Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg

29 reviews over Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg in het Nederlands

Prachtig natuurlijk terrein

Vera
7-7-2014

Op de camping heb je erg veel privacy op zonnige en op minder zon plekken. Toiletgebouw is werkelijk prachtig, de douches groter dan op menig 5 sterrencamping.

Beheerders denken mee en proberen van harte het ieder naar de zin te maken.

Het leuthuus is een prachtige locatie mocht het wat regenachtig zijn, ook WIFI is prima. En ik heb eindelijk een specht gescoord want vogles zijn er in vele aantallen.

Fantastische plek

pragit koot brouwers
6-7-2014

- Dit is een gedroomde camping in een wondermooie héél rustige omgeving.

- Prachtig-grote kampeerplekken en een consequent beheer dat toeziet op de geboden rust

- Super mooi en schoon sanitair

- Prijs/kwaliteit klopt

Prachtig!

Fenna de Groot
6-7-2014

Heerlijk genieten in een oase van rust. Prachtig natuurterrein in een prachtig natuurgebied.

Sanitair zeer schoon en netjes. Warm water, koelkast gebruik en kluisjes om je elektrische apparaten op te kunnen laden.

Je word ontvangen door een zeer gedreven eigenaresse met hart voor gasten en vooral voor de natuur.

Slechtweer-voorziening aanwezig in huiskamerstijl waar je nog kopje koffie of thee kunt nuttigen.

Je hoort geen mensen om je heen, alleen vogels.

Een ware plek om tot rust te komen na een prachtige wandeling door de omgeving van Sellingen.

Een prachtige campeerplek voor rust en natuur

van der heide
6-7-2014

Een heel mooi plekje voor mensen die rust en natuur zoeken. Je houdt niet op met genieten van je omgeving daar. Prima sanitair en hele mooi ligging in het mooie gebied in Westerwolde. Terrein is prima onderhouden en het sanitair is vrij nieuw. We hebben genoten van ons verblijf en komen vast weer terug.

Prachtige camping gelegen in een mooi natuurgebied. Goed onderhouden veldjes. Volop ruimte rond en op je kampeerplaats. Geen autoverkeer op de camping. Dagelijks het gefluit van vogels, 's nachts ongekende stilte. Vele mogelijkheden om vanaf de camping te voet of met de fiets de omgeving te verkennen.

Prachtige plek

nesnaj
20-7-2013

Zeer vriendelijke beheerders, netjes en schoon sanitair, goede wifi en stroomvoorzieningen, centrale koelkast aanwezig. Tevens 4 huurfietsen. Voor de echte natuurgenieter een aanrader zeker voor de vogelliefhebber. De doelgroep zijn gasten welke van rust houden, De omgeving is niet geschikt voor jonge kinderen omdat daar simpelweg de voorzieningen voor ontbreken, dat is een bewuste keuze. Goede en goedkope eetgelegenheden zijn er zat in de directe omgeving.

Heerlijk

Ik heb er een weekendje in mei 2013 gezeten en genoten van alle rust en natuur om me heen. Ik had een mooi plekje half in het bos en met uitzicht op een mooi natuurgebied.

's ochtends lekker wakker worden en van de natuur genieten en dan heerlijk warm douche in een nieuw sanitair gebouw, alles is schoon en netjes. Ook super handig dat er gewoon stroom en internet was, Helemaal top.

Tip als je van kamperen midden in de natuur houdt maar toch lekker de luxe van goed douche, stroom en wifi etc

groetjes

NATUURlijk rustig

carla
18-5-2011

In mei een weekje op deze heerlijke rustige camping geweest. Fietsen en prachtige stadjes en dorpjes bekeken en altijd met een fijn gevoel weer terug bij de tent. Over het algemeen waren het oudere stellen met de caravan, maar de plaatsen zijn prima voor tent. Kees ontvangt iedereen erg vriendelijk en is trots op zijn nieuwe en in-uitbreiding-zijnde sanitair.

Het enige "min"-puntje; je wordt om 05:00 uur gewekt door 10-tallen vogels... mooier wakker worden, kan bijna niet

Fantastische plek

henzo
18-4-2010

Vriendelijk, rustig en ruim. Alleen het weer kan soms beter. Maar valt meestal ook mee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg in Sellingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.