Camping De Kapschuur

Tonen op kaart

18 reviews over Camping De Kapschuur

• 9rio30-07-2013

geweldige rust belevenis

Geweldig mooie groene camping annex B&B op een onverwachte plek. Grote camping plekken in een landelijke omgeving, omgeven door bomen en een mooie kinder speeltuin. Tevens zeer schoon, modern en ruim toiletgebouw (zonder muntjes) en zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9W.Kruijzen15-07-2013

Prachtige plek.

De Kapschuur ligt in het groen en toen wij er waren was het rustig en netjes.Erg vriendelijke en behulpzame eigenaren.De kamer was keurig in orde en we sliepen op een prima bed. De badkamer is ruim en fris.Voor kinderen is er prima speelgelegenheid met o a een trampoline en een opblaasspeeltoestel.We hadden 's avonds een goed verzorgd buffet en een heerlijk kampvuur en met het ontbijt de andere morgen zou je de hele dag kunnen doen,prima in orde dus. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Lisette de Voogd16-12-2012

Ruime camping met appartementen en trekkershutjes

Ik heb mijn 40e verjaardag in de Kapschuur gevierd. Ruimte zat, vriendelijk personeel en lekkere stampotmaaltijd. Wc's zijn schoon. De kamer zag er gezellig uit, met eigen douche en wc. Binnenkort krijgen we bezoek uit Berlijn, die we in een appartement laten overnachten, vanwege ruimtegebrek in ons eigen huis in Groningen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 9Marian13-07-2011

Super leuke en gezellige camping

Wij hebben hier een super gezellig fam weekend gehad. Met z'n allen rond het kampvuur was het goed vertoeven. De blokhutten zijn prima verzorgd en het toiletgebouw is ook heel netjes en schoon. Kortom een prima plek om naar toe te gaan.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Jacob26-10-2009

een mooie plek wat je niet snel verwacht

Het is een motorvriendelijke camping. Naast de mogelijkheid om te kamperen is "De Kapschuur" ook een pension. Er zijn vier kamers waar 2 tot 6 mensen kunnen overnachten.

Stadskanaal vormt de grens tussen Groningen en Drenthe en heeft allerlei bezienswaardig-heden, zoals een recreatieplas, bossen, Schotse Hooglanders weide, bioscoop, theater, café’s, dancing, discotheken, musea, terrasjes, markten en een heel leuk winkelcentrum.

Door de vele mogelijkheden die de camping en de nabije omgeving biedt hoeft u zich niet te vervelen. De omringende natuur zal u al voldoende vermaken.

De centraal staande kapschuur wordt op aanvraag omgetoverd tot een barbecue kampvuurplaats waar gasten na hun activiteiten tot rust komen en vervolgens genieten van een heerlijke barbecue en gezellig kampvuur. In de recreatiezaal kunt u zich opwarmen bij de open haard of een versnapering nuttigen aan de bar.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 2009

1 tip over Camping De Kapschuur

• rio, 30-07-2013

Lekker fietsen in de omgeving (Drenthe, Hondsrug of Duitsland) Winkelen in diverse grotere plaatsen (Assen/Groningen) of natuurlijk in Stadskanaaal zelf. Zwemmen in natuurwater of in het zwembad in Stadskanaal Boertange (museumdorp/vesting)

1 vraag over Camping De Kapschuur

• Roely Hofman, 10-01-2017

kickbike

Hallo Graag zou ik willen weten hoeveel kickbikes u heeft. Wij willen een sportieve familiedag organiseren en ik las dat jullie kickbikes verhuren Met natuurlijk koffie thee e.d Graag antwoord terug B.v.d. Roely Hofman

Jolanda Rijks, 23-01-2017

Beste Roely Hofman,

Hartelijk dank voor jullie interesse in de kick bikes. Om wat voor grote groep gaat het, er is nml veel mogelijk . U kunt het beste een mail sturen naar [email protected] of bellen 0599- 638 801. Graag tot horens. Groet Jaap en Jolanda Rijks De Kapschuur

Camping De Kapschuur info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50