Camping De Kapschuur

Tonen op kaart

18 reviews over Camping De Kapschuur

• 2019
    2anita, wim, setter01-11-2019

hier zullen we dus nooit weer komen.

op 22 oktober 2019 zijn we als vakantiefietsers naar stadskanaal gereden, omdat deze camping volgens de website het hele jaar open is. daar aangekomen bleek alles dicht en een afgesloten toiletgebouw en buitenkranen. ook telefonisch niet bereikbaar. zijn maar doorgereden naar musselkanaal waar we zeer welkom waren. stadskanaal voor ons klantonvriendelijk. beslist geen aanrader!

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2019

• Oude reviews

10Dieter16-07-2017

Gezellige camping

Een leuke rustige camping. We konden er wel van genieten.

Veel activiteiten voor kleine kinderen in de buurt.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Sinnema28-05-2017

Goed verzorgde gastvrij bed &breakfast!

Gastvrije eigenaren, heerlijke koele 6 persoons kamer. Genoten van een uitgebreid ontbijtbuffet. Wij waren in de bed en breakfast, de camping ziet er ook gezelig uit. Mooie ruime kampeervelden. Een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 8Monique Vonk22-02-2017

Gastvrije camping met mooie kapschuur

Camping met gastvrij eigenaarskoppel. Kleine gemoedelijke camping met mogelijkheden voor mensen uit Stadskanaal en omstreken om activiteiten te houden. We zijn hier met de buurtvereniging ook al geweest met een paasactiviteit (vandaar aankomst april). Zeer gemoedelijk en perfecte locatie onder de kapschuur. Toen we een paar jaar geleden gingen verbouwen was deze camping ook een perfecte uitvalsbasis.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 9Erik Heller20-02-2017

Super camping met hele leuke eigenaren.

Leuke camping met zeer net sanitairgebouw. Ruime plaatsen en mooie speeltuin voor de kinderen. 's Avonds kun je heerlijk genieten bij een kampvuur of onder de ruime overkapping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8roel en aafke arends17-05-2016

kamperen zoals het bedoeld is

rustige camping met uitermate vriendelike en behulpzame eigenaren. schoon maar eenvoudig. geen mega camping met alle luxe voorzieningen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Fam. Berg27-08-2015

Gezellig en Schoon!

We hebben een heerlijk weekend gehad in de trekkershut. Voor een klein prijsje hebben we daar prima overnacht. De toiletten en douches waren ruim en schoon. Het eten was ook super voor elkaar. 's Avonds lekker met z'n allen bij het kampvuur, en de kinderen... die hebben zich prima vermaakt.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9familie Ronde10-05-2015

Heerlijke kindvriendelijke, rustige camping

Vriendelijke eigenaren, schoon sanitair. Rustige landelijke omgeving, net buiten Stadskanaal dus alle faciliteiten dichtbij. Veel mogelijkheden voor uitstapjes (stad Groningen, Bourtange, Nationaal Veenpark) fiets en wandelroutes. Goede speelgelegenheid kleine kinderen, voetbalveldje, trampoline, korfbalpaal.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 9Ron Drost17-08-2014

helemaal goed!

Heerlijk verblijf gehad. De kamer was geweldig. Lekker ruim, goed bed, sanitair schoon en ruim. Gastvrij en een heerlijk ontbijt.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Alma Hollen07-07-2014

prima ondekomen in Stadskanaal

Voor een sportevenement hebben we 2 nachten geslapen in het pension van De Kapschuur. Alles prima in orde: gezellige, ruime kamer met prima voorzieningen. Met prettige opvang door de beheerders.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

1 tip over Camping De Kapschuur

• rio, 30-07-2013

Lekker fietsen in de omgeving (Drenthe, Hondsrug of Duitsland) Winkelen in diverse grotere plaatsen (Assen/Groningen) of natuurlijk in Stadskanaaal zelf. Zwemmen in natuurwater of in het zwembad in Stadskanaal Boertange (museumdorp/vesting)

1 vraag over Camping De Kapschuur

• Roely Hofman, 10-01-2017

kickbike

Hallo Graag zou ik willen weten hoeveel kickbikes u heeft. Wij willen een sportieve familiedag organiseren en ik las dat jullie kickbikes verhuren Met natuurlijk koffie thee e.d Graag antwoord terug B.v.d. Roely Hofman

Jolanda Rijks, 23-01-2017

Beste Roely Hofman,

Hartelijk dank voor jullie interesse in de kick bikes. Om wat voor grote groep gaat het, er is nml veel mogelijk . U kunt het beste een mail sturen naar [email protected] of bellen 0599- 638 801. Graag tot horens. Groet Jaap en Jolanda Rijks De Kapschuur

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig