Hotel City Stadskanaal ****

Hotel City Stadskanaal
8,3

12 tips over Hotel City Stadskanaal

NannoSijtse, 15-4-2015
Vesting Boertange. Sauna AnHolt in Schoonebeek.
ori-dea, 25-2-2015
Tip: Balkan restaurant Makedonia. Heerlijk eten, voor een aantrekkelijke prijs en vriendelijke bediening.
Wilfred Braspenning, 24-1-2015
Het dagmenu (diner) is telkens weer een verrassing, en een aanbeveling waard.

Fred, 24-11-2014
Het is plm. 50 km van Groningen (jammer maar niet anders) maar de vrijdag(koop)avond in Winschoten is reuze gezellig en vlak bij !
Mevr. Polman, 25-8-2014
Het ontbijtgedeelte is wat aan de kleine kant, toen wij er waren was het hotel volledig bezet. We hebben even gewacht en het niet als vervelend ervaren.
Costatica, 17-8-2014
Doe wat aan het vogelschrik apparaat op het dat. Wij hebben werkelijk de hele nacht niet geslapen door dat geluid en je gaat naar een hotel om te slapen natuurlijk. Eigenlijk vind ik het ongelofelijk dat een hotel daarvoor kiest, zoek een apparaat die in de nacht uitgeschakeld kan worden, kunnen de klanten slapen en de vogels komen in de nacht toch niet.

Theo, 17-5-2014
Eten bij Balkan restaurant Macedonian
ha-ad, 2-11-2013
Het hotel is een goede uitvalsbasis om in de omgeving te toeren, met de fiets of met de auto.
Annelies, 19-9-2013
Stadskanaal is gunstig gelegen voor een fietstochtje naar bijvoorbeeld Bourtange en de mooie omgeving.
Henny en Peter, 27-8-2012

Met de stoom of dieseltrein van Stadskanaal naar Veendam of Musselkanaal. Er is ook een spoorwegmuseum bij.

Erg leuk.

Onze bezoekers bekeken ook: