Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg

Meer camping info
Tonen op kaart

36 reviews over Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg

• 9van der heide06-07-2014

Een prachtige campeerplek voor rust en natuur

Een heel mooi plekje voor mensen die rust en natuur zoeken. Je houdt niet op met genieten van je omgeving daar. Prima sanitair en hele mooi ligging in het mooie gebied in Westerwolde. Terrein is prima onderhouden en het sanitair is vrij nieuw. We hebben genoten van ons verblijf en komen vast weer terug.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014

• 9M. Boumans19-08-2013

Geweldige camping rust,ruimte recreëren......

Prachtige camping gelegen in een mooi natuurgebied. Goed onderhouden veldjes. Volop ruimte rond en op je kampeerplaats. Geen autoverkeer op de camping. Dagelijks het gefluit van vogels, 's nachts ongekende stilte. Vele mogelijkheden om vanaf de camping te voet of met de fiets de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9nesnaj20-07-2013

Prachtige plek

Zeer vriendelijke beheerders, netjes en schoon sanitair, goede wifi en stroomvoorzieningen, centrale koelkast aanwezig. Tevens 4 huurfietsen. Voor de echte natuurgenieter een aanrader zeker voor de vogelliefhebber. De doelgroep zijn gasten welke van rust houden, De omgeving is niet geschikt voor jonge kinderen omdat daar simpelweg de voorzieningen voor ontbreken, dat is een bewuste keuze. Goede en goedkope eetgelegenheden zijn er zat in de directe omgeving.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Bas29-05-2013

Geweldige plek, ik kom snel weer terug!

Heerlijk

Ik heb er een weekendje in mei 2013 gezeten en genoten van alle rust en natuur om me heen. Ik had een mooi plekje half in het bos en met uitzicht op een mooi natuurgebied. 's ochtends lekker wakker worden en van de natuur genieten en dan heerlijk warm douche in een nieuw sanitair gebouw, alles is schoon en netjes. Ook super handig dat er gewoon stroom en internet was, Helemaal top. Tip als je van kamperen midden in de natuur houdt maar toch lekker de luxe van goed douche, stroom en wifi etc

groetjes

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2013

• 9carla18-05-2011

NATUURlijk rustig

In mei een weekje op deze heerlijke rustige camping geweest. Fietsen en prachtige stadjes en dorpjes bekeken en altijd met een fijn gevoel weer terug bij de tent. Over het algemeen waren het oudere stellen met de caravan, maar de plaatsen zijn prima voor tent. Kees ontvangt iedereen erg vriendelijk en is trots op zijn nieuwe en in-uitbreiding-zijnde sanitair. Het enige "min"-puntje; je wordt om 05:00 uur gewekt door 10-tallen vogels... mooier wakker worden, kan bijna niet

Gereisd met partner in mei 2011

• 10henzo18-04-2010

Fantastische plek

Vriendelijk, rustig en ruim. Alleen het weer kan soms beter. Maar valt meestal ook mee.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2008

2 tips over Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg

• Vera, 07-07-2014 Rapporteren

In het plaatsje Sellingen zit een leuk eethuis..de Heksenketel. Jaarlijks wordt er een geocaching event gehouden dus er is veel te cachen!

• Fenna de Groot, 06-07-2014 Rapporteren

De LAW Noaberpad loopt direct achter het natuurterrein langs, perfecte overnachtingsplek om de volgende dag weer uitgerust verder te kunnen wandelen.

1 vraag over Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg

• Len Cornelissen, 29-06-2016 Rapporteren

reserveren

Beste mensen, Wij hoorden vandaag over jullie mooie camping. Wat we graag zouden willen weten is of het noodzakelijk is te reserveren voor eind juli-begin augustus? We overwegen om een weekje in Groningen te kamperen met een kleine caravan. Vriendelijke groet, Arie en Len uit Lelystad

Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50