02-07-2017

als je van rust houdt

Wij hadden huisje nr 34, prima maar wel een paar aandachtpuntjes, bad met douchegordijn levensgevaarlijk want die is lang en hangt teveel in het bad waardoor je makkelijk kan vallen, geen Senseo maar een koffieapparaat uit 1980 en de wc pot boven met een kalkrand erin, ook de oven was nog behoorlijk vies, dus eerst poetsen voor gebruik, sloep prima en wij hadden het erg getroffen met het weer, eten bij Peter en Lenie echt een aanrader.

• 1Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden