Vakantiepark Westerwolde

Rustig, behalve de grasmaaier

jack van den Ende,
7-12-2018
  • Onderkomen9

wij genieten hier altijd van de huisvesting tijdens de land dagen van CGN

Zeer uniek

Paul Nooitgedagt,
  • Onderkomen9

Het mooie zwembad en de mooie ligging van alle bungalows

Het was een fantastisch weekend!!

Tabitha,
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Het was een fantastisch weekend! Enig aandachtspuntje voor de huisvesting is de schoonmaak van het onderkomen. De vuilnis zat nog in de prullenbak van de vorige gasten en de vloeren, gasfornuis en vensterbank etc. waren niet schoon.

rustig familiepark

AKB,
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

als je op dit park vertoefd zit je rijkelijk tussen bomen en wandelgelegenheden en je treft ook diverse bij het bos behorende diertjes aan, zo zagen we eens vanuit onze bungalow een eekhoorntje tegen een tak opklimmen.

Heel gezellig en ontspannend

Sara De Rudder,
  • Onderkomen8

Vakantiepark midden in de natuur, ideaal voor mensen met kleine kinderen of senioren

Goed!

Inge Westermann,
30-11-2018
  • Onderkomen8

In verband met verhuizing tijdelijk op dit vakantiepark een bungalow gehuurd.

Een rustig park, dicht bij de faciliteiten van Stadskanaal. Is ons uitermate goed bevallen.

Voor herhaling vatbaar!

Peter,
22-11-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Was geweldig, goede service en mooie accomocatie!

Receptie vakantiepark Westerwolde, Marketing, 8-12-2018
Hallo Peter, hartelijk dank voor je beoordeling. We doen ons uiterste best om iedereen zo'n beoordeling te laten geven! #blijmee

Luxe bungalows zijn van binnen allebehalve luxe.

Wilhelmien,
14-5-2018
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4

Luxe bungalow.De bank is erg oud en doorgezakt. Een slaapkamer met 2 goede bedden en op andere 2 kamers stapelbedden. Wat als je met meer dan 2 volwassenen deze woning boekt? Dan moeten er volwassenen in een stapelbed. Hoezo luxe?Het huisje was slecht schoongemaakt. Kapotgeslagen muggen op muren en vlekken. Trappengat onhygiënisch vies.Doekje werd erg vies toen ik bij binnenkomst checkte of vloeren wel gedweild waren.Huisje nr 614 was echt uitgeleefd en moet geschilderd worden. De " luxe" bungalows hebben allemaal 9-11 slaapplekken dmv stapelbedden van 3 hoog, terwijl het qua oppervlakte maar geschikt is voor 4. Waarom zoveel bedden? Er zijn nl voor de tv maar 4 zitplekken. Buiten vies.De voordeur zat onder het ongedierte. Wat is er wel goed? Het park ligt op een mooie plek. We konden gratis karten en outdoor lasergamen en binnen was een springkussen. Buiten genoeg speelmogelijkheden,veel te doen in buurt.

Receptie vakantiepark Westerwolde, Marketing, 8-12-2018
Hallo Wilhelmein, bedankt voor je beoordeling. We doen voor elke reservering ons best om de juiste bungalow toe te wijzen zodat er geen volwassenen niet in een stapelbed hoeven te slapen, maar helaas is dat niet altijd mogelijk. Klacht over de schoonmaak vinden wij ook echt erg om te horen, dat gaan we terugkoppelen. Verder wel fijn om te horen dat de kinderen zich goed hebben vermaakt.

Prima

Tim Colijn,
2-4-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Wel wat klein voor een huisje voor 4 volwassenen en 1 kind van 4. Als ouder zijnde was er voor ons ook een stapelbedje🤔. Verder is in het huisje alles wel aanwezig wat je nodig hebt. Een minpunt vind ik 1 toilet met douche beneden, terwijl de slaapkamers boven zijn. Niet parkeren bij t huisje, terwijl op de site staat dat er 1 auto bij t huisje mag staan. T restaurant is meer een snackbar qua menukeuze. Voor wifi kan je zelf een router en netwerkkabel meenemen en in t huisje inprikken, dan heb je een zeer snelle verbinding. T zwembad is met druk mee bezig om te vernieuwen en is tot september gesloten, dus kan ik niet beoordelen.

Receptie vakantiepark Westerwolde, Marketing, 8-12-2018
Hallo Tim, bedankt voor je beoordeling. Wat betreft het internet, daar zijn we druk mee bezig. We hopen op niet al te lange termijn op het hele park goed werkend wifi te krijgen.

Goed maar klein appartement

Henk,
25-8-2017
  • Onderkomen7

Park is mooi en er is veel te doen. Het appartement ( badkamer) moet vernieuwd worden

Vakantiepark Westerwolde, Marketing, 30-11-2017
Hallo Henk, bedankt voor je review. Op dit moment zijn de badkamers per appartement nog wat verschillend maar we werken er hard aan om ze allemaal op hetzelfde goede niveau te krijgen. Wordt dus aan gewerkt!

We hebben een aantal aanbieders voor Westerwolde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Westerwolde in Stadskanaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Westerwolde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.