Camping De Kapschuur

Met vrienden

Gezellige camping

Dieter
16-7-2017

Een leuke rustige camping. We konden er wel van genieten.

Veel activiteiten voor kleine kinderen in de buurt.

Goed verzorgde gastvrij bed &breakfast!

Sinnema
28-5-2017

Gastvrije eigenaren, heerlijke koele 6 persoons kamer.

Genoten van een uitgebreid ontbijtbuffet.

Wij waren in de bed en breakfast, de camping ziet er ook gezelig uit.

Mooie ruime kampeervelden.

Een aanrader!

Gastvrije camping met mooie kapschuur

Monique Vonk
22-2-2017

Camping met gastvrij eigenaarskoppel. Kleine gemoedelijke camping met mogelijkheden voor mensen uit Stadskanaal en omstreken om activiteiten te houden. We zijn hier met de buurtvereniging ook al geweest met een paasactiviteit (vandaar aankomst april). Zeer gemoedelijk en perfecte locatie onder de kapschuur. Toen we een paar jaar geleden gingen verbouwen was deze camping ook een perfecte uitvalsbasis.

Super camping met hele leuke eigenaren.

Erik Heller
20-2-2017

Leuke camping met zeer net sanitairgebouw. Ruime plaatsen en mooie speeltuin voor de kinderen. 's Avonds kun je heerlijk genieten bij een kampvuur of onder de ruime overkapping.

kamperen zoals het bedoeld is

roel en aafke arends
17-5-2016

rustige camping met uitermate vriendelike en behulpzame eigenaren. schoon

maar eenvoudig. geen mega camping met alle luxe voorzieningen.

Gezellig en Schoon!

Fam. Berg
27-8-2015

We hebben een heerlijk weekend gehad in de trekkershut. Voor een klein prijsje hebben we daar prima overnacht. De toiletten en douches waren ruim en schoon. Het eten was ook super voor elkaar. 's Avonds lekker met z'n allen bij het kampvuur, en de kinderen... die hebben zich prima vermaakt.

Heerlijke kindvriendelijke, rustige camping

familie Ronde
10-5-2015

Vriendelijke eigenaren, schoon sanitair. Rustige landelijke omgeving, net buiten Stadskanaal dus alle faciliteiten dichtbij. Veel mogelijkheden voor uitstapjes (stad Groningen, Bourtange, Nationaal Veenpark) fiets en wandelroutes.

Goede speelgelegenheid kleine kinderen, voetbalveldje, trampoline, korfbalpaal.

helemaal goed!

Ron Drost
17-8-2014

Heerlijk verblijf gehad. De kamer was geweldig. Lekker ruim, goed bed, sanitair schoon en ruim.

Gastvrij en een heerlijk ontbijt.

prima ondekomen in Stadskanaal

Alma Hollen
7-7-2014

Voor een sportevenement hebben we 2 nachten geslapen in het pension van De Kapschuur.

Alles prima in orde: gezellige, ruime kamer met prima voorzieningen. Met prettige opvang door de beheerders.

geweldige rust belevenis

rio
30-7-2013

Geweldig mooie groene camping annex B&B op een onverwachte plek.

Grote camping plekken in een landelijke omgeving, omgeven door bomen

en een mooie kinder speeltuin. Tevens zeer schoon, modern en ruim toiletgebouw (zonder muntjes) en zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kapschuur in Stadskanaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kapschuur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.