Camping Minicamping Noorderzon

9FenomenaalScore uit 5 reviews
  • 8.1Staat v/h sanitair
  • 9Waardering
  • 7.6Eetgelegenheden

Meer camping infoTonen op kaart

5 Reviews over Minicamping Noorderzon

• 9Willy13-09-2021

Leuke landelijke camping, ruime plekken.

Leuke landelijke camping. Ruime plekken. Met heggetjes van mooie bloeiende struiken. Gastvrije gastvrouw. Overal lopen de kippen met kuikens rond.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Dekker22-09-2020

Camper

We hebben hier 4 dagen met camper gestaan . Schoon en knusse camping de beheerders beheren het met liefde en passie. Ze zijn zeer behulpzaam.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10Winny01-09-2020

top camping met lieve leuke eigenaren.

Wij hebben twee weken in augustus gestaan een week prachtig weer een week minder weer maar super genoten. Super schoon wordt alles gemaakt door Monique en de veldjes worden met liefde verzorgd door Marco. Ze zijn dit jaar gestart met de camping maar doen het fantastisch niets is te veel altijd behulpzaam en tijd voor een praatje voor iedereen. Heerlijk rustig op de camping en wat is Groningen mooi, wijds en uitgestrekt. Kortom twee heerlijke weken gehad op de Noorderzon.

• 9Martine20-08-2013

kleinschalige rustige camping

Wij hebben in het voorjaar op camping Noorderzon gestaan met 2 kinderen. De kinderen zijn alwat ouder, maar hebben zich prima vermaakt. Bij aankomst mag je zelf een plekje zoeken. je wordt hartelijk ontvangen door Dirk of Simone. De eerste ochtend krijg je een eitje bij de caravan afgeleverd. Heerlijk. mocht je geen zin hebben om te koken dan is het ook mogelijk om heerlijke verse maaltijden te bestellen en nieuw is ook een heerlijk ontbijt!

Het sanitair is goed. het wordt elke dag goed schoon gemaakt en alles is er aanwezeig (wc papier en zeep) wel is het na het douchen vaak erg nat omdat het water niet helemaal goed afloopt, maar daar is en trekker voor in het leven geroepen.

Dicht bij de camping is het centrum van Siddeburen en kun je de dagelijkse boodschappen doen. verder zijn er leuke plaatsen waar ook gewinkeld kan worden (Groningen, Appingendam, Veendam)

onze conclusie is dat het een prima camping is, zeer vriendelijk echtpaar. Wij komen terug

• 10Eetgelegenheden
  • 9Martine09-06-2011

wat een fantastiche plek is dit

Wij hebben met ons gezin 4 dagen op deze minicamping gestaan en we voelen ons hier zeer welkom. Bij aankomst mochten we zelf een mooi plekje uit zoeken.

Het sanitair is prima en zeer schoon. Verder hoef je niets mee te nemen, want toilletpapier en zeep! is zelfs aanwezig.

De camping heeft voor de kleintjes een heerlijke speelplaats met schommels trampoline glinbaan en een heerlijke speel caravan voor slecht weer. ook in deze caravan is van alles voor de kinderen waar ze gebruik van kunnen maken. Verder is er buiten de camping een fietskrosbaan waar ze heerlijk kunnen spelen. En natuurlijk zijn er dieren waar de kinderen zich heerlijk mee kunnen vermaken.

's morgens kun je een heerlijk vers gekookt eitje van Simone of Dirk krijgen en worden bij de caravan afgeleverd. verder als je warm eten voor 15.00uur besteld komen ze ook dat zelfs op de afgesproken tijd bij je caravan brengen. Wat een weelde. Dit is een camoing waar we zeker terug gaan komen!

• 10Eetgelegenheden

Camping Minicamping Noorderzon info